Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hallitus tullaan muistamaan hallituksena jonka aikana alettiin ajamaan lukukausimaksuja kouluihin!

Vierailija
08.05.2020 |

Olisi luullut, että olisi ensin säästetty ei suomalaisille maksettavista kuluista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus myös lähetti lapset takaisin kouluun kesken pandemian, mutta itse pitivät heti etäpäivän kun joku pelästyi koronaa..

Vierailija
2/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo käynyt koulua silloin kun meillä oli lukukausimaksut. Ja ostettiin kirjat, ja maksettiin koulutuksesta. Tai mun isä maksoi ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan ajettiin maksuttomaa lukiota ja amista, vaikka varaa siihen ei valtiolla ei enää olisi ja kirjojen ostosta on aiemminkin vanhemmat selvinneet.

Vierailija
4/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan ajettiin maksuttomaa lukiota ja amista, vaikka varaa siihen ei valtiolla ei enää olisi ja kirjojen ostosta on aiemminkin vanhemmat selvinneet.

Tämä on käsittämätöntä. Vihevasurit syöttävät suoraan Kokoomuksen lapaan. Pian meillä on tasaverot ja koulutus vain rikkaille!!

Vierailija
5/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Älä taas viitsi öyhöttää ja valehdella! Hallitus ei ole päättänyt yhtään mitään näistä leikkauksista tai uudesta budjetista, vaan tämä on vain Vihriälän työryhmän ehdotus. Päätökset tehdään sitten elokuun budjettiriihessä. 

Vierailija
6/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsittämätöntä. Vihevasurit syöttävät suoraan Kokoomuksen lapaan. Pian meillä on tasaverot ja koulutus vain rikkaille!!

Ei ole käsittääkseni mitään hallituksen päätöksiä tästä tullut. Työryhmän raportti tässä vasta on.

Vierailija
7/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Älä taas viitsi öyhöttää ja valehdella! Hallitus ei ole päättänyt yhtään mitään näistä leikkauksista tai uudesta budjetista, vaan tämä on vain Vihriälän työryhmän ehdotus. Päätökset tehdään sitten elokuun budjettiriihessä. 

Eihän aloituksesta sanota mitään päätöksestä vaan siitä että asiaa lähdettiin ajamaan kuten tänään tehtiin!

Vierailija
8/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hallitus myös lähetti lapset takaisin kouluun kesken pandemian, mutta itse pitivät heti etäpäivän kun joku pelästyi koronaa..

Altistuneet ministerit eivät suojelleet itseään vaan muita pitämällä etäpäivän. Niin vastuullisesti haluaisin kaikkien muidenkin altistuneiden tekevän. Kouluun ei saa mennä jos on sairas tai altistunut. Saksa ja Merkel avaavat koulut kuten kaikki muut Pohjoismaatkin. MIkä tässä on epäselvää?

Vierailija
9/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän aloituksesta sanota mitään päätöksestä vaan siitä että asiaa lähdettiin ajamaan kuten tänään tehtiin!

EI VIHRIÄLÄN TYÖRYHMÄ KUULU HALLITUKSEEN EIKÄ HALLITUS OLE ALKANUT AJAMAAN YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA TÄSSÄ VAIHEESSA. VASTA ELOKUUSSA ASIASTA TULEE TIUKKA VÄÄNTÖ. Turha teille aivottomille sontiaisille on mitään selittää.

Vierailija
10/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan kaikki velat on maksaa. Nyt kun sitä velkaa tehdään järkyttäviä määriä. Yhteiskunnan sulkeminen on kallista puuhaa. 

Ulkomaalaisilta pitää periä lukukausimaksut. Itä-Suomen kouluissa annetaan ilmaista opetusta Venäjän kansalaisille. Miksi? Etelä-Suomessa on taas muita ma_muja hirveä määrä. Opetusta pitää antaa äidinkielessä, vaikka se olisi joku vinkuintian kieli. 

Vierailija
11/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus tullaan muistamaan siitä että ajoi tuhansia ihmisiä itsemurhiin.

Vierailija
12/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ja lisäksi talouden kaatamisesta.

Vierailija
13/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihriälän työryhmä ei kuulu hallitukseen

Vierailija
14/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihriälän johtamaan selvitysryhmään kuuluvat talousnobelisti Bengt Holmström, professori Roope Uusitalo ja Sixten Korkman.

Ei nämä taida olla hallituksessa?

Vierailija
15/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo käynyt koulua silloin kun meillä oli lukukausimaksut. Ja ostettiin kirjat, ja maksettiin koulutuksesta. Tai mun isä maksoi ..

Sama täällä. Yliopistoon mentiin valtion takaaman lainan turvin jos ei ollut rikkaasta perheestä. Olen duunariperheestä ja suurin osa luokkatovereistakin olivat ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään eliittiä.

Vierailija
16/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syyllistynyt nuorena siihen että en ottanut opiskelujani vakavasti, eli sain opiskelupaikkani liian helposti.

Se hyvä puoli maksullisessa opiskelussa tosiaan olisi että sinne ei kukaan tule haahuilemaan huvikseen ja moni löytää sitä motivaatiota vähän eri tavalla.

Vierailija
17/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ja lisäksi talouden kaatamisesta.

Syy ja seuraus.

Vierailija
18/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomushan ei aikanaan halunnu Suomeen peruskoulu-uudistusta. Pienen ihmisen asialla aina ollut :)

Vierailija
19/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käsittääkseni mitään hallituksen päätöksiä tästä tullut. Työryhmän raportti tässä vasta on.

Niin eikä varmaan ainoa lajissaan. Toki budjetista tulee kova vääntö.

Vierailija
20/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI VIHRIÄLÄN TYÖRYHMÄ KUULU HALLITUKSEEN EIKÄ HALLITUS OLE ALKANUT AJAMAAN YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA TÄSSÄ VAIHEESSA. VASTA ELOKUUSSA ASIASTA TULEE TIUKKA VÄÄNTÖ. Turha teille aivottomille sontiaisille on mitään selittää.

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi