Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla kaunis tai komea?

Vierailija
09.05.2020 |

Katsovatko ihmiset kaupoissa, kadulla usein? Katsotteko takaisin vai miten suhtaudutte? Flirttailevatko työkaverit paljon? Otetaanko teihin somessa yhteyttä, yritetään iskeä baarissa?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan tuijottavat. Kukaan ei uskalla lähestyä. Miehet vittuilevat ja naiset punastelevat. Kokemuksia miehenä.

Vierailija
2/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kai olen komeahko. Netin kautta saan seuraa todella helposti ja melkein rajattomasti. Olen melko ujo, joten netti on pelastus.

Kyllä naiset katselevat ulkona, mutta eivät (tietenkään) tule iskemään. Baareissa en juuri käy, mutta silloin kun kävin, vietin lähinnä iltaa vain kavereiden kanssa, eli ei sielläkään hirveästi tullut vientiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miettinyt mitenhän helppoa olisi löytää parisuhde jos olisi ulkonäköä edes vähän enemmän.

M37

Vierailija
4/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta. Olen saanut kaikki miehet jotka olen halunut, lapseni ovat myös kauniita ja työelämässä ovet ovat auenneet pitkälti ulkoisen olemukseni vuoksi. Ihmiset ovat pinnallisia ja kauniin ulkonäön vuoksi saan myös parempaa palvelua ravintoloissa, hotelleissa ym.

Vierailija
5/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää, kun ei ole vertailukohtaa.

Vierailija
6/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita kaikkia ap:n mainitsemia.

En silti ajattele olevani mitenkään erikoinen ja minusta ulkonäkö on hyvin epäkiinnostavaa.

Minun luullaan aina "yrittävän" jotain tai erikseen panostavan ulkonäkööni ja olevan ulkonäkökeskeinen, myös nokkava. Mutta kun en tee mitään näistä. En voi valita sitä miltä näytän.

Vierailija
7/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kateellisia, miehet syö aikalailla kädestä. Työelämässä vaaditaan enemmän koska luullaan ettei kaunis voi olla älykäs. Välillä tuijotetaan, ulkomailla lähestytään avoimesti ja kehutaan ulkonäköä. Välillä siunaus, välillä kauhea taakka

Vierailija
8/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen komea, mulla on hyvä peppu ja oon hoidellut 200 naista. Elämä on ihanaa!

Vierailija
9/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti miettinyt mitenhän helppoa olisi löytää parisuhde jos olisi ulkonäköä edes vähän enemmän.

M37

Hyvällä ulkonäöllä saa helposti riesakseen naiset, jotka haluavat käyttää miestä välineenä. Pelkkään ulkonäköön ihastuva ihminen ei ole kiinnostunut siitä mitä toisen päässä liikkuu. Tuossa pitää miehenkin tietää aika tarkkaan mihin leikkiin ryhtyy ja kenen kanssa, ellei sitten ole itsekin tyhjäpää pelailija. Mutta siis jos etsii jotain syvällisempää kumppanuutta niin hyvä ulkonäkö ei ole pelkästään siunaus vaan vetää puoleensa erityisesti pinnallista jengiä.

Vierailija
10/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pilkku jäi puuttumaan koska saman edestä ;)

Vierailija
11/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En katso. Kyllä. Kyllä. Kyllä.

Vierailija
12/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vanheneminen, kun mun identiteetti on tosi paljon mun ulkonäön varassa ja koska olen aina saanut huomiota ulkonäölläni

Vierailija
13/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itketään sitä, miten vaikeaa kauniiden naisten elämä on. Tämähä on täyttä paskaa, lähes kaikki on saatu kauneuden takia.

Vierailija
14/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-v babe ja minulla on babe-paita, rakastelen 20-v miehiä! Elämää!

Vierailija
15/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuijotus joka puolella, mutta ei muuta. Mitään hyötyä tästä komeudesta ei kuitenkaan ole.

Vierailija
16/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön perusteella arvellaan heti yhtä sun toista ja pidetään esim pinnallisena ja koppavana vaikken ole kumpaakaan näistä. Näyttävä olen kyllä ja korostan sitä pukeutumisellani. Jos on annettu hyvä peppu ja tissit, ja kauniit kasvot, niin miksi piilottaa niitä?

Vierailija
17/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on älykkäät ja hyvännäköiset ihmiset. Onneksi peilistä löytyy!

Vierailija
18/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön perusteella arvellaan heti yhtä sun toista ja pidetään esim pinnallisena ja koppavana vaikken ole kumpaakaan näistä. Näyttävä olen kyllä ja korostan sitä pukeutumisellani. Jos on annettu hyvä peppu ja tissit, ja kauniit kasvot, niin miksi piilottaa niitä?

Epäilemättä asut jossain Kouvolan kokoisessa junttilassa, jossa saat huomiota?

Vierailija
19/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa elämää, jos on vähänkään ulkonäköä, mikä miellyttää kanssaihmisiä! Kaikki tulee aina vähän vahingossa eteen kuin manulle illallinen. Ei tarvitse ponnistella ellei ihan välttämättä halua, koska pinnallisena katsotaan vain ulkonäköä eikä täten edes odoteta panostusta.

Vierailija
20/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kissatappelut parasta viihdettä.