Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin testasitte isyytenne, voimassaolevan lain mukaan 2 vuoden jälkeen on liian myöhäistä!

Vierailija
10.05.2020 |

Kuinkahan moni elättää toisen lasta omanaan kun jäänyt DNA-testi tekemättä.?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju toivottavasti poistuu pian, ilmoitin monta kommenttia asiattomiksi.

Ketjussa näitä kusettajanaisia tuntuu riittävän. Kova on hätä

Näistä voi keskustella ihan asiallisestikin käyttämättä alatyylin ilmaisuja. Kokeile joskus.

Vierailija
22/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ne 43% naisista jotka eivät ole varmoja testin tuloksesta vastustavat eniten testausta. Ihan ymmärrettävää.

Juu, ihan varmasti on olemassa tällainen tutkimus. Mitä tuo edes tarkoittaa? Miten mitataan prosenttiluku sille, kuka vastustaa eniten? Tuollaista esittämistapaa ei ole olemassakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän pian poistu, sen verran asiatonta tekstiä täällä. Sääli kun tästä olisi voinut saada hyvän keskustelun.

Vierailija
24/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkää nyt herranjestas niihin testeihinne. Eihän se ole kiellettyä nytkään. Taas miesreppanat itkevät, kun eivät itse osaa ottaa asioista selvää ja pyydetään yhteiskuntaa apuun. 

Miksi haluat polkea ja vähätellä miesten oikeuksia? 

Käytkö ihan täysillä? 

Eikö miehet osaa edes yhtä isyystestiä hommata omin avuin? Ei voi olla niin vaikeaa.

Vierailija
25/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkää nyt herranjestas niihin testeihinne. Eihän se ole kiellettyä nytkään. Taas miesreppanat itkevät, kun eivät itse osaa ottaa asioista selvää ja pyydetään yhteiskuntaa apuun. 

Käytkö ihan täysillä? 

Miten niin polkea ja vähätellä? Miehillä on nytkin oikeus testeihin. Keskusteluissa olisi hyvä selvittää faktat ennen kuin lähdetään taivastelemaan. Ei se ole oikeuksien vähättelyä tai polkemista. 

Vierailija
26/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, ensimmäinen lapsi tulossa. Olen naimisissa lapsen isän kanssa, enkä ole kenenkään muun miehen kanssa koko suhteemme aikana ollut.

Sanoin kuitenkin miehelleni, että jos hän tahtoo mielenrauhansa vuoksi isyystestin niin en loukkaannu ja suostun testiin. No, eipä halua.

Vierailija
27/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Eikö miehet osaa edes yhtä isyystestiä hommata omin avuin? Ei voi olla niin vaikeaa.

Eikö naiset saa mitään hommattua itse, ilman naisjärjestöjä ja yhteiskuntaa? Niinpä.

Aihetta on erittäin tärkeää pitää esillä. Kova on sinullakin hätä aiheesta, ja arvaan kyllä syyn 

Naistenhan nimenomaan pyörittävät naisjärjestöjä...

Vierailija
28/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi 29 kansanedustajaa on ajamassa lakiin muutosta.

Jää jatkossa pettäjänaiset nuolemaan näppejään. 

Niin. Voi miten reilua olisi, jos mies saisi testauttaa lapsen vaikka heti lapsen syntymän jälkeen halutessaan. Ei kun hetkinen, sehän on nyt jo mahdollista..

Luepas kuule  se uutinen ja mölise sen jälkeen lisää.

Hyi helvetti millaisia naisia tämä maa päällään kantaa. 

Mikä uutinen? Luitko kommenttiani ollenkaan? Yritäs uudestaan. 

Ai sä olitkin taas kerran joku miesvihaaja, joka on ketjussa vain räksyttämässä. Olipa uutta. 

Ensimmäisessä kommentissa puhuttiin pettäjänaisista, seuraavassa sanottiin hyi helvetti, mitä naisia. Nyt sanot minua räksyttäväksi miesvihaajaksi. Oliko sinulla mitään asiaa varsinaiseen aiheeseen, vai onko haukkuminen ainoa keskustelutapa, johon kykenet? 

Vierailija
29/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Eikö naiset saa mitään hommattua itse, ilman naisjärjestöjä ja yhteiskuntaa? Niinpä.

Aihetta on erittäin tärkeää pitää esillä. Kova on sinullakin hätä aiheesta, ja arvaan kyllä syyn 

No heitäpäs pari asiaa, mitä oletat, että minä en ole saanut tehtyä ilman yhteiskunnan apua, vaikka se olisi kaikille täysin sallittua ja mahdollista, niin katsotaan. 

Vierailija
30/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Miten niin polkea ja vähätellä? Miehillä on nytkin oikeus testeihin. Keskusteluissa olisi hyvä selvittää faktat ennen kuin lähdetään taivastelemaan. Ei se ole oikeuksien vähättelyä tai polkemista. 

Ja aiheesta ei saa keskustella, koska ____________________________?

Löydät varmasti palstalta muitakin ketjuja. 

Missäs minä kielsin keskustelun? Osallistuinhan siihen itsekin tuomalla esiin sen, että testit eivät ole nytkään kiellettyjä. Jotkut eivät vain tätä tuntuneet tietävän, joten siitä nyt hieman kuittailin. 

Vierailija
31/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Jos mies haluaa teettää lapselle isyystestin, niin mies voi vaikka soittaa neuvolaan tai lähteä naisen mukaan ja kysyä terveydenhoitajalta, miten asia hoidetaan. Jos mies  ei saa tuota aikaiseksi, niin hän voi pyytää vaikka äitiään selvittämään asian. Nyt on kuitenkin kyse vain isyystestistä.

Vierailija
32/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laspen edun kannalta olisi järkevää tehdä isyystesti aina automaattisesti lapsen syntyessä.

Vierailija
33/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

No heitäpäs pari asiaa, mitä oletat, että minä en ole saanut tehtyä ilman yhteiskunnan apua, vaikka se olisi kaikille täysin sallittua ja mahdollista, niin katsotaan. 

Naisten miljoonia euroja vuodessa yhteiskunnalle maksava mammografia.

Ihan hyvin voi naiset itse hoitaa ja maksaa. 

Minä olen kaksi kertaa hommannut ja maksanut itselleni yksityisellä puolella mammografian. Maksoi muutaman satasen, mutta mielenrauhan takia jokainen euro oli sen arvoista. Isyystestaus maksaa paljon vähemmän, jos sen haluaa teettää. Sen saa myös yhteiskunnalta kokonaan ilmaiseksi, jos osaa aukaista suunsa ja pyytää.

Vierailija
34/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kahden vuoden aikaraja on varmaan sitä varten, että siinä ajassa mies ja lapsi ovat ehtineet kiintyä toisiinsa ja miehestä on tullut lapselle ns. sosiaalinen isä vaikkei hän biologinen isä välttämättä olisikaan. Niinhän niille adoptioisillekin käy.

Jos on jo kahden vuoden ajan ollut isä lapselle ja saa kuulla että se ei olekaan biologisesti oma, on ihan ymmärrettävää että suhde lapsen äitiin loppuu. Mutta entä suhde siihen lapseen, ja lapsen suhde sosiaaliseen isäänsä? Miksi sen pitäisi loppua?

t. lapseton nainen

Vierailija
35/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Naisten miljoonia euroja vuodessa yhteiskunnalle maksava mammografia.

Ihan hyvin voi naiset itse hoitaa ja maksaa. 

Siis mitä ihmettä? Minä kyllä ihan itse sinne mammografiaan kävelen, mikäli sellainen tilanne eteen tulee. Ei yhteiskunta minua mihinkään järjestä. Maksaminenkaan ei liity asiaan mitenkään, koska ne isyystestitkin ovat käsittääkseni ilmaisia tai ainakin halvempi kuin oma-aloitteinen mammografia. 

Vierailija
36/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa näitä kusettajanaisia tuntuu riittävän. Kova on hätä

Huoritteluviestien asiattomaksi ilmoittaminen ei ole kusettamista tai mitään hätää. Asiaa voi ajaa muutenkin, kuin lortottelemalla ja huorittelemalla.

Vierailija
37/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on naisten vika, jos miehet eivät saa itse aikaiseksi tehdä isyystestiä?

M34, joka teetti itse isyystestin

Vierailija
38/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Jos mies haluaa teettää lapselle isyystestin, niin mies voi vaikka soittaa neuvolaan tai lähteä naisen mukaan ja kysyä terveydenhoitajalta, miten asia hoidetaan. Jos mies  ei saa tuota aikaiseksi, niin hän voi pyytää vaikka äitiään selvittämään asian. Nyt on kuitenkin kyse vain isyystestistä.

Mikä ihmeen aggressio sinulla on aihetta kohtaan? Kerro ihan omin sanoin. 

Kaikesta muusta saa palstalla puhua vapaasti, mutta tämä aihe herättää teissä naisissa aina silmittömän raivon ja riehumisen.

Halventamisyrityksesi kertoo sinusta myös ihmisenä kaiken tarpeellisen. 

Missä ihmeessä sinä nyt näet aggressiota? Tuokin lainaamasi kommentti oli täysin asiallinen ja perusteltu. Rauhoitu nyt itse ensin. 

Vierailija
39/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihan täysillä? 

Mikä ihmeen aggressio sinulla on aihetta kohtaan? Kerro ihan omin sanoin. 

Kaikesta muusta saa palstalla puhua vapaasti, mutta tämä aihe herättää teissä naisissa aina silmittömän raivon ja riehumisen.

Halventamisyrityksesi kertoo sinusta myös ihmisenä kaiken tarpeellisen. 

Ei minulla ole mitään aggressioita. Vastasin vain tuolle edelliselle, jonka mielestä naisten pitää hommata lapsille isyystestitkin. Jos mies haluaa lapsensa testattavan, niin hänen, siis miehen, tarvitsee vain pyytää sitä vaikka neuvolasta. Siihen riittää puhelinsoitto tai meneminen naisen mukana vastaanotolle.  Mikä tuossa on miehiä halventavaa?

Vierailija
40/124 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole testattu, mutta siinäpähän testailisi. Lopputulos ei muuta mitään.