Nainen väitti osaavansa tehdä ruokaa.
Nyt kuitenkin selvisi että ei osaakaan. Pitäiskö vaan unohtaa se ja siirtyä seuraavaan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitto ei ole mitään ydinfysiikaa nykypäivänä. Katsoo reseptin netistä, hankkii ainekset ja tekee ruoan. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Monesti ne ruuanlaitto-ohjeet myös löytyvät pakkauksen kyljestä kuten miten valmistaa riisipuuroa tai keittää makaronit. Moni mieskin säästää selvää rahaa kun opettelee laittamaan erilaisia ruokia, joten siinä suhteessa se on tärkeämpi taito kuin vaikkapa taito rassata autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tähänkin kysyä mielipidettä? Lopeta t rollaus ja eroa mielikuvitusnaisestasi jos siltä tuntuu.
Sanotko samaa jokaiseen naisen mies sitä ja tätä-kyselyyn?
En. En jaksa vastata jokaiseen provoon. Enkä tiedä ap:n sukupuolelta. Tiedätkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi nokkela nainen, kun kopioit muiden keskusteluista idean ja vaihdat henkilön milloin vaimoon, milloin emäntään, naiseen, tyttöystävään? Voisitko jo kasvaa aikuiseksi, kukaan ei jaksa näitä.
Ja sanot samaa jokaisessa mies-ketjussakin, niinhän? Helvetti tätä miesvihapalstaa ja sen paskanaamoja.
Haha, mä nauran aina niiiiin paljon, kun mä bongaan tämän miesasiamiehen jostain ketjusta! Näen sieluni silmin kuinka se haravoi ketjuja läpi päästäkseen huutamaan joko "öliöliööö" tai " miesvihaaaaa!" Ihan parasta viihdettä! :D :D :D
-ohis
Teetkö sä mitään muuta kuin makaat palstalla? Ja hymiöiden viljelemisestä päätellen äo on ehkä noin 70?
Sinun sisällä kannata hirveästi huudella, kun itse makaat täällä kaikki päivät aamusta iltaan. Eikö sinulla ole mitään muuta elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi nokkela nainen, kun kopioit muiden keskusteluista idean ja vaihdat henkilön milloin vaimoon, milloin emäntään, naiseen, tyttöystävään? Voisitko jo kasvaa aikuiseksi, kukaan ei jaksa näitä.
Ja sanot samaa jokaisessa mies-ketjussakin, niinhän? Helvetti tätä miesvihapalstaa ja sen paskanaamoja.
Haha, mä nauran aina niiiiin paljon, kun mä bongaan tämän miesasiamiehen jostain ketjusta! Näen sieluni silmin kuinka se haravoi ketjuja läpi päästäkseen huutamaan joko "öliöliööö" tai " miesvihaaaaa!" Ihan parasta viihdettä! :D :D :D
-ohis
Teetkö sä mitään muuta kuin makaat palstalla? Ja hymiöiden viljelemisestä päätellen äo on ehkä noin 70?
Sinun sisällä kannata hirveästi huudella, kun itse makaat täällä kaikki päivät aamusta iltaan. Eikö sinulla ole mitään muuta elämää?
Ja kukahan minä mahdan olla? Harhoja much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Sellainen, joka käyttää jatkuvasti samoja termejä ja jonka tunnistaa kirjoitustyylistä. Et sinä ketään hämää.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuinen ihminen on pärjännyt jos ei osaa tehdä itselleen ruokaa? Kuulostaa erikoiselta. Syökö vain ulkona?
Minä olen kohta 55v naunen enkä osaa laittaa ruokaa, eikä kiinnosta, mutta mies vastaavssti rakastaa ruuanlaittoa ja leipomista ja hän on siinä paras ikinä. En edes osaa käyttää kodinkoneita.
Ja hyvin olen pärjännyt, takana yli 30v onnellinen parisuhde, mukava työura ja ihanat lapset.
Ja olen tosi hyvä monissa muissa kotitöissä - tykkään siivota, silittää pyykkiä, tehdä käsillä kaikkea kaunista, puutarha ja piha kukoistaa, piirtää taloja ja rakennuksia jne. Asutaan jopa minun suunnittelemassa ja rakentamassa talossa, josta taas mies ei ymmärrä tai kiinnosta yhtään.
Kaalilaatikko on ihan parasta einestä, eikä tule kaaliroisketta keittiöön. Sen ruokaa tekevän taskuveenuksen voi hakea Aasiasta ja maksaa sille kotiapulaisen palkkaa ja ruoka ja asunto päälle. Ei taida työmihen tulot riittää mihinkään vaimoon. Ei vaimot tuu sossun luukkuun. Elintaso laskis ja työmäärä lisääntyis, asunto pienenee. Autona itäbökin savuava romu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Sellainen, joka käyttää jatkuvasti samoja termejä ja jonka tunnistaa kirjoitustyylistä. Et sinä ketään hämää.
Jankanjankka, helvetti teitä hapentuhlaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Jankanjankka, helvetti teitä hapentuhlaajia.
Kukahan täällä jankuttaa? Happea et varmaan tuhlaa paljoa tuotoksistasi päätellen. Aivot kun tarvitsevat sitä...
N47 kirjoitti:
Mun treffikumppani väitti osaavansa nusssia pitkään ja kunnolla. Laukesi alle 10 sekunnissa.
Tuohan nyt ei kerro vielä mistään.
Minäkin olen lauennut joskus 10 sekunnissa ja joskus en sitten millään. Nykyisen kanssa yhdyntä kestää 10-20min ja siihen lisäksi pitkät esileikit.
Jännä muuten, että nopeimmat laukeamiset ovat sattuneet vähiten kiinnostavien naisten kanssa. Joskus taas joku on kiihottanut niin paljon, etten vain ole kestänyt tarpeeksi kauan. Sitten jatketaan muuten.
Luottamus on aina avainsana toimivassa seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, miehet on parempia kokkeja. Käytä vaan luovuuttasi, rohkeasti.
Se on sun väittämäsi, että miehet on parempia kokkeja ja vaikka olisikin miksi AP myös olisi hyvä kokko koska hän on mies?
Onko perseeeseen ammuttu miesvihaaja feministi taas siellä kirjoittelemassa.
What's in it for me!
Riippuu siitä kuinka tärkeänä pidät sitä että nainen osaa laittaa ruokaa ja mitä tämä hänen osaamattomuutensa käytännössä tarkoittaa. Toki jos ihminen väittää olevansa hyvä kokki, vaikka todellisuudessa osaa suunnilleen makaroonit keittää sen "lisää vain jauheliha ja vesi" -pussikastikkeen kaveriksi, niin eihän se hyvää ihmisestä kerro. Joko hän valehtelee tahallaan tai sitten hänellä on hyvin epärealistiset käsitykset itsestään ja kyvyistään.
Mun mieheni väitti osaavansa laittaa ruokaa ja kävi ilmi että erittäin hyvin osasikin. Itse en ole ollenkaan yhtä hyvä kuin hän. Mutta ei se mulle parisuhteen esteeksi olisi muodostunut, vaikkei hän kummoinen kokki olisikaan. Sitten vaan emme varmaan olisi syöneet niin maittavaa ja monipuolista ruokaa, kuin mistä nyt olemme saaneet nauttia.
Täältä suunnalta ehdotetaan sitä klassista sian jättämistä.
En tee, ihan niin kuin et sinäkään! Öliöliööö vaan :D :D :D