Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että pettäjä pettää aina ja aina uudestaan?

Vierailija
10.05.2020 |

Eli semmoinen ihminen, joka on useassa parisuhteessa pettänyt jja valehdellut sekä vaihtanut kumppaniaan lennosta. Osaako lopettaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuoteen en ole vieraissa juossut, nuorena ehkä...useinkin.

Terv. Mummo naapurista83v

Vierailija
22/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty yleisesti sanomaan kuka tekee tulevaisuudessa ja mitä.

On ihmisiä, jotka haluavat suhteen syystä tai toisesta, muttei tunteiltaan sitoudu kumppaniin.

On ihmisiä, jotka on teini vuosinaan hölmöilleet ja sitten +20 heränneet.

Sitten on niitä, jotka ei osaa päättää suhdetta ja käyttää pettämistä tilanteen laukaisijana, jonka jälkeen tapaakin "sen oikean".

Ja monia muunkinlaisia.

Asioihin kannattaa suhtautua varauksella ja pohtia miten ne ihmisen käytökseen vaikuttaa/mistä käytös johtuu, muttei pidä antaa menneisyyden olla esteenä elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin lennosta vaihtaminen ei liity pettämiseen mitenkään. Ainakaan kohdallani. Itse olen pettänyt niitä miehiä jotka ovat ennen seurustelun aloitusta valehdelleet olevansa sitä tätä ja tuota, mutta ovat sitten jääneet näistä valheista kiinni. Lennosta en ole vaihtanut ketään, enkä ole pettänyt niitä miehiä jotka eivät ole sittenkään olleet sopivia kumppaneiksi, mutta eivät kuitenkaan ole valehdelleet ja esittäneet mitään. Pettäminen on kohdallani ollut aina jo välinpitämättömyyttä tulevaa exää kohtaan, eikä mikään pakkoliike jota toistan hamaan tappiin. Nykyisen kansa olen ollut 5v, ja arvostan ja kunnioitan häntä, hän on sanansa mittainen luotettava mies, joka rakastaa minua , ja jonka kanssa haluan elää elämääni eteenpäin. Jos miehestä yllättäen paljastuu täysi mulkero, niin sitten teen uudelleenarvioinnin.

Vierailija
24/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tyttöystäviäni olen pettänyt, jos suhde on ollut vähänkään pidempi, MUTTA vaimoani (nyt jo ex) en koskaan. Jälkiviisaana sanoisin, että pettäminen oli ainakin omalla kohdallani aina oire toimimattomasta suhteesta, ei niinkään asia, josta olisin saanut jotain kiksejä. Kun suhde (ex-vaimon kanssa siis) toimi, pettäminen ei käynyt edes mielessä. Ja se liitto oli pitkä.

Vierailija
25/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia tyttöystäviäni olen pettänyt, jos suhde on ollut vähänkään pidempi, MUTTA vaimoani (nyt jo ex) en koskaan. Jälkiviisaana sanoisin, että pettäminen oli ainakin omalla kohdallani aina oire toimimattomasta suhteesta, ei niinkään asia, josta olisin saanut jotain kiksejä. Kun suhde (ex-vaimon kanssa siis) toimi, pettäminen ei käynyt edes mielessä. Ja se liitto oli pitkä.

Onnellinen ei petä. Niin se on. Ja onneton ihminen voi olla onneton joko itsensä takia tai parisuhteen takia.

Vierailija
26/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin lennosta vaihtaminen ei liity pettämiseen mitenkään. Ainakaan kohdallani. Itse olen pettänyt niitä miehiä jotka ovat ennen seurustelun aloitusta valehdelleet olevansa sitä tätä ja tuota, mutta ovat sitten jääneet näistä valheista kiinni. Lennosta en ole vaihtanut ketään, enkä ole pettänyt niitä miehiä jotka eivät ole sittenkään olleet sopivia kumppaneiksi, mutta eivät kuitenkaan ole valehdelleet ja esittäneet mitään. Pettäminen on kohdallani ollut aina jo välinpitämättömyyttä tulevaa exää kohtaan, eikä mikään pakkoliike jota toistan hamaan tappiin. Nykyisen kansa olen ollut 5v, ja arvostan ja kunnioitan häntä, hän on sanansa mittainen luotettava mies, joka rakastaa minua , ja jonka kanssa haluan elää elämääni eteenpäin. Jos miehestä yllättäen paljastuu täysi mulkero, niin sitten teen uudelleenarvioinnin.

En sanonutkaan, että pettäminen ja suhteen lennosta vaihtaminen olisi toistaan riippuvaisia. Mutta jos on tiedossa että ihminen on sekä pettänyt suhteissaan ja myös vaihtanut lennosta. Tällaisistä tapauksista on kyse.

Ap

Vierailija
27/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee uskoon niin ei peitä enää.

No jaa, tiedän naispapin joka naimisissa ollessaan solmi suhteen toiseen seurakunnan työntekijään. Erosi sitten puolisostaan ja meni lennosta naimisiin tämän jo valmiiksi katsomansa miehen kanssa.

Vierailija
28/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen sarjahakija ja -pettäjä tuskin osaa lopettaa. Hetkeksi ehkä rauhottuu, mutta sitten lähtee taas hakemaan tuttuja kicksejä.

Vierailija
29/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä petä aina ja aina, mutta mun mies petti, kun oltiin oltu yhdessä 20 vuotta. Itki ja katui. Oli kuulemma joku ikäkriisi tai jotain muuta yhtä typerää ja yritti sitä ratkaista pettämällä. Jatkettiin liittoa ja 15 vuotta meni hyvin, kunnes miehelle tuli taas joku kriisi, jolloin petti. Vika ei kuulemma kummallakaan kerralla ollut minussa tai meidän suhteessa vaan miehen omassa päässä. Sanomattakin on selvää, että sai tuon jälkeen ratkoa ongelmansa ilman avioliittoa. 

Vierailija
30/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä petä aina ja aina, mutta mun mies petti, kun oltiin oltu yhdessä 20 vuotta. Itki ja katui. Oli kuulemma joku ikäkriisi tai jotain muuta yhtä typerää ja yritti sitä ratkaista pettämällä. Jatkettiin liittoa ja 15 vuotta meni hyvin, kunnes miehelle tuli taas joku kriisi, jolloin petti. Vika ei kuulemma kummallakaan kerralla ollut minussa tai meidän suhteessa vaan miehen omassa päässä. Sanomattakin on selvää, että sai tuon jälkeen ratkoa ongelmansa ilman avioliittoa. 

Tunnustiko itse vai jäikö kiinni? Voiko olla mahdollista, että välissäkin on pettänyt, muttei ole jäänyt kiinni?

Vierailija
31/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustiko itse vai jäikö kiinni? Voiko olla mahdollista, että välissäkin on pettänyt, muttei ole jäänyt kiinni?

Jäi kiinni, mutta kummallakin kerralla oli todella vahva epäily. Sen huomasi miehen käytöksestä. En voi varmaksi sanoa, etteikö olisi muulloinkin pettänyt, mutta minkäänlaisia viitteitä siitä ei ollut.

Vierailija
32/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteessa on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Femspleinatkaa mitä haluatte. 

Taas tätä samaa vanhaa. Näin pettäjän näkökulmasta voin todeta, että parisuhteessa on aina ollut kaikki hyvin ja ikinä en ole nähnyt niin hyvännäköistä ihmistä, kuin kumppanini on, enkä tule näkemään. Petän ja tulen pettämään aina. Sillä ei ole rakkauden tai minkään muunkaan kanssa tekemistä. Sillä on kaikkein vähiten tekemistä sen ihmisen kanssa jota ns petän. Hänessä ei ole yhtään mitään vikaa missään kohdassa. Jos vikaa pitää etsiä, on se sitten minussa.

Vierailija
33/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tunnen yhden pettäjän. Hänellä on ollut useampia saman suhteen aikana.

Vierailija
34/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjä tuskin lopettaa. Ellei sitten kyseessä oo se, että ei oikeesti vaan ollut tavannut sellaista naista, jonka kanssa todella haluaa olla. Tai kyllähän monella esim vaihtuu mielipide lasten saamisen suhteen sitten kun tapaa jonkun johon ihan oikeasti rakastuu.

Ei kovin todennäköistä.

Pari tuollaista tyyppiä tunnen ja eipä mieli muuttunut ainakaan ensimmäisen eikä toisenkaan lasten äidin kanssa.

Vika on ajattelumallissa, joka ei muutu. Mikään suhde ei tule loputtomiin olemaan niin täydellinen ettei tulisi hetkiä jolloin kaipaa huomiota ja hyväksyntää tai uusia seikkailuja, ja koska ajatus on että "minun kuuluu saada", moraaliset syytkään eivät ole esteenä.

Ap tosin kyselee turhaan. On selkeästi rakastunut jo.

Vierailija
35/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonutkaan, että pettäminen ja suhteen lennosta vaihtaminen olisi toistaan riippuvaisia. Mutta jos on tiedossa että ihminen on sekä pettänyt suhteissaan ja myös vaihtanut lennosta. Tällaisistä tapauksista on kyse.

Ap

Tarkoitin sanoa että vastaan otsikon kysymykseen, en lennosta vaihtamiseen, koska se ei minulla liity mihinkään, kun en lennosta koskaan vaihda.

Vierailija
36/47 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteessa on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Femspleinatkaa mitä haluatte. 

Taas tätä samaa vanhaa. Näin pettäjän näkökulmasta voin todeta, että parisuhteessa on aina ollut kaikki hyvin ja ikinä en ole nähnyt niin hyvännäköistä ihmistä, kuin kumppanini on, enkä tule näkemään. Petän ja tulen pettämään aina. Sillä ei ole rakkauden tai minkään muunkaan kanssa tekemistä. Sillä on kaikkein vähiten tekemistä sen ihmisen kanssa jota ns petän. Hänessä ei ole yhtään mitään vikaa missään kohdassa. Jos vikaa pitää etsiä, on se sitten minussa.

Kuulisin mielelläni lisää ajatuksiasi.

Vierailija
37/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy riittävän hyvä uusi puoliso niin pettämiskierre on mahdollista katkaista.

Vierailija
39/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ison herätyksen saa kokea ennen kuin tavat muuttuvat.

Vierailija
40/47 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy riittävän hyvä uusi puoliso niin pettämiskierre on mahdollista katkaista.

Tässä on perää. Voin entisessä suhteessani huonosti ja kostin puolisolleni asioita pettämällä. Nykyinen kumppani on niin täydellinen ja saa oloni hyväksi, ettei tule mieleenkään pettää häntä. En ikinä vaarantaisi suhdettamme pettämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan