Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Ei varsinaisesti huonekalu mutta mukava, kiltti mies ois kiva.
Karkkihuoneen, joka olisi täynnä karkkia lattiasta kattoon. Vaihtoehtoisesti toisen kerroksen, josta voisi joko tankoa pitkin liukua alakertaan tai hypätä alas pehmusteille esim. liaanityyppisen narun avulla. Lapsuuden haaveita, jotka pätevät yhä.
T. N43 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sälekaihtimet. Ollut hankinnassa vuosia mutta aina vaan siirtyy. En tosin kuumuuden takia kun ilp hoitaa sen homman.
Sälekaihtimet ei ole kalliita ja asennuskin hoituu hetkessä jos tilaat.
Totta. Pari vuotta sitten hankin kaksiooni sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin (yht. 9kpl) ja töineen kaikkineen peruskaihtimia vähän kalliimpi laatu maksoi 590€.
Ottaisin kirvesmiehen vasaroimaan pihalle ulkohuusin, jonne ostaisin semmosen vessapytyn jonka hoitamiseen ei tarvi vettä (koska jos tulee piiitkä sähkökatko, niin ei sitä vettäkään sitten voi pumpata huusholleihin).
Etukuistille suuren soivan joulupukkipatsaan ledeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sälekaihtimet. Ollut hankinnassa vuosia mutta aina vaan siirtyy. En tosin kuumuuden takia kun ilp hoitaa sen homman.
Totta. Pari vuotta sitten hankin kaksiooni sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin (yht. 9kpl) ja töineen kaikkineen peruskaihtimia vähän kalliimpi laatu maksoi 590€.
Ei ilmeisesti ihan peruskerrostalokaksio, 9 ikkunaa :o
Islantilaistyylisen maalämpövesikiertopatteri lämmitysjärjestelmän ja lämmityskulut olisivat noin kympin kuukaudessa.
Kissan. Nyt ei taitaisi vuokranantaja antaa lupaa.
Sängyn ja pyykinpesukoneen. Oon nukkunu monta vuotta pienellä ja kulahtaneella sohvalla. Sohvankin tarttis 🤦♀️ Niin hullulta kuin se joistakin voi kuulostaakin, ei ole varaa ostaa sänkyä/pesukonetta/sohvaa.
Oon luottotiedoton ja velkajärjestelyssä olen ollut nyt 4vuotta. Maksan 800e/kk lyhennystä ja elän täysin kädestä suuhun. Vuoden päästä velat on maksettu pois. Jospa sitten.
Seksinuken, erilaisia tekovaginoita, bdsm laitteita
Uuden sängyn. Eikä mitään Asko/Sotka/Jysk sänkyä, vaan kunnollisen, minulle varta vasten räätälöidyn patjojen osalta. Esim Tempur.
Maksaa vaan useita tonneja, niin katsellaan sitten joskus…
Vierailija kirjoitti:
Sängyn ja pyykinpesukoneen. Oon nukkunu monta vuotta pienellä ja kulahtaneella sohvalla. Sohvankin tarttis 🤦♀️ Niin hullulta kuin se joistakin voi kuulostaakin, ei ole varaa ostaa sänkyä/pesukonetta/sohvaa.
Oon luottotiedoton ja velkajärjestelyssä olen ollut nyt 4vuotta. Maksan 800e/kk lyhennystä ja elän täysin kädestä suuhun. Vuoden päästä velat on maksettu pois. Jospa sitten.
Mahtava juttu, kun saat asiat kuntoon. :) Jaksaa vielä!
Ehkä sohvasta voisin antaa sellaisen vinkin, että sellaisen saattaa saada käytettynä helposti. Itse kyselin kavereilta, että löytyykö ylimääräistä sohvaa, niin jonkun vanhemmat olivat pidemmän aikaa haaveilleet uudesta sohvasta, mutta kokevat netissä vanhan myymisen/pois antamisen työlääksi. Vähän sellainen win-win, kaverin vanhemmat pääsivät eroon vanhasta ja minä sain hyvän sohvan.
Vierailija kirjoitti:
Islantilaistyylisen maalämpövesikiertopatteri lämmitysjärjestelmän ja lämmityskulut olisivat noin kympin kuukaudessa.
Älä unohda haaveilla maakylmästä. :) Ympäristöystävällinen ilmastointi samaan pakettiin. :D
Höyhen lampun, sellainen tummanharmaa.
Moottorisängyn, kun vain osaisin päättää minkä, rahaa on.
Robotti-imuriin, sama kuin yllä.
Hellan, sama kuin yllä.