Mitä mieltä sukupuolineutraaleista sotuista? Finanssialan mukaan miljoonien lisälasku keskellä koronakriisiä.
Tätähän siis ollaan toteuttamassa kovalla tohinalla. Miksi ja ketä varten?
Kommentit (57)
Sukupuolentutkimuslaitoksella tuotettua asiantuntijatietoa, vai kuka tämän keksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisi jo loppua tämä sukupuolineutraali sekoilu. Jos joku on päästänsä sekaisin tai haluaa olla uniikki, ei sitä tarvitse pönkittää yhteiskunnan taholta. Siinähän sitten on sukupuoleton, lajiton, vaikka eläin tai kone, mutta ei koko järjestelmä mukaudu sen mukaan. Jos joku loukkantui sotunsakin vuoksi niin hoitoa hän tarvitsee, eikä uutta sotua. Normaali terve ihminen ei mieti asiaa päivittäin, eikä ainakaan saa siitä ongelmaa tehtyä.
Mutq MÄ haluun.
Veronicahönkäsalo ja muut vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mä EN halua olla sukupuolineutraali! HALUAN OLLA NAINEN edelleen!
Laitoit aika trollin mutta sanon silti että älä huoli lapsonen, saat olla ihan rauhassa jatkossakin. Henkkareissa tulee edelleen samat sukupuolimerkinnät.
Kyse on nyt vaan numeroista.
Järjetöntä, jos tällaisia asioita priorisoidaan tärkeiksi aikana, jolloin koko maan talous ja ihmisten toimeentulo on kuralla. Kyllä Suomella on nyt ihan muuta mietittävää. Mistä näitä "järjen jättiläisiä" oikein sikiää, joilla ei ole mitään kykyä nähdä todellisuutta.
Tämä ehdotus on järkeä vailla. Tunteilla käyvässä yhteiskunnassa jotkut ovat herkistyneet identiteettihäpeän pelolleen siinä määrin, että antavat sille vallan ohjata koko elämäänsä. Niin surullista ja turhaa.
Katsokaa itseänne ja mitä kirjoitatte. Kauhee hätääntyminen jostain numerosarjasta mitä ette edes ole ikinä ajatelleet ennen.
Eikä ennen ole kuitenkaan teitä kiinnostanut mitä dataa henkkareissanne on.
Ei se f tai m sieltä häviä nyttenkään.
Ottakaa välillä selvää itse asioista ennen kuin naputatte pelkän aloituksien perusteella kuin päättömät kanat, mistä ette edes tiedä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi jo loppua tämä sukupuolineutraali sekoilu. Jos joku on päästänsä sekaisin tai haluaa olla uniikki, ei sitä tarvitse pönkittää yhteiskunnan taholta. Siinähän sitten on sukupuoleton, lajiton, vaikka eläin tai kone, mutta ei koko järjestelmä mukaudu sen mukaan. Jos joku loukkantui sotunsakin vuoksi niin hoitoa hän tarvitsee, eikä uutta sotua. Normaali terve ihminen ei mieti asiaa päivittäin, eikä ainakaan saa siitä ongelmaa tehtyä.
Mutq MÄ haluun.
Veronicahönkäsalo ja muut vastaavat.
Helsinki on täynnä tätä kermaa.
Hapanta. Vihreää. Tykkäävät vallasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa itseänne ja mitä kirjoitatte. Kauhee hätääntyminen jostain numerosarjasta mitä ette edes ole ikinä ajatelleet ennen.
Ei se f tai m sieltä häviä nyttenkään.Ottakaa välillä selvää itse asioista ennen kuin naputatte pelkän aloituksien perusteella kuin päättömät kanat, mistä ette edes tiedä kaikkea.
Kyse on siitä, onko tällaisessa taloudellisessa tilanteessa mitään järkeä syytää rahaa tällaisiin toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se f tai m sieltä häviä nyttenkään.Ottakaa välillä selvää itse asioista ennen kuin naputatte pelkän aloituksien perusteella kuin päättömät kanat, mistä ette edes tiedä kaikkea.
Kyllä nää panda-pinppi-pirta-petterit saavat jo verenpaineen nousemaan suurella osalla.
Eikä orju.utta ole poistettu, tuo yksi kommentti. Menkää ara.biemiraatt.eihin. korona leviää vierastyöläisten asuntoloissa. Vaikka oli heti täys lockdown.
Vierailija kirjoitti:
No kerro meille, suuri ja viisas, mitä kaikkea meidän pitäisi tietää?
Enemmistö taas innolla polkemassa vähemmistöjen oikeuksia koska korona ja talous. Menkää itse Unkariin, siellä Orban toimii juuri haluamallanne tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä EN halua olla sukupuolineutraali! HALUAN OLLA NAINEN edelleen!
Laitoit aika trollin mutta sanon silti että älä huoli lapsonen, saat olla ihan rauhassa jatkossakin. Henkkareissa tulee edelleen samat sukupuolimerkinnät.
Kyse on nyt vaan numeroista.
Sitten varmasti nykyiset numerot toimii myös tulevaisuudessa hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö taas innolla polkemassa vähemmistöjen oikeuksia koska korona ja talous. Menkää itse Unkariin, siellä Orban toimii juuri haluamallanne tavalla.
Millä tavoin vähemmistöjen oikeudet on poljettu nyky järjestelmässä?
Niin tuttua. Nähdään mitättömässä asiassa epäkohta, haetaan pitkällisen painimisen jälkeen
poliittinen hyväksyntä sen eliminoimiseksi, mobilisoidaan joukko idean toteuttajia ja lopputuloksena saadaan tyrmistyttävän monimutkainen ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeasti edes ollut olemassa.
Lopulta käyttöönottovaiheessa keksitään, että ratkaisu olikin epätäydellinen siinä mielessä, että jonkin erityisryhmän tasapuolisuutta oli loukattu kun se oli jätetty huomioimatta.
Tässä taloustilanteessa ainoa järkevä ratkaisu on säästää siitä porukasta, joka isoimmat ja turhimmat kustannukset ja uudistustarpeet aiheuttaa. Ei lopu sotutkaan kesken kun lopetetaan se 1.1. syntyneiden tänne rahtaus. Saadaan tuplasäästö.
Myös yritysten henkilö -ja paikkatieto -järjestelmät, joiden välillä tieto liikkuu hetun avulla.