Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet Korona aikana hammaslääkärillä

Vierailija
10.05.2020 |

Kokemuksia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? Ihan normaalisti ollaan käyty, mä shg:llä ja mies hommaamassa implanttia. Mulle shg sanoi ettei ole kovin paljoa tullut peruutuksiakaan.

Vierailija
2/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kutsua hammastarkastukseen.

Ovat siirtäneet näemmä. Kaikki ei-akuutit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti käyty. Viisurin poistossa sekä minä, että poika 18v.

Vierailija
4/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että uskaltaako mennä Helsingissä ja minne, ei ainakaan kunnalliseen.

Vierailija
5/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä, mammografiassa ja kampaajalla heti korona-ajan alkaessa, koska arvasin että kohta pska osuu tuulettimeen. Kunpa olisi vielä gyne tullut mieleen.

Vierailija
6/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hammaslääkärissä, mammografiassa ja kampaajalla heti korona-ajan alkaessa, koska arvasin että kohta pska osuu tuulettimeen. Kunpa olisi vielä gyne tullut mieleen.

Mäkin suunnittelin samaa tammihelmikuussa. Vaan en saanut aikaiseksi. Tukka kasvaa kuin kevätruoho 😁.

Mies pystyy kyl leikkaamaan, jos pyydän, on aika hyväkin siinä.

Vierailija
7/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, neljän viikon välein käyn kiristyttämässä oikomiskojeita. Kiva ja kallis kokemus.

Vierailija
8/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa, hoidettiin koko suu kuntoon viimein. Ei mitään akuuttia. Olen itseasiassa nyt saanut hyvin vaivoineni muitakin lääkäriaikoja, kun moni ilmeisesti jättää väliin. 

Vierailija
9/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei ole ollut tarvettakaan. Muilla lääkäreillä asiointi on hoitunut digi- ja etävastaanottojen kautta. 

Vierailija
10/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoito oli pakko tehdä. Kävin yksityisellä. Hammaslääkärillä oli maski ja visiiri.

Eipä ollut ruuhkaa vastaanotolla. Ajanvarauksellahan nuo aina on mennyt.

Vierailija
11/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä kävin ja vieläpä kunnallisella. Eri ryhmät on ohjattu eri asemille, käynti oli tehty niin turvalliseksi kuin mahdollista. Kaikille osapuolille. Kaikkia hoitoja ei tehdä kunnallisella vaan siirretään syksyyn jos mitenkään mahdollista. Syksyllä ajan saaminen on aika lailla mahdotonta, luulisin. Yksityisellä tehdään varmaan nekin mitä kunnallisella ei tehdä.

Kävin alkukeväästä kampaajalla ihanitse normaalisti, nyt mietin menenkö vai en. Ehkä maskin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi