Korona voitettu, sen näki kaupassa eilen.
Paitsi, että ei olekaan, mutta porukka käyttäytyi siihen malliin ja ennenkaikkea sitä oli ja PALJON🤨.
LähiCittarissa, jengi kuin Ellun kanat ja hullut lehmät laitumella, oli hilkulla etten prakannut jatkumaan, että NYT VATTUUN SIITÄ NISKASTA HENGITTÄMÄSTÄ ja tuuppimasta tms.
AHDISTAVAA 😥😣😵🤔
Kommentit (24)
Älkää menkö ruuhka-aikaan. Menkää yöllä?
Juuri näin. Tekis mieli kiljua pää punaisena ”painu helvettiin siitä”. Olen harkinnut laittavani huomioliivit päälle joihin olen kirjoittanut sekä etu- että takapuolelle ”pidä turvaväli”.
Yhden äijän kärryä potkun pois jonosta kun se häippäs jonnekin ja ennen sitä oli jatkuvasti hönkimässä niskaan.
Mun on pakko käydä kaupassa noin parin päivän välein kun ei oo autoa enkä saa kantaa painavia kasseja. Kauppakassipalveluista aina tarvittavat tavarat loppu tai toimituksen saa viikon-kahden päähän.
Tilatkaa ruuat kotiin. Problem solved. Ihme valitusta.
Vattuako itse olet siellä seassa tungeksimassa?
Pelko pois, paitsi jos asioit itäisessä Helsingissä.
Kitinää, natinaa, valitusta. Hermoheikot pykyköön poteroissaan ja tilatkoon kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tekis mieli kiljua pää punaisena ”painu helvettiin siitä”. Olen harkinnut laittavani huomioliivit päälle joihin olen kirjoittanut sekä etu- että takapuolelle ”pidä turvaväli”.
Yhden äijän kärryä potkun pois jonosta kun se häippäs jonnekin ja ennen sitä oli jatkuvasti hönkimässä niskaan.
Mun on pakko käydä kaupassa noin parin päivän välein kun ei oo autoa enkä saa kantaa painavia kasseja. Kauppakassipalveluista aina tarvittavat tavarat loppu tai toimituksen saa viikon-kahden päähän.
Koronaraivo johtuu pelosta.
Ei ihmiset vaan enää jaksa. Korona ei oo osunu kohdalle vielä, niin miks se osuis mytkään kun tartuntoja vähemmän.
Onko pakko mennä sinne kauppaan, jos huomaatte, että siellä on ryysis?
Mä kävin eilen siinä 20.00 aikoihin, väljää oli Prismassa.
Niin, että sen tulisi, taas, taipua joka osaa käyttäytyä ja huomioida muut+ottaa huomioon vallitsevan tilanteen ja ohjeistukset?!!
Antaa vaan moukkien moukaroida ja tosiaan elää niinkuin ei mitään, muista viis. Tulee jotenkin mieleen koulukiusaaminen ja se touhu, he saavat jatkaa ties kuinka mutta kiusatut "luovuttaa" ja vaikka vaihtaa koulua.
Lopettakaa tuo iänikuinen itsekkyys ja hankkikaa aivot, stanan vatipäät!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset vaan enää jaksa. Korona ei oo osunu kohdalle vielä, niin miks se osuis mytkään kun tartuntoja vähemmän.
Kyllä alkaa sun ajattelutavalla korona kukoistaa ja viikatemies pääsee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että sen tulisi, taas, taipua joka osaa käyttäytyä ja huomioida muut+ottaa huomioon vallitsevan tilanteen ja ohjeistukset?!!
Antaa vaan moukkien moukaroida ja tosiaan elää niinkuin ei mitään, muista viis. Tulee jotenkin mieleen koulukiusaaminen ja se touhu, he saavat jatkaa ties kuinka mutta kiusatut "luovuttaa" ja vaikka vaihtaa koulua.
Lopettakaa tuo iänikuinen itsekkyys ja hankkikaa aivot, stanan vatipäät!!!!
Ap
Jokainen saa valita ajankohdan, jolloin menee kauppaan.
Jos Sinä valitset ruuhka-ajan, kaupassa on tungosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin eilen siinä 20.00 aikoihin, väljää oli Prismassa.
Huomaa eron kun käy Espoon tai Itäkeskuksen Prismassa. Itäkeskuksessa kukaan ei välitä ja tunkee ihan tavallisen epäkohteliaan lähelle. Olarissa taasen porukka toimii ajatukselle, pyrki luontevasti välttämään turhaa läheisyyttä.
Koko kahden metrin yhteiskunta on kyllä pelkkä vitsi "etäisyyksiä pitäen"....ei toimi. Sen kerran kun olen kaupassa käynyt, niisstä tarrat lattiassa että pidä etäisyys niin siihen eteen tungetaan ihan pokalla, ihan kun ei mistään koronasta kukaan olisi kuullutkaan. Samaten postin vuoronumerolappu telineen viereen jäädään siesoon kun ennenkin että toisen on pakko käydä lähellä.
Tosin sen verran on jatkuvasti porukkaa kaupoilla rampannut monet viikot että olishan tää jo räjähtänyt käsiin jos tartunnat aerosoleista+pinnoista olisi yleisiä. Ja että nekin vielä oireettomalta.
Itse kyllä välttelen kaikkea niin pitkään kun pystyn. Kuluttaminen kyllä onnistuu netissäkin.
Ja niitä ruokatilauksia kannattaa laittaa voimaan nyt, sinne viikon ja kahden päähän, eipä sitten niinä viikkoina tartte liikkua missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin eilen siinä 20.00 aikoihin, väljää oli Prismassa.Huomaa eron kun käy Espoon tai Itäkeskuksen Prismassa. Itäkeskuksessa kukaan ei välitä ja tunkee ihan tavallisen epäkohteliaan lähelle. Olarissa taasen porukka toimii ajatukselle, pyrki luontevasti välttämään turhaa läheisyyttä.
Espoolaiset on niin sivistyneitä.
Sopivasti kun yskii niin kukaan ei tule lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin eilen siinä 20.00 aikoihin, väljää oli Prismassa.Huomaa eron kun käy Espoon tai Itäkeskuksen Prismassa. Itäkeskuksessa kukaan ei välitä ja tunkee ihan tavallisen epäkohteliaan lähelle. Olarissa taasen porukka toimii ajatukselle, pyrki luontevasti välttämään turhaa läheisyyttä.
Eron Matulandiaan huomaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset enää välitä. Eilen illalla oli pakko käydä pikaisesti hakemassa pari juttua kaupasta. En mennyt ruuhka-aikaan. Ekassa kaupassa mies yski kovaäänisesti sisään tulleessaan. Oli pakko mennä vielä toiseenkin kauppaan ja siellä pappa yski ja pärski suoraan kämmeniinsä. Inhotti tosi paljon.
Itse olen yrittänyt tehdä kaiken ohjeiden mukaan. Meidän perhe ei tapaa muita, ollaan oltu etätöissä koko ajan ja kauppakassipalvelukin on tullut tutuksi. Ainut vaan, että se on tosi ruuhkutunut ja nytkin seuraava tilaus on vasta yli viikon päästä. Sen takia on välillä pakko käydä ostamassa pienempiä ostoksia itse keräillen ja joka ikinen kerta siellä joku urpo yskii ilman suojausta tai aivastaa suoraan kämmeniinsä. Turvaväli on myös monelle ihan ylivoimainen. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Mulla on ihan samat oireet. Ei huvita yhtään käydä kaupoissa kun siellä tunkee ihmisiä. Kauppoihin voisi tehdä sellaisen reitin mitä pitkin kauppa kierretään. Sinne lasketaan ihmisiä sitä mukaa kun jono etenee. Mikäli unohdat ostaa jotain niin uusi jonotus kaupan ulkopuolella ja uudelle kierrokselle.