Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?

Vierailija
08.05.2020 |

Tarkoitan nyt huonekaluja tai sisustusjuttuja.

Kommentit (697)

Vierailija
381/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suihku ois kiva ja tietty tila missä suihkutella, alkaa tää kaivovedellä ja hellalla kikkailu olee jo syvältä 😄.... (juu korona laitto rempan jäihin)

Vierailija
382/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin entisten lisäksi uuden huoneen. Asutaan kerrostalossa, niin ei voi laajentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No, en

mitään sitten.

Niinpä, olisin tai siis haluan kotirauhan. (sanon näin vaikka tiedän seuraukset)

384/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvista saada mitään. kaikkea on jo mitä tarvitsen

Vierailija
385/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni naisen jonka kanssa jakaa kaikki arjen kivat ja vähemmän kivat.

Vierailija
386/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyn. että saisin lapsien kuvat ja lasten lasten itsetekemät muistot esille. Mutta kun ei ole varaa . Mummeli

Vierailija
387/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus muuttaa kotoa parin viikon sisällä ja remontoisin hänen huoneensa. Joku ihana tehostetapetti peräseinälle ja maalia seiniin. 

Vierailija
388/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin erottamaan keittiötä ja olohuonetta. Itse asiassa tiedän aika hyvinkin, mitä sen pitäisi olla, mutta en jaksa tässä selittää.

Makuuhuoneeseen liukuovikaapisto. Eteisen perälle kenkäkaappi. Tähän sohvaan, jolla nyt istun, paremmat päälliset. Joku voisi maalata ikkunanpuitteet ja pihaoven puitteet. Ja paljon, paljon muuta.

Vierailija
389/697 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreammeen

Vierailija
390/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja on ihan omiksi tarpeiksi, öljykattilan vaihtaisin maalämpöön jos voisin mutta ei ole varaa ihan lähivuosiin kun edellistä isoa remonttia maksetaan pois.

Vierailija
391/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpyammeen. Se olisi elämänlaatuani merkittävästi parantava elementti. Valitettavasti vain tässä asunnossa ei ole paikkaa kylpyammeelle, ellei saunaa muuta ammehuoneeksi.

Vaihetaan! Minulla on amme, ja se vie tilaa ja tekee suihkunkäytön vaikeaksi.

Vierailija
392/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla sanoi, että kylpyammeen. Koska se ei ole sisustusjuttu tai huonekalu, voinen minäkin sitten kertoa, että haluaisin alakerran veskiin suihkukaapin ja tietty ne liitännät, että toimii. Lattiakaivo täällä jo onkin, ja tilaa uskoisin myös olevan tarpeeksi. Pyykkikoneen viereen menis hyvin.

Vierailija
393/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verstaan, missä voisi tehdä kaikenlaisia käsitöitä

Vierailija
394/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sängyn, liesituulettimen, paremman äänieristyksen.

Vierailija
395/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin entisten lisäksi uuden huoneen. Asutaan kerrostalossa, niin ei voi laajentaa.

Ja miksei voisi kerrostaloasuntoaan laajentaa? Riittää, kun ostaa seinän takana olevan huoneistonkin itselleen, hankkii muutosluvat ja teettää oviaukon huoneistojen väliseen seinään. Sillä tavalla saa just niin paljon lisätilaa kuin "peppu kestää" eli mihin on taloudellisesti varaa.

Vierailija
396/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin erottamaan keittiötä ja olohuonetta. Itse asiassa tiedän aika hyvinkin, mitä sen pitäisi olla, mutta en jaksa tässä selittää.

Makuuhuoneeseen liukuovikaapisto. Eteisen perälle kenkäkaappi. Tähän sohvaan, jolla nyt istun, paremmat päälliset. Joku voisi maalata ikkunanpuitteet ja pihaoven puitteet. Ja paljon, paljon muuta.

Jotain erottamaan olohuone ja keittiö = Väliseinä

Vierailija
397/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvapöydän, antiikkisen nykyisen valkoisen tilalle. Eteiseen korkean lipaston. Vessaan uudet kalusteet.

Vierailija
398/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa.. mä jo luulin että tähän saa vastata "miehen". Sorry.

Minä EN ole mikään pukki!

Minä OON ihan tavallinen IHMINEN!!

...minä syön lanttuVa, se on minun herrkkuVa! (Sleepy sleepersin Syö lanttuva -renkutus)

Vierailija
399/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpyammeen. Se olisi elämänlaatuani merkittävästi parantava elementti. Valitettavasti vain tässä asunnossa ei ole paikkaa kylpyammeelle, ellei saunaa muuta ammehuoneeksi.

Ylöskäännettävät lauteet ja alle vaikka joku koottava amme tai muoviamme halpana ratkaisuna.

Oikea pitkä amme on kyllä mukavampi. Toinen pää suora johon tukee jalat, ja toinen kalteva.

Vierailija
400/697 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan

Mun sohva on jo 24v. vanha.