Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen uusi nainen

Vierailija
10.05.2020 |

Mitäs mietitte itse, jos kumppaninne veljen nainen on tosi kaunis ja itse olette tavallinen tai ette niin pieni ja siro. Alan itse kuvitella, että miehenikin haluaa tuollaisen samanlaisen..En nyt itsekään mikään tonnikeiju ole, mutta en nyt noin hoikka ja pieni.. No sainpaha boostia nyt omaan kesäkuntoon projektiin. Olin itsekin tuollainen pienempi ja hoikempi, kun tapasin mieheni, joten ehkä kaipaan entistä ulkomuotoani.. Vai onko mulla vaan surkea itsetunto, kun ajattelen tällaisia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sinun kanssasi, miehesi veli hänen uuden naisensa kanssa.

Vierailija
2/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sinun kanssasi, miehesi veli hänen uuden naisensa kanssa.

Totta.. Siksi hieman outoa miksi funtsin tällaisia.. :/ Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsetuntosi on surkea.

Vierailija
4/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itsetuntosi on surkea.

No vähän tällaista olen ajatellut.. Haluaisin vain itsekin olla pienempi mitä nyt olen. Joitain kiloja tullut vaikka aina olen urheillut, mutta herkut maistuneet liikaa tässä parisuhteen aikana. No ehkä saan tästä hyvän boostin nyt tavoitella itselle mieluisempaa ulkomuotoa. Ap

Vierailija
5/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi katsoo muutakin kuin kokoa. Usein naiset tekevät ongelmia just näistä asioista. Ei pelkkä sirous tee kenestäkään haluttavampaa. Jos olen joskus tuntenut alemmuutta tai kateutta niin sitä on herättänyt nainen joka on todella hauska, sanavalmis ja nauravainen. Ei pelkkä koko tai ulkonäkö riitä tekemään viehättäväksi.

Vierailija
6/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten musta oli hivenen outoa, kun mies tänään sanoi just kun oltii nähty mökillä tuota miehen veljeä ja tätä uutta naista, että "kiva kun minä olen niin pieni ja siro , että vois laittaa minut pulloon ja ihailla" Enkä nyt koe olevani kovin pieni.. Lyhyt kyllä mutten mikään siro enää, koska on tullut kiloja. Oliko tuo jotain miehen toiveajattelua tai kaipuuta kun olin pienempi kokoisempi. Ap

Vierailija
7/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut muka oikeasti mieti koskaan tällaisia vai onko aihe tabu?

Vierailija
8/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. En tosin olekaan niin pieni ja siro, että minut voisi laittaa pulloon ihailtavaksi. Kylmäävä ajatus. Todella erikoinen kohteliaisuus, jos sellaiseksi oli tarkoitettu. Mieheni on minua 10 senttiä pidempi, mutta itsekin olen reilusti yli 170 cm, joten en voi enkä halua kilpailla siroudella kenenkään naisen tai miehen kanssa.

Vierailija
10/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus kannattaa aina. Jospa saisit tuosta kimmokkeen terveempään elämään.

Vierailija
11/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muut muka oikeasti mieti koskaan tällaisia vai onko aihe tabu?

No ei ole tabu. Elämässä on vain niin paljon mielenkiintoisempia asioita kuin toisten naisten kanssa ulkonäöllä kilpailu.

Vierailija
12/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI kirjoitti:

Laihdutus kannattaa aina. Jospa saisit tuosta kimmokkeen terveempään elämään.

Jep. Olen normaalipainon ylärajoilla niin nyt sain kimmokkeen laihduttaa entisiin mittoihin. Ap

Vierailija
13/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up