Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllyn. että saisin lapsien kuvat ja lasten lasten itsetekemät muistot esille. Mutta kun ei ole varaa . Mummeli
Niitä saa myös ilmaiseksi. Kuljetus maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sälekaihtimet. Ollut hankinnassa vuosia mutta aina vaan siirtyy. En tosin kuumuuden takia kun ilp hoitaa sen homman.
Sälekaihtimet ei ole kalliita ja asennuskin hoituu hetkessä jos tilaat.
Totta. Pari vuotta sitten hankin kaksiooni sälekaihtimet kaikkiin ikkunoihin (yht. 9kpl) ja töineen kaikkineen peruskaihtimia vähän kalliimpi laatu maksoi 590€.
Ei ilmeisesti ihan peruskerrostalokaksio, 9 ikkunaa :o
Hankin sälekaihtimet myös tuuletusikkunoihin sekä parvekkeenoven ikkunoihin, joten 9 sälekaihdinta siitä tuli. Aika tyypillinen pohjaratkaisu 60 vuotta sitten rakennetuissa taloissa.
Ostaisin juoksumaton. Kävelen/juoksen 10 km päivässä, mutta sateella tai liukkaalla kelillä ei huvittaisi. Ei myöskään kovalla pakkasella.
Kunnollisen nojatuolin missä voisi löhötä ja lukea kirjoja. Nykyisen kämppään ei mahdu.
Kakluunin. Sellaisen kauniin,vanhan. Tosin mikä tahansa tulisija kävisi, minulla on hädintuskin varaa parin sadan kamiinaan
Hmmm... En keksi mitään... On tullut sisustettua jo pari vuotta ja osteltua kivan näköistä tavaraa, huonekaluja ja lamppuja. Kierrätettyä kun ostaa niin rahat riittää, ei tarvi vaan unelmoida 😄 Luxusta on kun ei puutu mitään. Ei se että tavarat kiiltää uutuuttaan 😁
Ison avokadopuun. Olen yrittänyt kasvattaa avokadoja lukuisia kertoja vuosien aikana, mutta aina ne kuihtuvat. Mitä mä teen väärin?
Säilytyssysteemin t. riittävästi säilytystilaa.
Ja kyllä ne sähkösängytkin olis kivat.
Jos voisin ihan mitä tahansa niin kyllä tämän luukun keittiöön pitäs muutama pistorasia saada lisää ja laittaa samalla koko keittiö uusiks.
Mut kun tää ei o mun kämppä, niin kai mun pitää tyytyä vaan siihen, että sais sitte jonkinlaisen lipaston ja pari uutta mattoo. Kun kerran sisustuksesta vaan...