Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen suutahtaa, jos mies kutsuu häntä leikkisästi tiskikoneeksi?

Vierailija
09.05.2020 |

Herkkänahkainen? Heikkoitsetuntoinen?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkääs ny peräkammarin poiat aamukaljoillenne siitä kun normaalit miehet vie vaimoillensa ruusupuskan ja täytekakun.

Onko tänään vaimojenpäivä vai? Et vaikuta kovin välkyltä akalta.

Niillä normaaleilla miehillä on vaimon lisäksi myös lapsi(a), kun eivät ole mitään pidennettyä nuoruutta eläviä pikkupoikia.

Noin 45% miehistä jää nykyisin lapsettomiksi. Alle 30-vuotiaista miehistä lapsettomia on ylivoimainen enemmistö.

Vierailija
22/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkääs ny peräkammarin poiat aamukaljoillenne siitä kun normaalit miehet vie vaimoillensa ruusupuskan ja täytekakun.

Niillä normaaleilla miehillä on vaimon lisäksi myös lapsi(a), kun eivät ole mitään pidennettyä nuoruutta eläviä pikkupoikia.

Noin 45% miehistä jää nykyisin lapsettomiksi. Alle 30-vuotiaista miehistä lapsettomia on ylivoimainen enemmistö.

No jos ajatusmaailma edustaa tuota mitä ap:llä niin aivan oikein. Ruotsissa ja Norjassa naiset olisivat voineet saatella miehen äitienpäivän kunniaksi ulos, siellä kun ollaan aika hyvin sisäistetty sana tasa-arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies suutahtaa, jos nainen kutsuu häntä leikkisästi aisankannattajaksi?

Vierailija
24/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu dildo?

Vierailija
25/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä helposti käy, kun ei viitsi sitoutua ja asettua aloilleen kuin vasta joskus lähempänä neljääkymppiä. Sitten onkin jo siinä tilanteessa, että omanikäisillä naisilla ei ole hedelmällisiä vuosia juuri jäljellä ja nuoremmista on turha haaveilla.

Vierailija
26/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolle mies kasaa oikeasti lähes kaikki kotityöt, lökötellen itse sohvalla?

Vierailija
27/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sovinistivitsi. Huonot vitsit ei toistamalla parane, vaikka moni omasta mielestään hauska mies luulee niin.

Vierailija
28/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä helposti käy, kun ei viitsi sitoutua ja asettua aloilleen kuin vasta joskus lähempänä neljääkymppiä. Sitten onkin jo siinä tilanteessa, että omanikäisillä naisilla ei ole hedelmällisiä vuosia juuri jäljellä ja nuoremmista on turha haaveilla.

Enemmänkin kyse on siitä, ettei tavallinen mies enää saa naista. Deittipalstoilla on valtava kilpailu naisista, jossa kymmenistä tai sadoista naista piirittävistä miehistä luonnollisesti lähinnä se alfamies saa naisen. Eli homma on alkanut mennä ihan niin kuin eläinkunnassa, missä urokset taistelevat naaraista.

Vierailija
29/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisi lähinnä itselleen, kun taas tajuaa, millaisen pölvästinkanssa on mennyt yksiin. "Mitä helkuttia oikein kuvittelin näkeväni tuossa kusipäässä?" Ulkoruokintaan, mars!

Vierailija
30/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen tiskikone. Pesen astioita aamusta iltaan. Minua ei panna, en hoida lapsia, en silitä, en käy töissä, en halaa , en pussaa, en laula, en leiki, en puhu, en paskaa, en kuse. Reiät kiinni. Olen tiski kone. Mieheni nai tiskikoneen. Niin se on. Nyt pohtii Eiffel tornin kanssa naimisiin menoa ja minusta eron ottamista.

Vierailija
31/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sellainen viemärigeeli niin kuin kaikki miehet, heh heh

Vierailija
32/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin kyse on siitä, ettei tavallinen mies enää saa naista. Deittipalstoilla on valtava kilpailu naisista, jossa kymmenistä tai sadoista naista piirittävistä miehistä luonnollisesti lähinnä se alfamies saa naisen. Eli homma on alkanut mennä ihan niin kuin eläinkunnassa, missä urokset taistelevat naaraista.

Koko idän alueen Tinder on täynnä naisia. Ei halvattu, nehän vaatii jotain! Somessa on ollut niitä kivoja töissä olevia vaimoja, mistä saisi oman? Ilmainen piika kelpaa aina ❤️

Vierailija
33/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖööööö...... Normaalit miehet eivät kyllä ole äitinsä kanssa naimisissa :D

Vierailija
34/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä "huumorintajuttomuutta" miehen osalta. Ei osaa erottaa pilkkaa huumorista. Huumori ei satuta ketään, eikä pilkkaa.

Vierailija
35/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä "huumorintajuttomuutta" miehen osalta. Ei osaa erottaa pilkkaa huumorista. Huumori ei satuta ketään, eikä pilkkaa.

Jos joku pahastuu huumorista niin se ei enää ole huumoria vaan vihapuhetta.

Vierailija
36/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen nainen suuttuisi, joka oikeasti kokee olevansa keittiössä yksin huoltovastuussa vasten tahtoaan. Minä olen ihan porsas ja miehet aina olleet siistimpiä, joten omalla kohdallani se olisi sarkasmia ja ihan hauskaa.

Vierailija
37/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Jostain syystä minulle on noussut ärsytys sovinistisia vitsejä kohtaan. Sama myös toisinpäin, en oikein arvosta vitsejä, joissa pidetään miehiä tyhminä tai pieni munasina. Vitsailla saa kyllä ja hassutella vähän toisen kustannuksella. Viimeksi mies otti vatsanahasta kiinni ja röllytti, kun oli kuulemma "niin houkuttelevasti tarjolla". Olen siis laihtunut monta kiloa ja siitä on jäänyt tuollainen kamala pussukka. Toiset voisivat loukkaantua, mutta myönnän, että tuon nahan röllyttäminen on ainoa hauska asia, jonka tuosta kamalasta asiasta voi keksiä.

Sitä paitsi minulla on tiskikone, joka pesee astiat puolestani. Nykyaika <3

Vierailija
38/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pahastuu huumorista niin se ei enää ole huumoria vaan vihapuhetta.

Koska aina löytyy joku, joka pahastuu jostain huumorista, väitteestäsi seuraa, että kaikki huumori on vihapuhetta.

Vierailija
39/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla tuo lause liippaa turhan läheltä todellisuutta ;)

Itse asiassa en mäkään ehkä tykkäisi, vaikka mies täyttää tiskikoneen useammin kuin minä. Sana on ehkä vähän turhan.... esineellistävä.

Vierailija
40/53 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutahtaisin jos mies sanoisi mua tiskikoneeksi. Olen nimittän perheen pääelättäjä, työssäni ison firman talousjohtaja, KTL, tienaan miestäni enemmän ja mieheni on hyvien tulojeni mahdollistamana hoitovapalla koti-isänä. Sanoisn että tuo olisi v*ttuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi