Mä en jaksa enää yhtään tätä koronaa. Joka paikassa saa pelätä.
Pakko käydä kaupassa melkein joka päivä kun ei ole autoa enkä saa kantaa painavia kasseja. Kaupassa jengi pörrää vailla tietoa etäisyyksistä, myös henkilökunta.
Lenkkipolut täynnä ihmisiä jotka puuskuttavat ja räkivät ympäriinsä.
Tällä menolla tää p***a kestää vielä vuoden jos ei enemmän. No, olen tuskin sitä loppua näkemässä koska tää jatkuva pelossa ja ahdistuksessa eläminen vie multa kohta hengen.
Kommentit (13)
Se on totta, että pelko ja ahdostus vie sinulta hengen. Hae apua!
Ja et sitten osaa tilata ostoksia kotiin ja lysyä poissa lenkkipoluilta? Olet hoidon tarpeessa. Vainoharhainen.
Mä en jaksa enää yhtään tätä koronaa. Kaikki kiva ja hauska on kiellettyä ja estettyä ☹
Mikset ota kaupasta silloin tällöin kotiinkuljetuksella painavia eriä? Tai pyydä kaveria auttamaan?
Viime viikolla yritin tilata ruokaa kotiin. Yli puolet tavaroista joita olisin tarvinnut oli loppu. Sitä edellisellä kerralla toimituksen olisi saanut viikon päähän.
Ei ole ketään joka voisi tuoda ruoat.
Kyllä sen huomaa täälläkin näistäkin kommenteista että enää ei välitetä etäisyyksistä. Ihan sama meno kaupassa.
Itse en kyllä halua osallistua näin tartuntatalkoisiin.
Ap
Kävin eilen julkisilla (bussi) kaupungilla hammaslääkärissä, kävin myös kaupassa ja pistäydyin kirkossa. Istuin bussia odotellessa ulkona auringossa. Annoin katukaupustelijalle femman, vaikka en ostanut mitään. Hänellä oli maski, mulla ei.
Tapasin sattumalta yhden kaverin emmekä välittäneet pitää suojaetäisyyttä.
Älkää eläkö pelossa.
Kyse on sinun omasta asenteestasi ja pään sisäisistä ongelmistasi, ei todellisuudesta tai vallitsevasta tilanteesta. Olet itse kehittänyt oman henkisen vankilasi. Minä käyn ihan normaalisti kaupassa, ohitan ihmiset miettimättä, käyn kuntosalilla ja lenkillä pohtimatta ja kiusamatta itseäni. Meidän ero on se, että sinä olet sairas joka ikinen päivä ja minä terve. Sairastun jos sairastun. Sinä sairastat jo kauan ennen kuin se on sinun kohdalla ja sairastat vaikka et ikinä siihen sairastuisi. Saatoit sairastaakin sen jo oireettomana. Mutta sinä olet mielesi vanki ja sairas koska olet päättänyt olla sairas. Sinun elämänlaatu on huono ja minun hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää yhtään tätä koronaa. Kaikki kiva ja hauska on kiellettyä ja estettyä ☹
Huvipuistot aukeaa pian! 🎢🎡🎠😄
En tuhlaa elämää pelkäämällä,vaikka olen riskiryhmää samoin mieheni. Tänäänkin menemme isoon Prismaan, ja ulkoilemme, mitä nyt mieleen tulee. Pelko saa immuunipuolustuksen lamaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla yritin tilata ruokaa kotiin. Yli puolet tavaroista joita olisin tarvinnut oli loppu. Sitä edellisellä kerralla toimituksen olisi saanut viikon päähän.
Ei ole ketään joka voisi tuoda ruoat.
Kyllä sen huomaa täälläkin näistäkin kommenteista että enää ei välitetä etäisyyksistä. Ihan sama meno kaupassa.
Itse en kyllä halua osallistua näin tartuntatalkoisiin.
Ap
Liioittelet mahdollisuuttasi saada korona ja sittenkin se on suurimmalle osalle ihmisiä pelkkä lievä flunssa. Oletko koko elämäsi elänyt vältellen päänsärkyä ja kurkkukipua ja sen mahdollisuutta? Koska sitä korona on 99.9% sinun kaltaisista ihmisistä. Vai luuletko olevasi juuri se yksi mikroskooppisen pieni väestön osa joka saa vakavammat oireet? Sitten kannattaa alkaa lototakin.
No oletko nyt tilannut ensi viikolle toimituksen? Onko yksinäisyys todellinen ongelmasi?
Millä menolla? Miten ihmisten liikkuminen tautia jatkaa?