Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli ostaa itselleni äitienpäivälahja

Vierailija
10.05.2020 |

Mutta olen ehkä eroamassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ero ostamisen estää? :D

Vierailija
2/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itselleen ostaminen tarvitsi jonkun syyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä silti edelleen äiti, vaikka eroat.

Vierailija
4/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen saa ostaa korun tai kukkia tai ihan mitä tahansa, jos kerran vain on varaa ostaa. Ei siihen tarvitse mitään syytä, tai juhlaa, vaan saa tehdä niin vaikka maanantaina ihan huvikseen.

Vierailija
5/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ammattivalittaja palannut? Tämähän on ihan samaa tyyliä.

Vierailija
6/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat itsestäsi joten et ole ansainnut lahjaa?

Vierailija
7/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten eroaminen vaikuttaa lahjan ostoon? Etkä sinä eroa, olet puhunut asiasta jo vuosia.

Vierailija
8/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyseinen valittaja vaikka hänet täältä tiedänkin.

Jotenkin tuli vaan mieleen että olenko oikeutettu ostamaan itselleni lahjan kun en muilta saanut mitään. Lapset pahimmassa teini iässä eikä isä muista minua mitenkään. Ei ole edes onnittellut. Olemme asumuserossa. Korvikset vähän kalliimmat ostaisin 80€ tai trenssin 70€

Ap

Vierailija
9/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyseinen valittaja vaikka hänet täältä tiedänkin.

Jotenkin tuli vaan mieleen että olenko oikeutettu ostamaan itselleni lahjan kun en muilta saanut mitään. Lapset pahimmassa teini iässä eikä isä muista minua mitenkään. Ei ole edes onnittellut. Olemme asumuserossa. Korvikset vähän kalliimmat ostaisin 80€ tai trenssin 70€

Ap

Meneekö teillä niin huonosti? Miehesihän on ainakin Facebookissa sinua kehunut.

Vierailija
10/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa olla ilkeilyketju, mutta kerron kuitenkin kokemukseni. Aikaisemmin en saanut mieleisiäni lahjoja ja olin usein alakloúloinen merkkipäivinä, kun tunsin ettei minusta oikein välitetä tai minua ymmärretä.

Sitten aloin ostaa itselleni tosi kivoja lahjoja merkkipäiviksi ja jouluksi ja joskus muuten vaan palkinnoksi. Tämän ansiosta olin sitten juhlapäivinä iloinen, hyväntuulinen ja valmis jakamaan hyvää tuulta muiden kanssa.  Sitten aloin saada muiltakin kivoja lahjoja, koska he näkivät mistä pidän ja koska heistä ei enää tuntunut että heiltä edellytetään jotain.

Joten ap:n idea on ihan oikeasti kannatettava.

Vierailija
11/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta, olet ansainnut jotain kivaa. Samoin minä yksinhuoltajana ostan itselleni, koska on kiva saada jotain muistamista edes jollain tavalla.

Vierailija
12/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaa esteet tieltä ja osta itsellesi lahja, jos huvittaa. Jokainen on hemmottelun arvoinen. Minkälaista lahjaa olet ajatellut?

Vierailija
13/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

känkkäränkkä kirjoitti:

Raivaa esteet tieltä ja osta itsellesi lahja, jos huvittaa. Jokainen on hemmottelun arvoinen. Minkälaista lahjaa olet ajatellut?

Trenssi tai korvikset. Luulen että päädyn korviksiin kun laihdutan juuri. Trenssi ei sen takia käytännöllinen juuri nyt.

Ap

Vierailija
14/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

känkkäränkkä kirjoitti:

Trenssi tai korvikset. Luulen että päädyn korviksiin kun laihdutan juuri. Trenssi ei sen takia käytännöllinen juuri nyt.

Ap

Hanki kunnolliset ja laadukkaat timanttikorvikset. Ne pitää arvoa ja ovat aina sopivat.   :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän