Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vihaan äitienpäivää

Vierailija
10.05.2020 |

Se on päivä, jolloin petyn joka kerta. Mieheni ei ole opettanut lapsilleni kuinka äitienpäivää juhlitaan ja se ei ole meillä juhlapäivä.
Isänpäivää sen sijaan juhlimme aina marraskuussa suuresti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.

Vierailija
2/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä skippaan sen, en vahingossakaan mene instaan tai faceen lukeen noita hehkutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus, se on korvaamaton.

Paljon mä sain, siks' kiitän nyt vain.

Äidillein vaan laulaa nyt saan, äideistä parhaimman sain.

Lohdun hän loi, suojan hän soi.

Hellyyttä koin, nyt kiittää sua voin.

Rakkaudesta voimaa mä saan, äideistä parhaimman sain.

Hän ymmärtää ja lohduttaa,

Laulun tään hän hyt saa.

Kallein hän on, niin korvaamaton, Parhain hän on, äiti mun.

Luotas jos tie kerran mun vie,

Suureks' kun vartun, unhoon jää et.

Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää. Äideistä parhain sä oot.

Vierailija
4/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika laittoi whatsappina toivotukset. Miehestä on tullut myös tämän en ole lapsesi-jankuttaja. No muistetaan isänpäivänä kun tykkää siitä kakusta kuitenkin.

Vierailija
5/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi päivä vuodessa,  äitien ja isien.  En ymmärrä,  mielestäni jokainen vuoden päivä

on yhtä arvokas.

Vierailija
6/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa pienen kukkakimpun itselleni.

Vierailija
7/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää vihaa, kun päätin ettei mun tarvitse muistaa äitiäni, jolle ei mikään ikinä kelpaa vaan aina saa pelkkää ylimielistä ivaa niskaansa, teki mitä tahansa.

Vierailija
8/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ihan hyviä lahjoja, ruusuja yms mutta en tajua, miksi tätä niin juhlitaan. Jokainen kuitenkin voi tulla äidiksi.

Vierailija
9/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, ei meilläkään varsinaisesti ”juhlita” sitä. Tytöt kävivät ostamassa kukkia kaupasta pari tuntia sitten isän kanssa. Pienin sisarus (4v) aikoi esittää akrobaattisen esityksen meille😂

Vierailija
10/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itse voi opettaa lapsillesi miten äitienpäivää juhlitaan? Mieluummin olet katkera ja marttyyrin elkein näytät että kyllä isänpäivää juhlitaan vaikkei minusta tarvitse välittää

Vierailija
11/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se isänpäivän juhliminen.

Vierailija
12/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän mun lapsi sitten osaa mua onnitella, vaikkei mulla ole ikinä ollut miestä 🤔 En tiennytkään että äitienpäivän viettoon tarvitaan mies.. Ei oo tullut mieleen ite opettaa sitä lasta?

Vierailija
13/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on 0/5 100% Provo

Vierailija
14/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kuulu ostaa naiselleen äiteinpäivälahjaa eikä naisen miehelleen isäinpäivälahjaa. Muutenkin päivät ovat mielestäni aivan turhia. Päivät ovat kaupallisia juhlia.

Vierailija
15/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just muistin ja laitoin lapset tekemään kortit tai piirrustuksia. Poikaa ei kiinnosta yhtään.

Itse aattelin leipoa limakakun.

Kohta yllätetään se.

En tosiaan muistanut koko päivää.

Ei meilläkään kun ollaan rahvaita, niin vietetä näitä porvareiden juhlia.

Lähinnä levätään ja tehdään töitä työpäivinä.

Mihinkään ylimääräiseen ei ole  varaa.

Vierailija
16/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sydän

Maan päällä paikka yksi on. niin pyhä armas verraton. mi tarjoo lemmen turvaisan ja kätkee onnen kalleiman.

Vain sydän äidin tunnet sen. Näin hellä on ja lämpöinen. Se riemuitsee sun riemustas. se tuntee huolta tuskias,

Kun ihmis mielet vaihtelee Kun kiitos kaikuu vaikenee. Kun poljetaan ja moititaan Jäät yksin yöhön unholaan.

On paikka missä lohdun saat, sua sydän äidin rakastaa. voit hellään helmaan painaa pään ja itket murheen lientymään.

Pois moni kallis mennyt on sä kauan tunsit kaipion. muut korvas aika mitkä vei sydäntä äidin konsaan ei.

Vierailija
17/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää vihaa, kun päätin ettei mun tarvitse muistaa äitiäni, jolle ei mikään ikinä kelpaa vaan aina saa pelkkää ylimielistä ivaa niskaansa, teki mitä tahansa.

Jospa äitisi ei ollut koskaan itse saanut rakkautta ja hyväksyntää äidiltään tai vanhemmiltaan?

Sinä voit muuttaa tämän, ettet itse jatka rakkaudettomuutta.

Voisit osoittaa äidillesi pyyteetöntä rakkautta, vaikka vain sen takia, että olet saanut elämän hänen kauttaan. 

Tee sinä paremmin ja opeta sama omille lapsillesi. <3

Vierailija
18/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ihan hyviä lahjoja, ruusuja yms mutta en tajua, miksi tätä niin juhlitaan. Jokainen kuitenkin voi tulla äidiksi.

Mikä logiikka? Jos useampaa ihmistä juhlitaan niin ei voi juhlia? Ja jokainen EI voi tulla äidiksi. Ei biologisesti tai jotkut eivät henkisesti. 

Vierailija
19/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on lapselleen kaikkein tärkein! Jokainen äiti rakastaa lastaan yli kaiken <3

Vierailija
20/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä teillä sitten juhlitaan isänpäivää? Vai oletko sinä opettanut lapsille, että isää pitää juhlia, ja oletit, että miehesi opettaa vastaavasti, kuinka äitejä juhlistetaan? Älä oleta, äläkä ole marttyyri, ja lopeta isänpäiväjuhlinta.

Minusta on vähän kornia, että juhlinnan kohde toivoo itseään juhlittavan tietyllä tavalla, ja ryhtyy sitten marttyyriksi, jos se ei toteudukaan. Sehän on vain yksi päivä, josta on väkisin tehty tietyn kaavan mukainen ylistysjuhla. Some on täynnä kukkia, aamukahveja, kortteja ja pateettisia ylistyslauluja ja -runoja äideille. Kauheaa. Enää ei puutu, kuin Tauski oven takana laulamassa äiteliä lauluja 😁. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää sellaisesta.

Pää pystyyn ap. Voit tehdä päivästä itsesi näköisen ilman miehen ja lasten huomiotakin. Tee jotain mukavaa ihan itseksesi ja itsellesi välittämättä perheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän