Saako sun mies pissata seisaalteen?
Vai onko teillä sama sääntö kuin meillä oli kotona, että kaikkien on pissattava istuaalteen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa! Itse tosin pidän heiluvasta kiinni ja ohjaan että varmasti osuu pönttöön. Kun nesteen tulo loppuu niin ravistelen. Sitten mies pesee kätensä. Istualtaan mies ei pissi koskaan.
Ravistaessa on hyvä pari kertaa lyödä terska pöntön reunaan. Viimeisetkin tipat lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Ts.
Saako sun mies käyttäytyä sukupuolelleen ominaisella tavalla vai pakotetaanko hänet pikkutytöksi?
Voithan sä kusta niin paljon kuin tykkäät seisaaltaan, kunhan siivoat jälkesi. Se kusi roiskuu joka paikkaan ja se muuten haisee. Miesten wc on aina ihan sikasottaisia.
Meillä kustaan istualteen. Jää siivousaika muuhun hyödylliseen.
Meillä akka ei saa pyyhkiä pilluaan wc-paperilla kuivaksi kusemisen jälkeen ja vastineeksi minä kusen istualtani. Silmä silmästä
Kyllä saa pissata seisaalteen. En ole koskaan huomannut asiasta tulevan mitään sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ts.
Saako sun mies käyttäytyä sukupuolelleen ominaisella tavalla vai pakotetaanko hänet pikkutytöksi?
Voithan sä kusta niin paljon kuin tykkäät seisaaltaan, kunhan siivoat jälkesi. Se kusi roiskuu joka paikkaan ja se muuten haisee. Miesten wc on aina ihan sikasottaisia.
Miksi sinä siivoat eikä mies?
Vielä kun saisi suomalaiset naiset pesemään värkkinsä useammin kuin kerran kuussa, alkaa tuo ainainen härskiintyneen sillin haju jo ärsyttämään.
Jos miehellä on munuais ongelmia tai eturauhas ongelmia voi olla parenpi virtsata istualteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on munuais ongelmia tai eturauhas ongelmia voi olla parenpi virtsata istualteen.
Vanhemmiten rakko tyhjenee paremmin seisaallaan. Niin nuorempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei ole. Miehelle luonnollinen ja keholle parhaiten toimiva tapa on seisaaltaan.
neitokaine kirjoitti:
Saa jos hänellä seisookin samalla. Yleensä imen mieheni kuset yms. nesteet suoraan mulkusta.
Mä oksensin just vähän suuhuni 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa! Itse tosin pidän heiluvasta kiinni ja ohjaan että varmasti osuu pönttöön. Kun nesteen tulo loppuu niin ravistelen. Sitten mies pesee kätensä. Istualtaan mies ei pissi koskaan.
Ravistaessa on hyvä pari kertaa lyödä terska pöntön reunaan. Viimeisetkin tipat lähtevät.
Olet ilmeisesti hyvin lyhyt?
Olen ihan moderni, itseäni feministinä pitävä mies, mutta jos joku yrittäisi tulla puuttumaan mun kusemisiin, niin lähtis kyllä aika nopeasti vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ts.
Naisten vessat ne vasta sottaisia ovatkin.
T: siivooja
Vi ttu mitä kallion soijalatte puudeleita täällä on, joku akka sanelee miten kusta? Ei hyvää päivää. Mulle jos joku akka alkais nillitämään ko asiasta niin se lähtis kämpästä kuin sirkesalo rannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti hyvin lyhyt?
Minulla on hyvin pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vi ttu mitä kallion soijalatte puudeleita täällä on, joku akka sanelee miten kusta? Ei hyvää päivää. Mulle jos joku akka alkais nillitämään ko asiasta niin se lähtis kämpästä kuin sirkesalo rannasta.
Mitä vittua säoikein sönkätä? Eiköhän nää istualtakusijat ole juuri niitä nuivia, jotka purkaa turhaumaansa vauva.fin keskustelu palstalla, kun oikeassa maailmassa kävellään yli joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan moderni, itseäni feministinä pitävä mies, mutta jos joku yrittäisi tulla puuttumaan mun kusemisiin, niin lähtis kyllä aika nopeasti vaihtoon.
Moderni, itseään feministinä pitävä mies on juuri sellainen olio, jota kuka tahansa nainen kusettaa miten tahansa.
Näitä minäkin ihmettelen. Mistä ihmeestä tällaiset ilmaisut ovat peräisin?
Jos minut käskettäisiin kusta istuallaan, alkaisin ulostamaan seisaaltani.