Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että pettäjä pettää aina ja aina uudestaan?

Vierailija
10.05.2020 |

Eli semmoinen ihminen, joka on useassa parisuhteessa pettänyt jja valehdellut sekä vaihtanut kumppaniaan lennosta. Osaako lopettaa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys pettää laskee määrän mukaan. Ensimmäinen on vaikein, mutta sen jälkeen lähtee helpommin muiden matkaan. Eli vaikka olisi nyt ollut uskollinen viimeiset 20 vuotta niin kyllä se pettäminen tulee varmemmin kuin sellaisella, joka ei ole koskaan pettänyt.

Vierailija
42/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, etten tule koskaan lopettamaan pettämistä. Kun suhde kestää riittävän pitkään, mä kyllästyn, sängyssä. Tai sit en oo löytänyt riittävän hyvää miestä. Ja sitten alkaa pettäminen. Enkä edes koe siitä huonoa omaatuntoa. Niin kuin toinen pettäjä tuossa sanoi, ei se siihen puolisoon varsinaisesti liity tai sen syy ole. Mä vaan alan kaivata ihastumisen tunnetta ja uudenlaista seksiä. Ikinä en ole jäänyt kiinni. Edellinen suhteeni päättyi muista syistä, vaikka pettäminen oli multa silloin käynnissä. Enkä muuten kuvitellut että siitä miehestä olis mitään sen enempää tullut vaikka edellinen suhde päättyi. En mä nyt niin tyhmä ole, että olisin sellaisen miehen ottanut. Mussa ei varmasti mitään niin erityistä ole, että se mulle olis uskollisena pysynyt, kun ei kerran ollut pysynyt aiemminkaan vaimoilleen. Pettäjä silloin, pettäjä aina. Niin hän kuin minäkin.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin lennosta vaihtaminen ei liity pettämiseen mitenkään. Ainakaan kohdallani. Itse olen pettänyt niitä miehiä jotka ovat ennen seurustelun aloitusta valehdelleet olevansa sitä tätä ja tuota, mutta ovat sitten jääneet näistä valheista kiinni. Lennosta en ole vaihtanut ketään, enkä ole pettänyt niitä miehiä jotka eivät ole sittenkään olleet sopivia kumppaneiksi, mutta eivät kuitenkaan ole valehdelleet ja esittäneet mitään. Pettäminen on kohdallani ollut aina jo välinpitämättömyyttä tulevaa exää kohtaan, eikä mikään pakkoliike jota toistan hamaan tappiin. Nykyisen kansa olen ollut 5v, ja arvostan ja kunnioitan häntä, hän on sanansa mittainen luotettava mies, joka rakastaa minua , ja jonka kanssa haluan elää elämääni eteenpäin. Jos miehestä yllättäen paljastuu täysi mulkero, niin sitten teen uudelleenarvioinnin.

Eli olet sarjapettäjä. Et muuksi muutu vaikka haluaisit oikeuttaa pettämisesi.

Vierailija
44/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää aina.

Vierailija
45/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka kykenee pettämään. Osa heistä on jo pettänyt, osa tulee pettämään joskus tulevaisuudessa.

Ja sitten on ihmisiä, jotka ei kykene pettämään. Kannattaa valita tarkoin, millainen kumppanin itselleen valitsee. Mutta ne, jotka ovat jo pettäneet, on ainakin helppo luokitella suoraan roskaluokkaan.

Vierailija
46/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjä ei muutu. Exä oli tällainen, jolla oli valmiiksi jo naistenmiehen maine.  Seurustelun alkuaikoina kyselin ja varmistelin, että pääseekö tiikeri raidoistaan. Kuulemma pääsee ja oli niin superonnellinen kanssani. Kertoi monesti, että olin hänen elämänsä nainen ja aiemmin hän oli ollut vääränlaisissa suhteissa, joissa ei ollut tyytyväinen, jonka vuoksi oli sitten ajautunut vieraisiin vuoteisiin. 

Ikää tällä miehellä oli jo noin 50v, joten uskoin ikänkin rauhoittaneen hänen viettejään. No vähitellen aloin luottaa mieheen ja elimme onnellisena muutaman vuoden. Sitten tulikin ilmeisesti onnellisesta arjesta tylsää ja miehellä alkoi vanhat temput kutkuttaa. Eräänä päivänä sain sattumalta tietää, että miehellä suhde toisen naisen kanssa. Ei riittänyt meidän onni tai se, että olin hänen elämänsä nainen. Siihen loppui meidän suhde - en antanut uutta mahdollisuutta, vaikka itkien aneli.

Vierailija
47/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, miksi on pettänyt ja onko tilanne jotenkin oleellisesti muuttunut sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi