Milloin testasitte isyytenne, voimassaolevan lain mukaan 2 vuoden jälkeen on liian myöhäistä!
Kuinkahan moni elättää toisen lasta omanaan kun jäänyt DNA-testi tekemättä.?
Kommentit (124)
Eli näinkö se sitten pitäisi mennä: pariskunta on ollut jo 10 vuotta naimisissa ja saa neljännen lapsensa. Siinä vaiheessa huomataan että lapsen isä ei olekaan aviomies van yhdenyönhairahdus. Vaimo pyytää anteeksi eikä halua erota. Mutta yhteistuumin aviopari vaatii lapsen biologiselta isältä elarit lapsesta seuraavat 15 vuotta. Ja se yhden illan juttu joutuu maksamaan.
Tai: aviomies on häntäheikki ja käy vieraissa panemassa viittä eri naikkosta. Mies haluaa pysyä naimisissa, eikä tapaa noita muita lapsia mutta joutuu maksamaan elarit noille kaikille viidelle lapsille, vaikka niiden äitien omat aviomiehet olisi jotain kroisoksia.
Nooh, ainakin se pistäisi miehet miettimään 2 kertaa ennenkuin lähtevät kuksimaan...
Vierailija kirjoitti:
Eli näinkö se sitten pitäisi mennä: pariskunta on ollut jo 10 vuotta naimisissa ja saa neljännen lapsensa. Siinä vaiheessa huomataan että lapsen isä ei olekaan aviomies van yhdenyönhairahdus. Vaimo pyytää anteeksi eikä halua erota. Mutta yhteistuumin aviopari vaatii lapsen biologiselta isältä elarit lapsesta seuraavat 15 vuotta. Ja se yhden illan juttu joutuu maksamaan.
Tai: aviomies on häntäheikki ja käy vieraissa panemassa viittä eri naikkosta. Mies haluaa pysyä naimisissa, eikä tapaa noita muita lapsia mutta joutuu maksamaan elarit noille kaikille viidelle lapsille, vaikka niiden äitien omat aviomiehet olisi jotain kroisoksia.
Nooh, ainakin se pistäisi miehet miettimään 2 kertaa ennenkuin lähtevät kuksimaan...
Ja seuraava tilanne on päällä kun mies kuolee ja paljastuu että hänellä olikin 9 lasta neljän sijaan ja perinnönjako suoritetaan 9 lapsen kesken.
No jo se on s**tana, että vässykkämies ei osaa edes soittaa neuvolaan tai lastenvalvojalle ja kertoa, että hän haluaa isyystestin. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa? Eikö mies osaa etsiä puhelinnumeroa vai puhuminenko se pelottaa?
Minua ei isyystestaus pelota, koska tiedän tasan tarkkaan, kuka lasteni isä on. Mutta jos mies ei luota minuun, niin mistä minä tiedän, voiko mieheen luottaa. Miehellähän voi olla lapsia siellä täällä vaikka olen pitänyt miestä uskollisena. Luottamus on kaksisuuntaista, ei niin, että toinen luottaa ja toinen ei.
Palstamiehet aina perustelevat, että he haluavar lapsen isyydestä virallisen todistuksen eikä kyse ole siitä, että he epäilisivät vaimoa pettämisestä. Ihan samaa mieltä minäkin olen. Isyyden testaamisessa ei ole mitään vikaa, mutta siinä on, jos mies ei luota minuun. Kyseessä on kaksi eri asiaa kuten te aina selitätte.