Suututtaa, kun perheenjäsenet eivät noudata riittävää hygieniaa
Pelottaa että he tartuttavat minut. Olen riskirymäläinen. Mikä auttaisi? Olen yrittänyt puhua järkeä.
Kommentit (9)
Mene mökille jos mahdollista. Niin minä tein mutta nyt on huoli heistä. Ei ole hyvä näinkään.
Mene hotelliin asumaan ja lähetä heille lasku.
Vierailija kirjoitti:
Mene mökille jos mahdollista. Niin minä tein mutta nyt on huoli heistä. Ei ole hyvä näinkään.
Olisipa kesämökki
ap
Asutko niin että kodin pystyy jakamaan kahteen alueeseen? Eli valtaat osan kodista ja siihen osaan ei saa tulla pesemättä käsiä tai mitä sitten odotatkaan perheenjäseniltäsi.
Koronavirus on sellainen, että paljon hoetaan miten se on haitallinen vain vanhuksille, mutta ei sitä kukaan halua sairastaa. Itse pelkään astmaatikkona ajatusta siitä, että keuhkojen toiminta heikkenisi, koska se tuntuisi siltä kuin astmalääke ei enää tehoaisi.
Se on ärsyttänyt jo aikaisemmin kun ennen tätä ja myös nyt voi saada jonkun muunkin. Käsiä pitäisi pestä lämpimällä vedellä ja saippualla ja niin että puhdistuvat niin ei se tapahdu sekunnissa ja itse huolehdin hygieniasta mutta sitten on saanut kuulla sitä ärsyttävää valitusta siitä ja vielä riskityhmäläiseltä
Kyllä paperi riittää hanurin pyyhkimiseen