Millainen nainen suutahtaa, jos mies kutsuu häntä leikkisästi tiskikoneeksi?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että kutsuit häntä väärällä nimellä.
Oikea on nimitys YLEISKONE!
Ei ihme, että veti porot....
Juuri näin! Nainen on meilläkin yleiskone ja välillä panopupu tai pano_puu ja nyt äitienpäivänä häntä muistetaan kukkasin.
Hahhahhahahhahsaaaaäääää.
Kyllä toisten lyttääminen ja haukkuminen leikin varjolla on niin hauskaa!!
Pllun puutteessa elävät katkerat jonnet täällä vinkuu ja vikisee. Uluuliuliuliiiiiiiiiik
Hanki AP elämä. Onhan elämä kurjaa, kun on mitätön, ei ole elämässään saavuttanut muuta kuin sossun päivärahan, ja kukaan ei huomaa muuten kuin av- palstalla, mutta yritä kuitenkin.
Millainen mies sujahtaa, kun häntä leikillään kutsuu krpätelineeksi?
Joka ikinen nainen jonka kanssa olen seurustellut, on sanonut minua joskus tiskikoneeksi. En ole ottanut nokkiini. Joten ap:n kysymykseen vastaan: tosikkomainen nainen.
Taidan kokeilla, kun tuo oma mies tuolla parhaillaan tiskaa kuten aina, kun on käsintiskattavaa..
Tai ei, en sittenkään, arvostan häntä liikaa tehdäkseni sen <3
Millainen mies sujahtaa, jos häntä leikillään kutsuu mulkuks* tai krväks*?
Tosikko mies, ei pidä leikistä suuttua, miehet
Kokee, että osaamistaan on vähätelty.
Kodinkone tai yleiskone on yleensä parempi kutsumanimi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla tuo lause liippaa turhan läheltä todellisuutta ;)
Itse asiassa en mäkään ehkä tykkäisi, vaikka mies täyttää tiskikoneen useammin kuin minä. Sana on ehkä vähän turhan.... esineellistävä.
Jos nainen olis tiskikone, niin yllättävän moni mies haluaisi täyttää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies sujahtaa, jos häntä leikillään kutsuu mulkuks* tai krväks*?
Tosikko mies, ei pidä leikistä suuttua, miehet
No ei varmaan kyllä kovin moni. Mua alkoi ainakin panettaa ajatuskin..
Semmoinen nainen suutahtaa, joka kokee tuon olevan liian totta, jotta sen voisi kuitata pelkällä huumorilla. Itse en suuttuis, vaikka suhteessa aina tiskit pesinkin, kun mies hoiti sen ruoanlaiton. Jossei se tunne että sitä arvostetaan muuten kuin kotitöiden tekijänä, niin tosta on vaikea repiä huumoria. Ota opiksi ja korjaa tilanne.
Millainen mies suutahtaa, kun häntä kutsuu leikkisästi lompakoksi? Kumma juttu, kun mistään ei saa enää hassutella...