Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?

Vierailija
08.05.2020 |

Tarkoitan nyt huonekaluja tai sisustusjuttuja.

Kommentit (697)

Vierailija
361/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontikankeittovehkeet.

Vierailija
362/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille uudet sängyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken sen mitä Donald Trumpillakin on.

Sitte sulla olis myös Donald Trump, hyi!

Vierailija
364/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumpun!

Vierailija
365/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin flyygelin. Myytiin pois muutossa ja nyt sopisi avaraan kotiimme. Piano ei kuulosta samalta.

Vierailija
366/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden, laadukkaan nahkasohvan ja kunnollisen keittiöpöydän tuoleineen.

Vierailija
367/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetyn keittiön ja uudet olohuoneen kalusteet. Vanhat ovat olleet ainakin parikymmentä vuotta. Sitä aina jotenkin ajattelee, ettei viitsi laittaa rahaa, kun vielä toimii ja ovat ehjinä. Taitaa nämä vanhat vehkeet olla vähän liiankin hyvää tekoa. Tutuilta kuullut hajonneista uuneista, jotka kaikki ovat olleet uudempaa mallia. 

Vierailija
368/697 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisen makuuhuoneen. Jos sitä ei saa, siivoojan kerran viikossa (tai edes kerran).

Jos sitä ei saa, jonkun uuden taulun.

Vierailija
369/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaa.. mä jo luulin että tähän saa vastata "miehen". Sorry.

Minä EN ole mikään pukki!

Minä OON ihan tavallinen IHMINEN!!

Vierailija
370/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet kiuaskivet olis kiva.

Vierailija
371/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumpun. Kasvihuoneen. Tai jos puhtaasti sisustusta niin Artekin 90a pöydän, mieluiten 70-luvulta mutta hyvässä kunnossa (että mätsäisi sen ikäisiin tuoleihin). Tuplakupla lampun, muutaman kalliimman maton. Pianotuolin. Taidetta.

Vierailija
372/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassin. Sellaisen elittiversion, jossa taattaisiin kantajalleen oikeus käydä kaupassa, oikeus matkustaa, sananvapaus, oikeus olla ottamatta vierasaineita kehoon, kokoontumisvapaus, vapaudut vankilasta-optio.

Vierailija
373/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoporeallas olis kiva. Mutta rivarin pienen pihan se veisi melkein kokonaan ja maksaakin alkaen 5000€. Jää siis toistaiseksi haaveeksi.

Ilmeisesti ne muutaman satasen ulkoporealtaatkin on ihan toimivia, mutta en kyllä rivarin pikku pihaan ehkä haluaisi semmoista ahtaa. Eikä välttämättä saisi yhtiöltä lupaakaan.

Vierailija
374/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minoon syöny lanttuva, se on minun herkkuva.

Vierailija
375/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden mustan italialaisen nahkasohvan ja tyynyjä sekä torkkupeiton, Lundian valkoisen matalan kirjahyllyn, kivoja uusia tauluja, Marimekon isoja maljakoita, jonkin ihanan modernin nojatuolin, ison maton ja Artekin tarjouluvaunun sekä Artekin pyöreän ruokapöydän ja tuolit olohuoneeseen. Leveämmän sängyn ja pehmeän maton makuuhuoneeseen. Eteiseen käytännöllisen maton ja keittiöön astianpesukoneen ja uudet kaappien ovet. Sekä kaikkiin huoneisiin uudet ikkunaverhot, kun huonekorkeus on kolmisen metriä ja vielä uudet valaisimet kattoon ja tyylikkäitä pöytä- ja lattiavalaisimia. Kylppäriin kauniin suihkuverhon, uuden isomman peilikaapin ja korkean kaapin meikeille ym. kauneudenhoitotarvikkeille. Uusi asunto ja tilaa riittää ostaa vaikka mitä, jos olisi rahaa myös sisustamiseen.

Täällä sama, juuri muutettu omakotitaloon ja tilaa ja sisustusideoita olisi. Mutta lämmönvaihtimen remontti ja ilmalämpöpumpun asennus syö tehokkaasti sisustusbudjettia. Hankkisin myös kodin täyteen skandinaavista designiä jos voisin, mutta ehkä se on ihan kiva myös keräillä hiljalleen ja tehdä kirppislöytöjä :)

Vierailija
376/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen Sammon mikä pysäyttäis ilmastonmuutoksen, kääntäisi vain kampea ja tää kaikki perseily ois peruutettu.

Vierailija
377/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minoon syöny lanttuva, se on minun herkkuva.

Takaisin Karjalaan.

Vierailija
378/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumpun ja parvekelasit.

Vierailija
379/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jääkaappi-pakastimen, jossa olisi jääpalakone. Nykyiseen keittiöön sitä ei kyllä saa, koska pitäisi olla kytkettävissä vesijohtoon.

Vierailija
380/697 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäpuisen Steinway & Sons flyygelin. Sitä ennen olisi raivaus-remppa paikallaan, Tosin ei minulla ole sänkyäkään, isän tekemien puulaatikoiden päällä nukun nytkin. Pehmeä sänky kyllä kiinnostaisi myös. Jääkaappi ei enää toimi, sekin pitäisi uusia. Mutta siinä ne tärkeimmät hankinnat olisivat.