Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet lähettävät vihaviestejä naisille?

Vierailija
08.05.2020 |

Siis oon saanut nyt hiljattain aivan järkyttäviä viestejä täysin tuntemattomilta miehiltä netin deittipalveluiden kanssa. Yksi uhkasi poliisilla jos vielä käyn hänen sivuillaan, toinen laittoi että aikoo tuhota minut (koska sanoin etten ole kiinnostunut hänestä sillä hän haluaa lapsen ja minä en), kolmas kertoi tänään kuinka itserakas narsisti olen (näkyy kuulemma naamasta). Olen nätti nainen, sekö on syntini?

Miksi suomalainen mies tekee tätä täysin tuntemattomalle naiselle? Ekan kuvaa katsoin, tokalle sanoin etten ole kiinnostunu ja kolmannelle en sanonut mitään. Miksi? Oletteko muut naiset törmänneet?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tulee tuota. Kun ne näkee naisen, johon niillä ei ole mitään mahdollisuuksia, niiden on pakko. yrittää lytätä tavalla tai toisella. Mullekin tuli noita useampia ja useimmiten mies myös esti heti perään, etten pääsisi edes kuittaamaan. Siis en ollut kirjoitellut näiden tyyppien kanssa, en edes käynyt profiileissaan. Sairaitahan ne on, ei kannata jäädä sen kummemmin miettimään.

Vierailija
2/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tulee tuota. Kun ne näkee naisen, johon niillä ei ole mitään mahdollisuuksia, niiden on pakko. yrittää lytätä tavalla tai toisella. Mullekin tuli noita useampia ja useimmiten mies myös esti heti perään, etten pääsisi edes kuittaamaan. Siis en ollut kirjoitellut näiden tyyppien kanssa, en edes käynyt profiileissaan. Sairaitahan ne on, ei kannata jäädä sen kummemmin miettimään.

No mä sain juuri tänään tuon viestin että olen itserakas narsisti (oikeasti olen sos tilanteita pelkäävä jännittäjätyyppi) ja muistin myös nuo muut viestit jotka kanssa sain hiljattain. Mietin että onko nyt joku koronaraivo päällä ja tyypeillä liikaa aikaa vai miksi?

Ja kyllä vain, nämä tyypit ovat myös estäneet minut. Itse estin myös tuon joka halusi tuhota minut ja kas! Hän teki minua varten uuden profiilin jossa päästi vielä toisen kerran mollaamaan minut! Miten joku viitsii tai jaksaa nähdä moisen vaivan?

Vierailija
4/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt ihan oikeasti. Noissa deittipalveluissa pyörii mieleltään sairaita ihmisiä joista kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
5/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sekopäitä treffipalstoillekin eksyy. Haluavatkohan edes mitään tasapainoista ihmissuhdetta kun eivät omaa edes käytöstapoja.

Vierailija
6/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt ihan oikeasti. Noissa deittipalveluissa pyörii mieleltään sairaita ihmisiä joista kannattaa pysyä kaukana.

Juu mutta mistä sen voi tietää etukäteen? Kuitenkin olen ihan fiksuihinkin törmännyt joten en aio noiden hull ujen takia poistua palveluista. Tuntuu että sitä ne juuri haluavatkin, tämä viimeisinkin väitti että olen pyörinyt noissa palveluissa jo xx vuotta! Joskus olen ollut, välillä poissa, välillä taas tullut takaisin (kuten moni muukin) mutta miten sen joku voi muistaa ja vielä vähän liioitella noita vuosia?

Mikä tämä nykyinen tarve on kiusata muita? Jos mies etsii parisuhdetta niin miksi hän pistää paukkuja meihin joiden kanssa EI sitä halua? ap

Vierailija
7/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää, että miten omalla naamalla kehtaa edes mennä laukomaan jotain tuollaisia törkeyksiä.

M37

Vierailija
8/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittipalveluissa pyörivät ne pahimmat sekopäät, jotka eivät irl saa seuraa siksi, että se tärähtäneisyys näkyy heistä kilometrin päähän. Todellisuudentajuttomat ja sairaudentunnottomat hullut, aineilla päänsä sekoittaneet, naisia omaisuutenaan pitävät narskut, sosiaalisessa kehityksessä pahasti jälkeen jääneet...näitä riittää. Eivät vaan tajua, että kyllä se heidän pipipäisyytensä välittyy kirjoitetusta tekstistä, ei pelkästään livekohtaamisissa. Eivätkä tajua sitäkään, että heidän paikkansa ei ole nettideittisaiteilla, ennen kuin ovat saaneet päänsä kuntoon.

Vierailija
9/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää, että miten omalla naamalla kehtaa edes mennä laukomaan jotain tuollaisia törkeyksiä.

M37

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa se, että täällä av:lla kuka tahansa voi kertoa mitään vaan. Oli sitten tapahtunut tai ei.

Vierailija
10/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä näkynyt suolella sekä täällä

Vierailija
11/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, joka ikinen nainen joka on deittipalveluissa 

Vierailija
12/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Kaksi ekaa esiintyivät tosiaan omalla naamallaan (muttei toki nimellään), kolmas joka haukkui narsistiksi (kuvan perusteella) ei toki sitä tehnyt.

Joskus ennen muinoin miehet kirjoittivat vielä ihan asiallisesti, nykyään törkyviestit ovat aivan tavallisia. Toki olen saanut myös dick pickejä (nämä eivät kyllä koskaan tee sitä omalla naamallaan).

Onko niin että vihapuhe on tullut jäädäkseen? Kyllä on surullista. ap

Vierailija
13/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä ne ja ilmoita sivustolle nykyiset sekä tulevat herjaajat.

Vierailija
14/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on ihan kaikkialla, ei pelkästään Suomessa tai somessa.

Nää on niitä miehiä, jotka baarissakin haukkuu huo raksi tai les boksi, jos ei juttele tai lähde tanssimaan tms. niiden kanssa.

Huono itsetunto, mt-ongelmia, persoonallisuushäiriöitä taustalla.

Vierailija
15/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt jengillä ei ole muita vihankohteita kuin netissä tapaamansa ihmiset kun ei tapahdu mitään esim. ma mu osastolla johon yleensä vihaa puretaan. Kun ei ketään saisi tavata kasvotustenkaan niin sitten riehutaan netissä ja siitä kurasta voi osua kenen tahansa päälle. Vihapuhe on uusi normi.

Vierailija
16/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttäys johtuu siitä, että he yrittävät vaikuttaa naisen itsetuntoon ja laskemaan tasoaan. Tämä "vinkki" löytyy (huonoista) deittiohjeista. Yllättävän toimiva, olen nähnyt itse kaverin kohdalla. Ensin sanoi, ettei ole kiinnostunut ja mies haukkui. Ystävä näki haasteen ja muutama tunti myöhemmin olivat kielet toistensa suissa. Menivät loppuun asti, ystävää hävetti, mutta mies sai haluamansa.

Toinen syy vihaviesteille on pelkkä katkeruus edellisistä huonoista suhteista tai ihastuksista.

Vierailija
17/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estä ne ja ilmoita sivustolle nykyiset sekä tulevat herjaajat.

Olen näin tehnyt ja laittanut myös kuvakaappauksen törkyviesteistä mutta esim. Cityssä asiaan ei reagoida mitenkään. Onkohan siellä kukaan edes duunissa tällä hetkellä.

Vierailija
18/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluissa pyörivät ne pahimmat sekopäät, jotka eivät irl saa seuraa siksi, että se tärähtäneisyys näkyy heistä kilometrin päähän. Todellisuudentajuttomat ja sairaudentunnottomat hullut, aineilla päänsä sekoittaneet, miehiä omaisuutenaan pitävät narskut, sosiaalisessa kehityksessä pahasti jälkeen jääneet...näitä riittää. Eivät vaan tajua, että kyllä se heidän pipipäisyytensä välittyy kirjoitetusta tekstistä, ei pelkästään livekohtaamisissa. Eivätkä tajua sitäkään, että heidän paikkansa ei ole nettideittisaiteilla, ennen kuin ovat saaneet päänsä kuntoon.

Hyvä kuvaus kaikista naisista. Lisää näitä! 

Miksi sinne mennään kerta deittailu tuntuu ottavan kupoliin?

Vierailija
19/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne on. Samanlaisia parisuhteessa jos onnistuvat luonteensa salaamaan sinne asti.

Vierailija
20/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Kaksi ekaa esiintyivät tosiaan omalla naamallaan (muttei toki nimellään), kolmas joka haukkui narsistiksi (kuvan perusteella) ei toki sitä tehnyt.

Joskus ennen muinoin miehet kirjoittivat vielä ihan asiallisesti, nykyään törkyviestit ovat aivan tavallisia. Toki olen saanut myös dick pickejä (nämä eivät kyllä koskaan tee sitä omalla naamallaan).

Onko niin että vihapuhe on tullut jäädäkseen? Kyllä on surullista. ap

Itse en ole lähettänyt kuin ihan asiallisia viestejä. Kai suurinosa kuitenkin vielä käyttäytyy asiallisesti?

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä