Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittelijan istutussuunnitelma puutarhaan

Aloittaja
09.05.2020 |

Kommentoikaa osaavammat puutarhaihmiset, että voisikohan tämä istutussuunnitelma olla toimiva:

Etupihalla on tuollainen istutusalue, joka on jotain melko aurinkoiseen ja puolivarjoisen väliltä. :D Olen ajatellut istuttaa siihen yhden syyshortensian tai pallohortensian, 5 koivuangervoa sekä näiden eteen jalokuunliljoja. Vyöhyke on tosiaan IV. Voisiko tämä toimia? Onko jollain muita ideoita tähän? Laittaisiko sitä kuorikatetta näiden juurelle vai ei? Toinen vaihtoehto olisi istuttaa tähän vain kiinankatajaa ja kääpiökatajaa...

Meillä on myös tuollainen varjoinen kivikkorinne, johon on tarkoitus kantaa lisää kiviä sekä olen ajatellut jättää siihen "istutusalueita", joihin tulisi kääpiövuorimäntyjä, kääpiökatajaa, kiinankatajaa, vuorenkilpeä, pallomehipartaa ja seittimehitähteä. Miltä tämä kuulostaa?

Olen siis todella aloittelija tämän lajin parissa, joten kaikki kommentit on enemmän kuin tervetulleita.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te ostatte tontin ja rakennatte sille talon, niin teetättekö pihasuunnitelman ammattilaisella erikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla