Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sun mies pissata seisaalteen?

Vierailija
09.05.2020 |

Vai onko teillä sama sääntö kuin meillä oli kotona, että kaikkien on pissattava istuaalteen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts.

Saako sun mies käyttäytyä sukupuolelleen ominaisella tavalla vai pakotetaanko hänet pikkutytöksi?

Vierailija
2/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ja asia on varmistettu niin, ettei pöntön kansi pysy ylhäällä. Hankala kusta seisaallaan, jos joutuu pitämään toisella kädellä kantta ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, enkä halua, kun joudun siivoamaan vessan.

Vierailija
4/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ja asia on varmistettu niin, ettei pöntön kansi pysy ylhäällä. Hankala kusta seisaallaan, jos joutuu pitämään toisella kädellä kantta ylhäällä.

Kannen saa repäistyä irti.

Vierailija
5/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta!

Vierailija
6/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan SAA! Ja minä valvon!

Vierailija
7/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaikka päällään seisten, mutta joutuu itse siivoamaan mahdolliset sotkunsa. Minulla on aprempaakin tekemistä mitä pyyhkiä kusiroiskeita seinältä ja lattialta.

Kävin kerran asuntoesittelyssä, missä pieni vessa haisi ihan järkyttävän kuselle. Se haju tarttuu pahasti, jos kusen antaa kuivua kaakelisaumoihin. Yök.

Vierailija
8/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seisoo vessassa niin saa kusta. Muualla asunnossa ei oo sallittua eikä myöskään pihalle pissata. Paitsi jos kyykkyy pusikkoon.

Vierailija
9/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pissaa istualtaan ihan omasta tahdostaan. Mä olen siitä kiitollinen koska vessa pysyy siistinä, kun ei ole kusitippoja lattialla.

Vierailija
10/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöä mutta mies pissaa istualtaan kuten sivistyneet länsimaiset ihmiset.

Sanoin joskus että minusta se on hieno juttu, ja mies sanoi että vain sellaiset miehet kusevat seisaaltaan jotka eivät itse siivoa vessaa. Meillä se on miehen hommaa.

Miehen kavereille olen monesti illanistujaisissa sanonut että kuskaa istualtaan. Oksettaa käydä vessassa kun sukissa on sen jälkeen kusitippoja.

Vierailija
11/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oksettaa? Terveen miehen kusi on puhdasta.

Vierailija
12/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti olemassa miehiä, jotka suostuvat tällaiseen? Siis antavat naisten määritellä, missä asennossa virtsaaminen on sallittua ja missä ei. Ihme eunukkeja!

Vierailija
13/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pissata istualteen ja hänen ehdoton sääntö on, että kansi pitää aina laskea alas. Hän on tosin vastuussa vessan siivouksesta. Ehkä se vaikuttaa asiaan. On kyllä sanonut, että istualteen on muutenkin mukavampaa käydä pissalla.

Vierailija
14/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos vaan uskaltaa eikä jää siitä kiinni.

Vierailija
15/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on koulutettu istumaan jos pissaan. Minä osaan käyttäytyä hyvin ja minulla on siitä myös todistus.

Vierailija
16/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos hänellä seisookin samalla. Yleensä imen mieheni kuset yms. nesteet suoraan mulkusta.

Vierailija
17/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuminen on pahasta peräpukamilleni joten hoidan molemmat tarpeet seisaallaan.

Vierailija
18/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa! Itse tosin pidän heiluvasta kiinni ja ohjaan että varmasti osuu pönttöön. Kun nesteen tulo loppuu niin ravistelen. Sitten mies pesee kätensä. Istualtaan mies ei pissi koskaan.

Vierailija
19/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paikoille ei tee hyvää pissata istualtaan. Ihan tutkimustietoakin löytyy tästä. Seisten pissatessa toimii paikat niin kuin kuuluu toimia.

Ja kuinka vaikeaa se on käskeä mies siivoamaan itse sotkunsa? Ei kai teillä mitään freeloadereita ole?

Vierailija
20/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaalteen? Istualteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän