Miten saada ujo nainen iskettyä?
Kavereidensa seurassa juttelee paljon ja näyttää viihtyvän, mutta ei tunnu mulle lämpenevän ollenkaan. Vastaa jos kysyn ja on ystävällinen. Mutta viimeksi kun yritin olla muuta kuin kaverillinen, säihkähti selkeästi
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko "synnynnäisesti" ujo, mutta en ole tähän ikään mennessä päässyt harjoittelemaan tai muodostamaan minkäänlaista suhdetta tai kontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, koska pojat kiusasi minua pahiten yläasteikäisenä ja nimenomaan ulkonäöstä. Siitä jäänyt arkuus ja vetäytyminen. Ja kun joku flirttailee tai ihailee ulkonäköäni, kun nykyään koen olevani ihan nätti, niin en osaa ottaa sitä tosissaan, ajattelen että kettuilee tai yrittää vain hyötyä jotenkin. Ja että voisiko joku oikeasti olla kiinnostunut. Epävarmuus on myös rumasta kropasta vaatteiden alla laihdutuksen myötä. Kelpaisinko kuitenkaan..
Siispä katuja tallaa nainen, joka ei lämpene kenellekään vaan vetäytyy, punastuu ja panikoi suorasta flirtistä, epäilee tarkoitusperiä ja pakenee. ja kuitenkin haaveilee ennen nukkumaanmenoa parisuhteesta ja perheestä, jota ei koskaan tule saamaan jos vastapuoli ei sinnikkäästi olisi ensi tuttavallinen ja ystävällinen, tavattaisiin sattumalta esim kirjastossa, kaupassa...lyhyitä jutteluja, lämmin hymy, ei suoraa vaativaa katsekontaktia..se jäädyttää ainakin tällaisen ujon. Tai ei ainakaan kannata loukkaantua jos ei katsele paljoa silmiin. Se ei tarkoita kiinnostuksen puutetta, vaan tilanteessa on syke korkealla ja mielessä myllertää, niin en halua paljastaa sitä, ne näkyy silmistä. En pakene, jos edetään hyvin rauhassa ja koen oloni turvalliseksi. Kyllä sen huomaa jos koettaa edetä, että vetäytyykö ujo vai voiko jatkaa varovasti..
onkohan edes olemassa miestä joka haluaisi ja jaksaisi tällaista hidasta etenemistä.. Toivon että on, ja teen töitä sen eteen että olisin itse avoimempi ja koetan jättää perääntymättä tilanteista, ja uskaltaa katsoa miten se etenisi.
Vaan hemmetti soikoon kun olen aikuinen nainen ja vieläkin punastun jos joku flirttailee! Tekee mieli ryömiä karkuun joka kerta. Onko tämä sitä oikeaa ujoutta.. Mutta tässäpä yhden ujon ajatusmalli, jospa siitä saisi ap jotain irti.
Miten suhun pääsisi tutustumaan? Vaikutat kivalta.
Onko nyt kyse hiljaisesta vai ujosta ihmisestä? Hiljainen ei vain ole puhelias luonteeltaan, mutta ujo oikeasti pelkää. Ujon pitää saada tuntea olevansa turvassa seurassasi viihtyäkseen. Älä yritä nöyryyttää häntä pätemällä tai haastamalla häntä. Sinun pitää saavuttaa ensin ujon ihmisen luottamus, mikä tarkoittaa monia tapaamisia ennen kuin etenet yhtään sen pidemmälle. Ystävystyminen ensin on oikeasti hyvä neuvo. Kaveripyyntö somessa ja chattailu sitäkin ennen vielä parempi, mutta älä painosta. Äläkä tapaamisissa oleta hänestä mitään tai määrittele häntä ujouden perusteella. Silloin hän torjuu sinut ja peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt kyse hiljaisesta vai ujosta ihmisestä? Hiljainen ei vain ole puhelias luonteeltaan, mutta ujo oikeasti pelkää. Ujon pitää saada tuntea olevansa turvassa seurassasi viihtyäkseen. Älä yritä nöyryyttää häntä pätemällä tai haastamalla häntä. Sinun pitää saavuttaa ensin ujon ihmisen luottamus, mikä tarkoittaa monia tapaamisia ennen kuin etenet yhtään sen pidemmälle. Ystävystyminen ensin on oikeasti hyvä neuvo. Kaveripyyntö somessa ja chattailu sitäkin ennen vielä parempi, mutta älä painosta. Äläkä tapaamisissa oleta hänestä mitään tai määrittele häntä ujouden perusteella. Silloin hän torjuu sinut ja peli on menetetty.
Kauniisti sanottu 🙂
Vierailija kirjoitti:
Eikö aloituksessa lue että juttelee paljon. Joten taitaa olla ujo, enemmän kuin hiljainen. Ja ujothan on monesti hiljaisia tuntemattomien kanssa tai ihmisten, jotka ei ole hälle niin läheisiä. Pienessä ja tutussa porukassa voi olla tosi puheliaita.
Varmaankin kohteliaisuudella ja hienotunteisuudella saa ujon ihmisen mielenkiinnon?
Oon myös ujo ja samaa mieltä aiempien kanssa. Suoraan flirttiin vaikea suhtautua ja parhaiten toimii kun varovasti lähestyy. Haluan kokea oloni turvalliseksi ja vetäydyn helposti jos koen turvattomuutta tai epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, ellet ole jän nis. Niiden edessä on ujot naisetkin sulaa vahaa, eivätkä edes katsele niihin kilt tiksiin päin. Jän niksellä sen sijaan homma hoituu ujojen naisten iskemisen osaltakin itsestään.
Nimenomaan yännikset nappaa nuo ujot naiset. Eivät välitä tippaakaan toisen ahdistuksesta ja tunkevat vaan iholle röyhkeästi kunnes homma on selvä. Usein ujo nainen ikäänkuin antautuu yännikselle päästäkseen tilanteesta pois, niin nurinkurista kuin se onkin. Tuloksena tietysti huono suhde ja jätetty, entistä ujompi nainen.
Jos jän nis on nyt se itsevarma mies, joka yrittää viedä joka naiselta jalat alta, niin totta tuo on. Aika moni nainenhan tykkää että joku tulee ja ottaa.
Naisit pitävät kunnioittavista miehistä.
Niinpä ja siksi onkin niin outoa että monesti käy silti kuten viestissä #22 sanotaan. Jän nis vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kiinnostunut hänestä ihmisenä vai heräsikö sulla vain saalistusvietti?
Olen kiinnostunut hänestä naisena. Hän on kaunis ja kaikille ystävällinen. Kavereidensa seurassa vaikuttaa aina vapautuneelta ja iloiselta, mutta ei jotenkin "avaudu" minulle.
En ole mikään saalistaja
Ap
Hän on selkeästi introvertti ja ujo. Tuttujen ihmisten kanssa juttu luistaa, mutta tuntemattomampien kanssa ujostuttaa.
Kai sitä nyt säikähtää jos joku (semi) tuntematon yhtäkkiä yrittää olla enemmän kuin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Oon myös ujo ja samaa mieltä aiempien kanssa. Suoraan flirttiin vaikea suhtautua ja parhaiten toimii kun varovasti lähestyy. Haluan kokea oloni turvalliseksi ja vetäydyn helposti jos koen turvattomuutta tai epävarmuutta.
Mun on helpompi flirttailla, jos ollaan tyttöjen kanssa viihteellä. Jos taas oon yksin jossain juna-aseman aulassa ja joku koittaa jotain iskuyritystä niin menen ihan lukkoon...:D
Ap:n kysymykseen... Ootteko samaa kaveriporukkaa kuitenkin ja sulla on esim hänen numero? Mulle on ainakin helpoin, jos toinen laittaa viestiä. Voin hetkeen aikaa miettiä, että mitähän tuo nyt meinaa ja sitten rauhassa vastata. Sellanen hidas lähestyminen. Äläkä mene sanomaan, että "oot niin hiljanen" tai "oot aika ujo". Nuo on ärsyttäviä kommentteja. Alan ainakin miettimään liikaa omaa käytöstäni ja tulee sellainen olo, että olen outo kun en ole puheliaampi.
Itse olen ujo ja varautunut nainen. Ahdistuisin jostain yhtäkkisestä kiinnostuksen osoituksesta. Suosittelen hidasta etenemistä ihan vaan kaverina, jotta hänelle tulee seurassasi rento olo ja ujous karisee.
Ujona sitä pelkää kaiken aikaa sanovansa tai tekevänsä jotain väärää. Siksi tärkeintä ainakin itselleni on, että mies on kärsivällinen ja rauhoittaa antaen tunteen turvallisesta ilmapiiristä eli että en voi sanoa tai tehdä mitään tyhmää. Toisin sanoen miehen pitää rakentaa luottamusta niin, että uskallan olla oma itseni.
Ujona naisena voin sanoa, että kannattaa tutustua kaikessa rauhassa ja olla oma aito itsensä. Älä yritä väkisin lähentyä äläkä pyri heti iholle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö aloituksessa lue että juttelee paljon. Joten taitaa olla ujo, enemmän kuin hiljainen. Ja ujothan on monesti hiljaisia tuntemattomien kanssa tai ihmisten, jotka ei ole hälle niin läheisiä. Pienessä ja tutussa porukassa voi olla tosi puheliaita.
Tässä vähän sotketaan ujo ja introvertti. Minäkin saatan olla erittäin puhelias tutussa seurassa ja hiljainen vieraassa seurassa, mutta saatan olla myös hiljainen tutussa seurassa ja puhelias tuntemattomien seurassa. En siis ole ujo, vaan introverttiys määrittää koska puhututtaa. Porukassa ei puhututa juuri koskaan.
Olen äärimmäisen puhelias hiljainen mies. Ujo en lainkaan. Toki tuo nainen josta puhutaan voi olla ujo, siihen en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos siis tosissasi olet kiinnostunut tuosta naisesta, sun täytyy olla vain sinnikäs.
Ota vaivihkaa selvää, miten ja missä nainen liikkuu, mitä harrastaa, mistä pitää.
Törmäile häneen mitä erilaisimmissa paikoissa, ja ole fiksu, ja ole fiksu.
Hyi hitsi. En haluaisi kenenkään tekevän tuollaista taustatyötä. Miksi tuota kommenttia on peukutettu yli 40 kertaa?
Onko ap edistynyt tämän ujon naisen kanssa?
On miehiä, jotka jaksaa tuollaista hitaampaakin etenemistä.
Mutta muista, että toinen ei saa sua vakuutettua että kelpaat, jos et kelpaa ensin itsellesi ❤️