Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Muistutatko ulkonäöllisesti enemmän isääsi, vai äitiäsi?

Vierailija
10.05.2020 |

Tämän ketjun keskustelun innoittamana aloin miettimään asiaa: https://www.vauva.fi/keskustelu/3755448/kauniin-aidin-tytar-ei-olekaan-…

Kysely: Muistutatko ulkonäöllisesti enemmän isääsi, vai äitiäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin äitiä ja olen mies. Tosin veljeni taas on selvästi enemmän isäni, mutta myös enojeni näköinen. Olemme hyvin erinäköisiä.

Vierailija
2/27 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiset tulokset!

Vierailija
4/27 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii vastailla!

Vierailija
5/27 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset vastaa sitä mitä kylillä näkee :)

Vierailija
6/27 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä VAIN tyttö ja poika, tyttö näyttää yleensä isältä ja poika äidiltä.

Jos perheessä VAIN kaksi tyttöä, esikoinen näyttää yleensä isältä ja toinen äidiltä.

Jos perheessä VAIN kaksi poikaa, esikoinen näyttää yleensä äidiltä ja toinen isältä.

Jos perheessä useita lapsia, loput voivat näyttää kummalta vain....

Vierailija
7/27 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vaihtoehdot. Minulla on kolme sisarusta, eli meitä on neljä. Siskoni on aivan äitini peilikuva, toinen veljeni aivan isäni näköinen. Toinen veljeni taas on isämme isän näköinen, ja minä mixi kaikkia mahdollisia, joten minusta ei ikinä ole kukaan osannut sanoa, keneltä näytän eniten. Tietty ilme tai katse kun on, niin on sanottu, että nyt näytit ihan äidiltäsi,mummoltasi,vaariltasi tai isältäsi.

Vierailija
8/27 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides vaihtoehto, en kumpaakaan. Mies.

Vierailija
9/27 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään vaihtoehdoista. Minä , nainen,näytän isänäidiltä yksiyhteen.Yksi sisareni näyttää äidin sisarelta ja toisella on selkeät sukupiirteet, jotka ovat isoisällä, hänen sisaruksillaan, isällä ja hänen veljillään.

Omista lapsista yksi näyttää miehen äidiltä piirteiltään, mutta silmien ja hiusten väri on isältään. Toiset lapset ovat muuten isänsä näköisiä, mutta silmien seutu on omalta suvultani, vaikken itse näytä siltä.

Vierailija
10/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessika puuttui niin ei voinut vastata.

M37

Vierailija
12/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen isän näköinen ja mallinen, sisko enemmän äidin näköinen ja mallinen (vaikka isän suvun piirteet ovat hyvin hallitsevia ja kaikissa serkuksissa on selkeät isäni suvun piirteet). Molemmat siis naisia.

Vierailija
13/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän molemmilta. Minulla on äitini silmät, pituus, hiukset. Isäni nenä ja silmäpussit, hybridi molempien kasvojen muodoista. En ole enemmän jompaa kumpaa, vaan yhtälailla molempia.

N33

Vierailija
14/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän äidiltäni (olen mies) ja pikkuveli isältä enemmän..tosin hänkin näyttää paljon äidiltämme. Pikkusisko näyttää isämme siskolta, eli enemmän isältä.

Vierailija
15/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on enemmän minun näköiseni kuin isänsä. Itse muistutan lähinnä isäni äitiä.

Vierailija
16/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä näytä kummaltakaan. Eniten muistutan mummoani (äitin äitiä), hänen nuoruudenkuvissaan on hyvinkin paljon minun näköäni. Muuten en ole yhtään perheenjäsenteni näköinen. Äitini on perinyt isänsä ulkonäön, eikä siksi muistuta juurikaan meitä kumpaakaan. Pikkusiskoni on sitten enemmän isän näköinen.

Nuorempana vanhempieni tuttavat olivat usein todella yllättyneitä kun tajusivat minun olevan vanhempieni lapsi. Olemme myös pikkusiskoni kanssa aina joutuneet selittelemään sisarussuhdettamme, kun ei kuulemma näytetä edes serkuksilta..

Vierailija
17/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä näytä kummaltakaan. Eniten muistutan mummoani (äitin äitiä), hänen nuoruudenkuvissaan on hyvinkin paljon minun näköäni. Muuten en ole yhtään perheenjäsenteni näköinen. Äitini on perinyt isänsä ulkonäön, eikä siksi muistuta juurikaan meitä kumpaakaan. Pikkusiskoni on sitten enemmän isän näköinen.

Nuorempana vanhempieni tuttavat olivat usein todella yllättyneitä kun tajusivat minun olevan vanhempieni lapsi. Olemme myös pikkusiskoni kanssa aina joutuneet selittelemään sisarussuhdettamme, kun ei kuulemma näytetä edes serkuksilta..

Mulla on siis tumma, kihara tukka ja vihreät silmät. Vanhemmillani ja siskollani on kaikilla piikkisuorat hiukset, isälläni tummat ja äitillä ja siskolla vaaleat. Kaikilla heistä on myös siniset silmät. Mulla on myös hymykuopat, mitä muilla perheessäni ei tietääkseni ole. Myös muut kasvonpiirteet poikkeavat kovasti muiden piirteistä. Mun ja siskon oikeastaan ainoa yhteinen piirre on samannäköiset huulet ja rako etuhampaiden välissä -- vanhemmillamme tosin on suorat, siistit hammaskalustot. Olen kyllä useamman kerran miettinyt mahdanko olla vanhempieni biologinen lapsi laisinkaan.

Vierailija
18/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhin poika näyttää ihan isältään ja mun 12v tyttö näyttää ihan äidiltään ja nuorin tyttö näyttää vähän isän veljeltä ja äidin serkulta ja niin vain me ihmiset olemme erinäköisiä ja laisia

Vierailija
19/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä VAIN tyttö ja poika, tyttö näyttää yleensä isältä ja poika äidiltä.

Jos perheessä VAIN kaksi tyttöä, esikoinen näyttää yleensä isältä ja toinen äidiltä.

Jos perheessä VAIN kaksi poikaa, esikoinen näyttää yleensä äidiltä ja toinen isältä.

Jos perheessä useita lapsia, loput voivat näyttää kummalta vain....

Joo, yleensä lapset näyttää kummalta.

JA isä voi olla kuka vaan!

Vierailija
20/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni. Toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi