Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona voitettu, sen näki kaupassa eilen.

Vierailija
09.05.2020 |

Paitsi, että ei olekaan, mutta porukka käyttäytyi siihen malliin ja ennenkaikkea sitä oli ja PALJON🤨.

LähiCittarissa, jengi kuin Ellun kanat ja hullut lehmät laitumella, oli hilkulla etten prakannut jatkumaan, että NYT VATTUUN SIITÄ NISKASTA HENGITTÄMÄSTÄ ja tuuppimasta tms.
AHDISTAVAA 😥😣😵🤔

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen, piti saada tiettyjä juttuja puutarhaan ja remonttiin. Olin kahdessa isossa liikkessä ainut jolla oli hengityssuojain. 

Ei taida ehti koronan kakkosaalto Suomeen, eletään tällä menoa ykköstäkin aika pitkään.

Vierailija
22/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että sen tulisi, taas, taipua joka osaa käyttäytyä ja huomioida muut+ottaa huomioon vallitsevan tilanteen ja ohjeistukset?!!

Antaa vaan moukkien moukaroida ja tosiaan elää niinkuin ei mitään, muista viis. Tulee jotenkin mieleen koulukiusaaminen ja se touhu, he saavat jatkaa ties kuinka mutta kiusatut "luovuttaa" ja vaikka vaihtaa koulua.

Lopettakaa tuo iänikuinen itsekkyys ja hankkikaa aivot, stanan vatipäät!!!!

Ap

Voi darling, sun ei kannattais noin kamalasti stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä niitä kotiin kuljetuspalveluita. Mä käytin rinnakkain useita eri kauppoja jotta sain kotiin ruokaa 1.5 viikon välein mutta nyt markkinoille ilmaantui uusi kotiin kuljettava kauppa joka toimittaa jo huomenna. Nyt käytetään sitä.

Lisäksi, ihan niin kuin tässä meidänkin kaupassa, varmasti jotkut muutkin K kaupat on ottanut käyttöön kotiinkuljetuksen tämän kriisin takia. Jos katsoitte oman alueenne kaupat maaliskuussa läpi, katsokaapa ne uudestaan nyt. Siellä saattaa olla jo joku uusi toimittaja pelissä mukana.

Vierailija
24/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy koskaan kaupassa ruuhka aikaan mutta silti on niitä ihmisiä joiden pitää tulla jonossa ihan taakse. Tilataan kotiin ruoat mutta joskus on pakko hakea joku yllättävä juttu nopeasti lähikaupasta. Se mikä oli hassua että kun mä pidin ison välin edellä olevaan, mun takana oleva piti myös ison välin muhun. Mutta sitten kun tuli mun vuoro mennä kassalle niin sitten tultiin jo ihan siihen taakse.