Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko itkenyt viime kuukausina enemmän kuin

Vierailija
10.05.2020 |

Tavallisesti
Itse olen eli kyllä tämä tilanne rassaa henkisesti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kun asiaa ajattelen. En itke muutenkaan usein, yleensä jotain turhan tihrustamista silloinkin. Olen nyt ollut todella stressaantunut töistä ja tästä kaikesta muusta, mutta ihme kyllä en ole itkenyt. Parisuhteessakin on jonkunlainen tasapainotilanne, ei oteta mitään ikävää nyt esille, kunhan tässä selvitään ja jaksetaan. 

Vierailija
2/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman syytäkin musiikkia kuunnellessa, luonnossa, kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkenyt ja sanonki kaikille, jotka panikoi ja ulisee ja hätäilee nurkissa, että ei itkut nyt auta.

Olen pienestä jo kasvanut haasteellisissa ja vaikeissa olosuhteissa, vasta noin 5 vuotta on elämäni ollut helpompaa. Olen myös elänyt alisteisessa suhteessa, ensin vanhempani kanssa, sitten 20 vuotta exän kanssa. Olen tottunut myös siihen, että säännöt ja rajoitukset tulee muilta.

Tämä korona tuntuu kärpäsen kakalta kaiken seassa eli ei ahdista sen kummemmin. Elellään siis rajoitustenmukaan, niin kauan kuin tarvitsee. Uskon ja luotan, että asiat lutviutuu.

Vierailija
4/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkenyt enempää kuin normaalistikaan.

Vierailija
5/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt tavallista enemmän. Syynä mm. korona ja se että todettiin potilasvahinko ja jouduin uudestaan leikkaukseen (2v sitten edellinen). Elinikäinen vamma tod näk jää tästä syystä.

Vierailija
6/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, itseasiassa sain hormoniongelmat kuntoon. Ei ole itkettänyt. Korona taas on flunssa. Turha sitä on itkeä. 

Vierailija
7/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Avioero ja töissä on muutenkin nyt hieman rankempi kausi menossa.

Vierailija
8/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken nykyään joka päivä.

Vierailija
9/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
10/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kysymyksesi pointti? Miksi itket, mikä tilanne?

Vierailija
11/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt. Keskenmeno sattui pitkään ja nyt huolestuttaa oma terveystilanne, kun keho ei vielä 2 kuukauden jälkeenkään ole palautunut ja kierto alkanut.

Onneksi olen saanut olla kotona rauhassa keräilemässä itseäni. Yleensä en itke mutta nyt itken päivittäin esimerkiksi, kun puoliso teki aamupalaa minulle.