Nainen väitti osaavansa tehdä ruokaa.
Nyt kuitenkin selvisi että ei osaakaan. Pitäiskö vaan unohtaa se ja siirtyä seuraavaan?
Kommentit (34)
Ääh, miehet on parempia kokkeja. Käytä vaan luovuuttasi, rohkeasti.
Miten aikuinen ihminen on pärjännyt jos ei osaa tehdä itselleen ruokaa? Kuulostaa erikoiselta. Syökö vain ulkona?
Millätavalla ei osannut tehdä ruokaa? No ei ole kyllä iso vika ja voitte sitten opetella yhdessä ruuanlaittoa.
Ei todellakaan jatkoon. Miesten pitää olla sitä, tätä ja tuota, mutta jos nainen ei osaa edes ruokaa laittaa niin kiertoon välittömästi. Ja ketjun naisten lässytykset johtuu vain siitä, että ovat itse paskoja keittiössä itsekin.
Onko kyse siitä että nainen syö eri ruokia kuin sinä?
Ruoanlaitto ei ole mitään ydinfysiikaa nykypäivänä. Katsoo reseptin netistä, hankkii ainekset ja tekee ruoan. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet saavasi jonkun seuraavan? Deittipalstoilla keskimääräinen mies ei saa naisilta aloitteita edes joka vuosi. Naisille taas tulee kymmeniä aloitteita viikossa.
Mikä on deittipalsta ja mitä tekemistä sillä on seuraavan naisen saamisen kanssa?
Mulla oli oikeesti semmonen muija joskus ketä söi pelkkää valmisruokaa eikä osannut tehdä ite.
Vierailija kirjoitti:
hyppää järveen ja tukehduta itsesi.
Hirveät aggressiot sieltä. Kirjoitiko samalla tavalla feikki liikunnallisen miehen -ketjun ap:lle?
Ei osannut tehdä ruskeaakastiketta ja makaroonivelliä.
Luuletko olevasi nokkela nainen, kun kopioit muiden keskusteluista idean ja vaihdat henkilön milloin vaimoon, milloin emäntään, naiseen, tyttöystävään? Voisitko jo kasvaa aikuiseksi, kukaan ei jaksa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi nokkela nainen, kun kopioit muiden keskusteluista idean ja vaihdat henkilön milloin vaimoon, milloin emäntään, naiseen, tyttöystävään? Voisitko jo kasvaa aikuiseksi, kukaan ei jaksa näitä.
Ja sanot samaa jokaisessa mies-ketjussakin, niinhän? Helvetti tätä miesvihapalstaa ja sen paskanaamoja.
Mun treffikumppani väitti osaavansa nusssia pitkään ja kunnolla. Laukesi alle 10 sekunnissa.
Pitääkö tähänkin kysyä mielipidettä? Lopeta t rollaus ja eroa mielikuvitusnaisestasi jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tähänkin kysyä mielipidettä? Lopeta t rollaus ja eroa mielikuvitusnaisestasi jos siltä tuntuu.
Sanotko samaa jokaiseen naisen mies sitä ja tätä-kyselyyn?
Vierailija kirjoitti:
Ääh, miehet on parempia kokkeja. Käytä vaan luovuuttasi, rohkeasti.
Siellä toinen eineksiä mässyttävä nainen. Eikö edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanot samaa jokaisessa mies-ketjussakin, niinhän? Helvetti tätä miesvihapalstaa ja sen paskanaamoja.
Haha, mä nauran aina niiiiin paljon, kun mä bongaan tämän miesasiamiehen jostain ketjusta! Näen sieluni silmin kuinka se haravoi ketjuja läpi päästäkseen huutamaan joko "öliöliööö" tai " miesvihaaaaa!" Ihan parasta viihdettä! :D :D :D
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, mä nauran aina niiiiin paljon, kun mä bongaan tämän miesasiamiehen jostain ketjusta! Näen sieluni silmin kuinka se haravoi ketjuja läpi päästäkseen huutamaan joko "öliöliööö" tai " miesvihaaaaa!" Ihan parasta viihdettä! :D :D :D
-ohis
Teetkö sä mitään muuta kuin makaat palstalla? Ja hymiöiden viljelemisestä päätellen äo on ehkä noin 70?
Miten luulet saavasi jonkun seuraavan? Deittipalstoilla keskimääräinen mies ei saa naisilta aloitteita edes joka vuosi. Naisille taas tulee kymmeniä aloitteita viikossa.