Mitä tapahtui nuoruuden poika/tyttöyställesi?
Kommentit (38)
Meni yhteen rotannäköisen jätkän kanssa.
Menin naimisiin hänen kanssaan ja ennen sitä tehtiin pari lasta. Ihan kivasti meillä menee vaikka kaikenlaista vuosien varrelle on mahtunut.
Se on harmi, että ei ainakaan itellä nämä jälkimmäiset tunnu oikein missään verrattuna ekaan. Eka suudelma ja samantien häpeissään muna pystyssä selkä notkollaan, että ei vaan lantioseutu kosketa. Saman päivän pussailujen ja halailujen päätteksi tuli joku aivo-orgasmi/oksitosiini yliannostus mitä ei ole sitten sen jälkeen tullut. Sätkin ja tärisin jonkun 10min sängyssä ja tuntu oikeesti kun ois ollut kovempien lääkkeitten alaisena ja tuli aivan saakelin hyvä ja onnelinen olo. Se jäi siihen yhteen kertaan ja ei ole sitä tilaa sitten sen jälkeen koettu. Eikä nykyiset sotke päätä niin pahasti, että keskittyminen menisi sekaisin.
Meni naimisiin ja sai lapsia, tekee kai jotain työtä. Ei olla tekemisissä mutta facebookissa (kun mulla se vielä oli) vilahti ohimennen kerran ja sen verran sain tietää yhdestä postauksesta, en stalkkaa entisiä, mennyt on mennyttä.
En tiedä ihan tarkkaan. En ole somessa, eikä juuri hänkään. Oltiin parikymppisiä kun seukattiin. Halusi opiskella ja vältteli työelämää. Meille jäi ihan ok välit ja oltiin yhteyksissä. Uusi parisuhteeni kielsi yhteydenpidon, enkä ole sen päättymisen jälkeenkään saanut otetulsi yhteyttä, vaikka mieli vähän tekisi. Olen välillä googlannut häntä ja on sen perusteella valmistunut ja oli hetken aikaa toisella puolella Suomea töissä, mutta palannut opiskelukaupunkiin.
On vuoden sisään eronnut tytöstä/naisesta jonka takia jätti minut. Heillä on kaksi pientä lasta. Seurustelee nykyään yh kanssa. Emme ole missään tekemisissä, tervehdimme jos kohtaamme kadulla.
En tiedä yhtään. En ole somessa, mutta lasten isän kanssa yhdessä joskus yritettiin etsiä fb:sta,kun häntä olisi kiinnostanut. En löytänyt.
En varmasti tunnistaisi, jos tulisi vastaan. Minut tunnistaa kyllä, ei niin mairittelevat selkeät piirteet.
Lasten isällä on kaikki entiset ja tulevat tyttöystävät fb-kavereina,enkä arvosta sellaista herutusta. Minusta on hieno merkki, että ei (muita) eksiä sieltä löytynyt.
Enpä tiedä kuin joitakin aikoja eteenpäin, nykytilanteesta ei hajua. Tavallistakin tavallisempi nimi ja tuhottomasti kaimoja, hakukoneella ei mitään irtoa näköjään. Eikä kiinnosta niin paljoa, että viitsisin somessa ottaa yhteyttä. Olettaisin, että tavallisen hyvin sillä varmaan menee.
Vammautui pahasti autokolarissa. Emme ole olleet tekemisissä.
Me ollaan naimisissa!
Hän oli mun ihan eka minkäänlainen poikaystävä, alettiin seurustella 18-vuotiaina. Ajattelin silloin alussa ahdistuneena että okei, suostun tyttöystäväksi ja ollaan sit yhdessä pari kuukautta, ehkä, korkeintaan. No nyt ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä minun nuoruuden tyttöystävälle on käynyt. Itse korjasin sukupuoleni. Voi olla siis että kelaa minun menehtyneen yms. Koska eihän hän sitä tiedä. Luulisin.
Miten sun sukupuolen korjaus liittyy tähän?
En tiedä. Alettiin seukata ysin jälkeen kesällä, oltiin yhdessä reilut 2 vuotta. Viimeksi näin sattumalta ehkä n. 18 vuotta sitten, ja tytsy oli päässy pahasti plösähtämään, vaikka oltiin vain vähän kahdenkympin päälle. Ajattelin silloin, että taisinpa väistää miinan, kun hänet jätin ajoissa.
m41
En tiedä, yksi oli selän takana haukkunut "ettei koskaan enää", toinen valehteli nimensäkin, lopulta selvisi että on kihloissa ja kihlattu raskaana, kolmas tuli kai vain ilmaisen yöpymisen toivossa kapakan suljettua...
Neljännen kanssa olin yhteyksissä ihan hiljattain, 10 vuotta avoliittoa, mutta ei vastannut enää. Sinkku on taas kuitenkin,
En ole tekemisissä. Törmätään silloin tällöin. Hän on kiireinen, vähintään kerran viikossa vilahtaa iltasanomien tai iltalehden jutuissa. No, toivotan onnea hänen valitsemallaan tiellä,
Ei ollut nuoruudessa poikaystävää, vasta parikymppisenä. Erottiin riidoissa, ei olla oltu tekemisissä. Joku teknisen alan opettaja hänestä tuli.
Meni inttiin töihin ja nai nätin naisen. Asuu maalla omakotitalossa vaimon, kahden lapsen ja koiran kanssa. Sai mitä halusi, minä valitsin toisen tien.
Ensimmäinen on elämäntapatyötön ja ainakin viihdekäyttäjä jos ei enempää. Toinen on käynyt kaksi yliopistotutkintoa ja on verotoimiston setä. Kolmas kuoli syöpään alle 30-vuotiaana. Neljäs on tyytyväinen duunari ja uusioperheen isä.
Subuteksiin meni nuoruuden tyttöystävä. Oli yläasteella ja lukiossa varsinainen kiltti. 15-16 vuotiaita alettiin seurustella. Kymmenisen vuotta oltiin. Minulle tuli armeija ja rauhanturvatehtävät ja sillä aikaa hän alkoi käyttämään subuteksia samalla kun opiskeli opettajaksi. Erottiin tuon subun takia vaikka Itsekkin olen aina tykännyt kaljasta jossain kohtuutta pitäen. Hän narkahti, itsellä työ veti koko ajan enemmän ja opiskelut.
En ole kuullut 15 vuoteen hänestä. Varmaan en toista kertaa niin rakastu, kaikki tuntuu laimealta sen ensirakkauden jälkeen vähän, silloin oli niin täynnä energiaa että rakastumisiakin vertaa siihen nuoruuden ilotulitustunteiluun.