Oletko nyt korona-aikaan maksanut/joutunut maksamaan ostoksesi käteisellä?
Mä jouduin kerran maksamaan osan ostoksistani vitosen setelillä kodka tilillä ei ollutkaan niin paljon rahaa kuin olin muistanut.
Muuten olen pystynyt maksamaan kaikki ostokseni kortilla.
Kommentit (3)
Ei ole vaikuttanut mitenkään, maksan edelleen kaiken käteisenä.
Rajoitukset ei kiinnosta paskaakaan, yritin ainakin kerran tunkea jotain noiden hassujen pleksilasien läpi.
Kauanko kestää kunnes pleksilasit on luodikestäviä pleksikoppeja ja tommoset rahanvaihto-pyöräköt joiden kautta tupakka askit ja raha vaihtaa kättä?
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut ja yhtä hyvin on kelvannut kuin muinakin aikoina. Toimeentulotukiasiakkaat maksavat mielelellään käteisellä, kun joutuvat toimittamaan tiliotteet Kelan syynättäväksi. Siinä ei paljon yksityisyydensuoja paina, kun näkevät yksityiskohtaisesti, missä on asioitu, jos kortilla maksaa.
Tapahtumien yli voi vetää ,mustalla tussilla jos huvittaa, tosin harvemmin kannattaa kun voi vähentää lisätukia.
Olen maksanut ja yhtä hyvin on kelvannut kuin muinakin aikoina. Toimeentulotukiasiakkaat maksavat mielelellään käteisellä, kun joutuvat toimittamaan tiliotteet Kelan syynättäväksi. Siinä ei paljon yksityisyydensuoja paina, kun näkevät yksityiskohtaisesti, missä on asioitu, jos kortilla maksaa.