NYT MENI PALMUÖLJY LIIAN PITKÄLLE ***TANA!
Kommentit (21)
Leipova mies kirjoitti:
Lihapiirakkaa voi tehdä itse jos leipoo oman lehtitaikinan kuoreksi. Kaupan taikinassa on palmuöljyä.
Se on päästöjä mikäli lehtitaikinaa käytetään.
Lihapiirakassa on hiiva tai juuri pohjainen taikina.
Vierailija kirjoitti:
Leipova mies kirjoitti:
Lihapiirakkaa voi tehdä itse jos leipoo oman lehtitaikinan kuoreksi. Kaupan taikinassa on palmuöljyä.
Pasteija eikä päästö
Mitä jos vaan lopetat tuoteselosteiden lukemisen? Voisi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipova mies kirjoitti:
Lihapiirakassa on hiiva tai juuri pohjainen taikina.Pasteija eikä päästö
Pasteija sitten, mutta hyvin on itselleni maistunut. 😋
Tämä olikin lörtsy kun tarkemmin tutkin pakkausta. Mutta jää jatkossa ostamatta silti.
Vierailija kirjoitti:
Leipova mies kirjoitti:
Ensix päästö, lopussa tosituotos. ✌
💥💨
Joka paikkaanhan sitä ihanaa palmuöljyä pitää tunkea. Valmistajat ei ole ollenkaan heränneet tähän asiaan, siihen, että osalle kuluttajista tuo on kynnyskysymys.
Viimeksi eilen jätin leivoksen ostamatta, koska siinä oli palmuöljyä. Eikö nyt ju malauta osata enää voita käyttää?
Jos se öljy kelpasi Jeesukselle, niin se kelpaa minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin lörtsy kun tarkemmin tutkin pakkausta. Mutta jää jatkossa ostamatta silti.
Päästö - tosistuotos - lörtsy
Ikiaikojen kuiskaus. 💞
Melkein kaikessa on palmuöljyä, jos eineksiä tai puolivalmisteita selaa. Ihan etsimällä saa etsiä tuotteita, joissa ei olisi. Jotkut syö sitä vielä ihan vapaaehtoisesti osana "terveellistä ruokavaliota" (joku kasvissuuntaus).
Miettikää, siis syö sitä samaa tavaraa, jota voi tankata diesel-autoon. :D Ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus taisi harrastaa oliiviöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt ju malauta osata enää voita käyttää?
Ei, koska voi tulee paljon kalliimmaksi kuin palmuöljy ja raha on se joka ratkaisee.
Onko 'kookosöljy' sama asia? Fazerin tuotteissa olen tätä kookosöljyä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan lopetat tuoteselosteiden lukemisen? Voisi helpottaa.
Mitä jos vaan lopetetaan p.skan ostaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen, että tuskinpa Jeesuksen käytössä on ollut palmuöljyä. Öljypalmu on kotoisin Länsi-Afrikasta ja se on otettu viljelykäyttöön vasta 1800-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia. Kookosöljy saadaan kookospalmun hedelmistä ja palmuöljy öljypalmun hedelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikessa on palmuöljyä, jos eineksiä tai puolivalmisteita selaa. Ihan etsimällä saa etsiä tuotteita, joissa ei olisi. Jotkut syö sitä vielä ihan vapaaehtoisesti osana "terveellistä ruokavaliota" (joku kasvissuuntaus).
Miettikää, siis syö sitä samaa tavaraa, jota voi tankata diesel-autoon. :D Ei tulisi mieleenkään.
Ihan yhtä naurettavaa on juoda nestettä jota voi käyttää bakteerien tap pamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia. Kookosöljy saadaan kookospalmun hedelmistä ja palmuöljy öljypalmun hedelmistä.
Mutta kasvatetaanko niitä kookospalmuja samalla lailla luontoa tuhoten kuin öljypalmua?