Minkä asian muuttuminen tekisi elämästäsi onnellisemman.
Jos saisit valita yhden asian minkä muuttaisit, jotta elämäsi olisi parempi, mikä se olisi.
Kommentit (42)
Haluaisin ystäviä itselleni. Tahtoisin myös kivan työpaikan jossa pärjäisin. Muuten en kaipaisi mitään. Yksi toive toisaalta olisi myös musiikillisesti. Pakko tähän sanoa, että Crashdiet on mennyt bändinä pilalle. Yritän tässä kuunnella livestriimiä tubesta ja Gabriel laulaa niin huonosti, että ihan korviin ottaa. Jos saisi Simonin takaisin olisin onnellinen. Ei ole kiva, kun nuoruuden suosikkibändi kuulostaa kauhealta. Itse en edes koskaan ehtinyt keikalle Simonin aikana ja Dave nyt lähti täältä, kun olin vasta 12-vuotias. Olen tosin nuori vieläkin. Eihän tämä tähän ketjuun kuulu, mutta järkytyin. En ole koskaan tykännyt Gabrielista, mutta onhan tämä kamalaa, kun ei pysty kuuntelemaan. Onneksi on ne vanhat levyt ja biisit. Nyt ainakin tiedän, että heidän keikalleen ei kannata enää koskaan mennä, vaikka enhän minä edes koskaan sinne ehtinytkään. Nuo vanhat Daven ja Simonin biisit kuulostavat ihan nyt kauheilta 😅😂
Haluaisin vakaan taloudellisen tilanteen ilman työntekoa. Ei tarvitse olla ökyelämää, mutta sellaista tavallista turvallista elämää ilman rahahuolia.
Olisi kiva saada ystäviä. Työskentelen miesvaltaisella alalla projektiluontoisessa tehtävässä. Ei niitä kiinnosta kaveerata mun kanssa vapaa-ajalla. Moni on myös kovin sivistymätön, ahne ja karkea. Hakevat toisista ihmisistä vain hyötyä. Vähän surullista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni haluaisi seksiä kanssani. Selibaatissa vuodesta 2015.
Kumpa toiveesi toteutuisi.
T. Selibaatissa vuodesta 2005
Lottovoitolla muuttuisi useampikin sellainen asia.
Saisin elämääni oikeasti luotettavia, hyviä ihmisiä.
Töistä irtisanoutuminen ja siirtyminen takaisin rauhalliseen elämäntapaan. Työelämään siirtyminen oli elämäni pahin virhe, hyvästä palkasta huolimatta. Tuet riittävät hyvään elämään ilman vapaa-ajan menetystä.
Kaupungistuminen. Ensi vuonna omakotitalon asuntolaina on maksettu ja aion ostaa kaupungista hurvittelukämpän viikonlopuiksi ja lomiksi. Olen aina halunnut asua kaupungissa mutta elämä on vienyt muita ratoja.
Sen, että krooninen kipu katoaisi.
Poikani pääsisi eroon huumeista. Se ainoa asia mitä toivon.
Jos olisi kivuton elämä ja liikkuminen helppoa / helpompaa. Liikenneonnettomuus jättänyt jäljet. Krooninen sairaus pois. Jos nämä tiivistäisi sit yhteen: terve keho. Sen tahtoisin!
Kroonisesta masennuksesta parantuminen.
Että löytäisin parisuhteen, jossa minua rakastettaisiin ja arvostettaisiin. Elämänkumppanin tahtoisin.
Että suhtautuisin itseäni kohtaan hyväksyvästi ja ymmärtävästi. Koen olevani lihava, ruma, tyhmä ja epäonnistunut. Lisäksi sätin jatkuvasti itseäni tekemistäni "virheistä", myös todella vanhoista sellaisista. Järjellä tiedän, että olen kaikkea muuta kuin edellä lueteltua, mutta en pysty korjaamaan ajattelutapaani. Tämän muututtua uskaltaisin elää elämääni eri tavalla ja olisin varmasti onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni haluaisi seksiä kanssani. Selibaatissa vuodesta 2015.
Laihduta nyt hyvä akka.
Laihtuisin 30 kg.