Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut ahdistaa tää koronapaska ihan hirveästi

Vierailija
10.05.2020 |

Kokoajan uusia tartunta-aaltoja maissa joissa tartunnat lähteneet ensin laskuun ja alettu avaamaan yhteiskuntaa. Laumasuojaa ja immuniteettia ei synny siten kuin haluttaisiin, onko edes rokotteelle mitään mahdollisuuksia...Onko tämä elämä tämmöistä ikuisesti? En halua sitä s..atanan paskaa tautia!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa on kaikkien lamojen äiti. Maailmanlaajuinen ruokakriisi myös mahdollinen. Se aiheuttaisi kansainvaelluksia ja pahimmillaan sotia.  Niin että joo, kyllä ahdistaa, mutta ei niinkään itse tauti.

Vierailija
22/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi jääkiekon mm-kisat menossa, ilman tätä koronaa.

Niinpä! Eli koronassa on monta hyvää puolta. Väestö vähenee, saastuttaminen vähentynyt, luonto voi paremmin, ihmiset kuluttaa vähemmän, matkustaa vähemmän. Telkasta ei tule yhtään urheilua ja kotona saa olla ohan rauhassa. Mahtavaa. Ja jos oma aika kuolla on nyt, sitten se on. Asioista joihin ei voi vaikuttaa, on turha ahdistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti sanottuna noin 100 % selviää taudista hengissä. Tarkemminhan luku taitaa olla jotain 99,...%

Ei siis muuta kuin nauti elämästä. Korona ei vaani joka nurkan takana eikä se tartu ohi kävelevistä ihmisistä. Ja jos jostain onnistuisit sen saamaan, niin erittäin todennäköisesti se olisi joko täysin oireeton tai lievä flunssa. Ylipäätään rajummat oireet ovat erittäin epätodennäköisiä. Puhumattakaan mistään hengenvaarallisesta versiosta.

Vastaantulevista ihmisistä juuri kellään ei ole tautia, joten on kyllä monen surkean sattumuksen summa, jos taudin onnistuu saamaan.

Vierailija
24/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itseäni ahdisti alussa tämä korona, mutta ei nykyään juuri ollenkaan. Ei kiinnosta oikeastaan yhtään enää tuleeko se vai ei.

Vierailija
25/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestaan en pidä ulostesanojen käyttämisestä normaalissa keskustelussa. Sellaisten käyttäminen antaa sivistymättömän vaikutelman.

Vierailija
26/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas kun saat tartunnan ja tiedon positiivisesta testituloksesta: Alkaa viikkokausia kestävä kuolemanpelko. Oireiden paheneminen ei helpota oloa.

Monet sairastuneet tutut ovat kertoneet minulle kokeneensa sanoin kuvaamatonta kuolemanpelkoa.

Kuulemma pitkiä viikkoja.

Vierailija
27/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan en pidä ulostesanojen käyttämisestä normaalissa keskustelussa. Sellaisten käyttäminen antaa sivistymättömän vaikutelman.

Sivistymättömyys on tyypillistä ahdistuneille.

Vierailija
28/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri Juha Tapion konserttia telkusta. On tehty ennen koronaa, sali täynnä ihmisiä ja hyvä tunnelma. Hyvät artistit ja hyvä orkesteri jne.

Kaipaan aikaa kun taas voi olla ja mennä johonkin hyvään tapahtumaan fiilistelemään niinkuin ennen.

En ymmärrä niitä, jotka sanovat etteivät yhtään välitä ja kaipaa kyseisiä asioita, minä ainakin välitän ja kaipaan. Ovat iso elämän rikastuttaja.

Vierailija
29/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä seurannut kirjoitti:

Odotapas kun saat tartunnan ja tiedon positiivisesta testituloksesta: Alkaa viikkokausia kestävä kuolemanpelko. Oireiden paheneminen ei helpota oloa.

Monet sairastuneet tutut ovat kertoneet minulle kokeneensa sanoin kuvaamatonta kuolemanpelkoa.

Kuulemma pitkiä viikkoja.

Pelko on epärationaalinen tunne. On paljon todennäköisempää, että jään auton alle, saan syövän tai sydärin kuin että kuolisin koronaan.

Vierailija
30/30 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on kuollut rapiat 21 miljoonaa ihmistä tähän mennessä. Koronan osuus tästä on noin 1%, joista suurin osa vakavasti monisairaita, joten lopullisen kuolinsyyn määrittäminen on lähinnä arpomista. Koronan välillisesti aiheuttama kuolinmäärän kasvu toisiin, hoitamattomiin, tauteihin tulee olemaan paljon suurempi kuolinmäärän lisääjä vuoden saldoon. Monelta on jääneet jos vaikka mitkä hoidot väliin esim. syövässä, sydänvaivoissa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi