Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet lähettävät vihaviestejä naisille?

Vierailija
08.05.2020 |

Siis oon saanut nyt hiljattain aivan järkyttäviä viestejä täysin tuntemattomilta miehiltä netin deittipalveluiden kanssa. Yksi uhkasi poliisilla jos vielä käyn hänen sivuillaan, toinen laittoi että aikoo tuhota minut (koska sanoin etten ole kiinnostunut hänestä sillä hän haluaa lapsen ja minä en), kolmas kertoi tänään kuinka itserakas narsisti olen (näkyy kuulemma naamasta). Olen nätti nainen, sekö on syntini?

Miksi suomalainen mies tekee tätä täysin tuntemattomalle naiselle? Ekan kuvaa katsoin, tokalle sanoin etten ole kiinnostunu ja kolmannelle en sanonut mitään. Miksi? Oletteko muut naiset törmänneet?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä. Itse en naisena tasan lähetä yhtäkään viestiä miehelle josta en ole kiinnostunut vain lytätäkseni tämän! Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani ja energiaani moiseen kun voin tsekkailla vain niitä joista olen kiinnostunut. Tulee mieleen että nämä joilla on aikaa lähetellä vihaviestejä tuntemattomille naisille eivät saa noissa palveluissa keltään vastauksi ja siksi heillä on aikaa vinoilla tuntemattomille naisille. Jos olisi oikeesti vientiä niin silloin kirjoiteltasiin vain niille joista kiinnostuneita.

Vierailija
22/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluissa pyörivät ne pahimmat sekopäät, jotka eivät irl saa seuraa siksi, että se tärähtäneisyys näkyy heistä kilometrin päähän. Todellisuudentajuttomat ja sairaudentunnottomat hullut, aineilla päänsä sekoittaneet, miehiä omaisuutenaan pitävät narskut, sosiaalisessa kehityksessä pahasti jälkeen jääneet...näitä riittää. Eivät vaan tajua, että kyllä se heidän pipipäisyytensä välittyy kirjoitetusta tekstistä, ei pelkästään livekohtaamisissa. Eivätkä tajua sitäkään, että heidän paikkansa ei ole nettideittisaiteilla, ennen kuin ovat saaneet päänsä kuntoon.

Hyvä kuvaus kaikista naisista. Lisää näitä! 

Miksi sinne mennään kerta deittailu tuntuu ottavan kupoliin?

Kyllä, ihmettelen itsekin näitä naisia, jotka kuvittelevat itsestään liikoja sairaissa päissään.

Mitä sinä arvelet näistä naisista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää, että miten omalla naamalla kehtaa edes mennä laukomaan jotain tuollaisia törkeyksiä.

M37

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa se, että täällä av:lla kuka tahansa voi kertoa mitään vaan. Oli sitten tapahtunut tai ei.

Ihan normaalia tuo on. Eikä mitenkään poikkeavaa.

Vierailija
24/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä. Itse en naisena tasan lähetä yhtäkään viestiä miehelle josta en ole kiinnostunut vain lytätäkseni tämän! Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani ja energiaani moiseen kun voin tsekkailla vain niitä joista olen kiinnostunut. Tulee mieleen että nämä joilla on aikaa lähetellä vihaviestejä tuntemattomille naisille eivät saa noissa palveluissa keltään vastauksi ja siksi heillä on aikaa vinoilla tuntemattomille naisille. Jos olisi oikeesti vientiä niin silloin kirjoiteltasiin vain niille joista kiinnostuneita.

Ihan tuntemattomat ihmiset lähettelee sinullekin vihaviestejä? Ilman mitään muuta kontaktia? Aika jännää. 

Vierailija
25/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan ajasta ja energiasta ole kiinni, jos sulla on aikaa täällä palstallakin notkua.

Vierailija
26/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli puhtaasi peräkammarin poikia joista yhteisö tiesi millaisia ovat ja oli kaikille selvää mikä on homman nimi. Toisaalta taas luonnehäiriöisilläkin oli paremmat mahkut kun taloudellisten ja yhteiskunnallisten seikkojen vuoksi oli pakko ottaa joku ja usein jäädäkin.

Nykyään miehiltä vaaditaan tietyllä tapaa paljon enemmän mutta silti on tapana uskotella että kaikista on kaikkeen tai jos kukaan ei uskottelekaan niin elokuvien, pelien ja netin avulla voi pakoilla todellisuutta ja etsiä omille ajatuksille vahvistusta ja yksipuolisia samaistumiskohteita. Juuri kukaan ei yksilönvapauden ja omista asioista huolehtimisen nimissä tule enää sanomaan päin naamaa että tuohon ei kannata sekaantua tai että sinusta ei noilla sosiaalisilla taidoilla ole parisuhteeseen, jokaisen pitää itse keksiä pyörä joka kerta uudelleen ja sitä nuo deittipalstat on täynnä.

Ne joilta puuttuu kyky tarkastella itseään saattaa siis hyvinkin elää 45 vuotiaaksi pintapuolisesti normaalia elämää ymmärtämättä laisinkaan ettei ole valmiuksia nykyaikaiseen parisuhteeseen joka ei perustu pakkoon tai perheen perustamiseen ja ajatella että ihan kohta tärppää. Koska kukaan ei ole kertonut että itsessä on jokin ongelma niin takovat päätä seinään vuosikausia deittipalstoilla ja katkeroituvat ja purkavat turhautumisesta johtuvaa vihaa. Katkeroituneena ei ainakaan löydy ketään, tuottaviksi ja opettajiksi on löytynyt muita saman henkisiä ja mahdollisuudet kapenee entisestään ja katkeruus kasvaa.

Vierailija
27/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluissa pyörivät ne pahimmat sekopäät, jotka eivät irl saa seuraa siksi, että se tärähtäneisyys näkyy heistä kilometrin päähän. Todellisuudentajuttomat ja sairaudentunnottomat hullut, aineilla päänsä sekoittaneet, miehiä omaisuutenaan pitävät narskut, sosiaalisessa kehityksessä pahasti jälkeen jääneet...näitä riittää. Eivät vaan tajua, että kyllä se heidän pipipäisyytensä välittyy kirjoitetusta tekstistä, ei pelkästään livekohtaamisissa. Eivätkä tajua sitäkään, että heidän paikkansa ei ole nettideittisaiteilla, ennen kuin ovat saaneet päänsä kuntoon.

Hyvä kuvaus kaikista naisista. Lisää näitä! 

Miksi sinne mennään kerta deittailu tuntuu ottavan kupoliin?

Kyllä, ihmettelen itsekin näitä naisia, jotka kuvittelevat itsestään liikoja sairaissa päissään.

Mitä sinä arvelet näistä naisista? 

Otan osaa ettette löydä enää maksutonta palvelijaa. Ihan sydämestä ottaa

Vierailija
28/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntemattomat ihmiset lähettelee sinullekin vihaviestejä? Ilman mitään muuta kontaktia? Aika jännää. 

Kyllä vain, näitä tulee minullekin. Riittää että on naama jollain deittisivustolla ja kyllä osa viesteistä on aivan luokattomia. Koskaan en ole näitä miehiä nähnyt tai heille kirjoittanut.

Vierailija
29/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä, tarkennan sen että kukaan näistä miehistä ei ole edes ollut kiinnostunut minusta (enkä minä heistä) vaan he ovat vain "muuten vain" sitten kirjoitelleet minulle mitä mieltä ovat minusta. Aika ufoa vai mitä? Itse en kirjoita todellakaan kellekään muulle kuin niille joista olen kiinnostunut. Tietenkään. Eikö se ole vähän niin kuin pelin henki että toisten kuvia katsotaan ja sitten kirjoitetaan vain niille joista on kiinnostunut?

Vierailija
30/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi tuli jotain lyttäävää viestiä miespuoliselta henkilöltä, enkä ollut edes deittisivustolla (sinne hän kyllä käski menemään) enkä edes ollut sanonut hänelle mitään.

Jotenkin vain koki asiakseen puuttua sanomisiini, jotka eivät olleet hänelle osoitettu ja samalla hän vieläpä koki asiakseen sanoa että minun pitäisi olla hiljaa😂

Vierailija
31/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monet miehet ovat niitä kuuluisia miesselittäjiä. He katsovat että heillä on oikeus ottaa kantaa mihin tahansa - vaikka jonkun tuntemattoman naisen nettiprofiiliin - vain koska he ovat miehiä ja siten "asiantuntijoita". Aika jännä että naiset eivät toimi juuri koskaan näin.

Vierailija
32/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää kuinka nämä av-palstan laatunaaraat saa vihaviestejä, kun lukee näitä  laatunaaraiden omia tekstejä täällä. Sitä peiliä ei ole yhdelläkään? 

Vierailija
33/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika monet miehet ovat niitä kuuluisia miesselittäjiä. He katsovat että heillä on oikeus ottaa kantaa mihin tahansa - vaikka jonkun tuntemattoman naisen nettiprofiiliin - vain koska he ovat miehiä ja siten "asiantuntijoita". Aika jännä että naiset eivät toimi juuri koskaan näin.

Hienoa femspleinausta "asiantuntijalta"

Vierailija
34/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää kuinka nämä av-palstan laatunaaraat saa vihaviestejä, kun lukee näitä  laatunaaraiden omia tekstejä täällä. Sitä peiliä ei ole yhdelläkään? 

Näinhän se toki on, että helposti unohtuu naisilta ne omat virheet mainita, kun näitä "miksi suomalaiset miehet" -ketjuja lukee.

Vierailija
35/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki Suomen noin 3 miljoonaa miestä lähettelee aloittajalle vihaviestejä? Jännää. 

Mitenkäs koko maapallon ihan kaikki miehet? Femspleinaa tämäkin vielä? 

Vierailija
36/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun ja siinä oleva kommentit.... osa niistä on sitä tasoa että ne todistavat vahvasti ap:n pointin! Vihamielistä kamaa.

Vierailija
37/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vastausta, AP

Vierailija
38/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vihaviestejä lähetteleviä miehiä linjoilla näköjään. Aggressiivista porukkaa olette.

Vierailija
39/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap oli tehnyt väärin ansaitakseen nämä vihaviestit? Hänhän sanoi ettei ollut edes kirjoittanut kuin heistä yhdelle (ettei ollut kiinnostunut) mutta muihin ei ottanut mitään kontaktia.

Vierailija
40/139 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pöljiä. Täysijärkinen mies ei lähetä typeriä viestejä. Vain heikot yksilöt sortuu moiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi