Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken sen mitä Donald Trumpillakin on.
Sitte sulla olis myös Donald Trump, hyi!
Ostaisin flyygelin. Myytiin pois muutossa ja nyt sopisi avaraan kotiimme. Piano ei kuulosta samalta.
Uuden, laadukkaan nahkasohvan ja kunnollisen keittiöpöydän tuoleineen.
Päivitetyn keittiön ja uudet olohuoneen kalusteet. Vanhat ovat olleet ainakin parikymmentä vuotta. Sitä aina jotenkin ajattelee, ettei viitsi laittaa rahaa, kun vielä toimii ja ovat ehjinä. Taitaa nämä vanhat vehkeet olla vähän liiankin hyvää tekoa. Tutuilta kuullut hajonneista uuneista, jotka kaikki ovat olleet uudempaa mallia.
Ylimääräisen makuuhuoneen. Jos sitä ei saa, siivoojan kerran viikossa (tai edes kerran).
Jos sitä ei saa, jonkun uuden taulun.
Vierailija kirjoitti:
Aaaa.. mä jo luulin että tähän saa vastata "miehen". Sorry.
Minä EN ole mikään pukki!
Minä OON ihan tavallinen IHMINEN!!
Ilmalämpöpumpun. Kasvihuoneen. Tai jos puhtaasti sisustusta niin Artekin 90a pöydän, mieluiten 70-luvulta mutta hyvässä kunnossa (että mätsäisi sen ikäisiin tuoleihin). Tuplakupla lampun, muutaman kalliimman maton. Pianotuolin. Taidetta.
Rokotepassin. Sellaisen elittiversion, jossa taattaisiin kantajalleen oikeus käydä kaupassa, oikeus matkustaa, sananvapaus, oikeus olla ottamatta vierasaineita kehoon, kokoontumisvapaus, vapaudut vankilasta-optio.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoporeallas olis kiva. Mutta rivarin pienen pihan se veisi melkein kokonaan ja maksaakin alkaen 5000€. Jää siis toistaiseksi haaveeksi.
Ilmeisesti ne muutaman satasen ulkoporealtaatkin on ihan toimivia, mutta en kyllä rivarin pikku pihaan ehkä haluaisi semmoista ahtaa. Eikä välttämättä saisi yhtiöltä lupaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä OON ihan tavallinen IHMINEN!!
Minoon syöny lanttuva, se on minun herkkuva.
Vierailija kirjoitti:
Uuden mustan italialaisen nahkasohvan ja tyynyjä sekä torkkupeiton, Lundian valkoisen matalan kirjahyllyn, kivoja uusia tauluja, Marimekon isoja maljakoita, jonkin ihanan modernin nojatuolin, ison maton ja Artekin tarjouluvaunun sekä Artekin pyöreän ruokapöydän ja tuolit olohuoneeseen. Leveämmän sängyn ja pehmeän maton makuuhuoneeseen. Eteiseen käytännöllisen maton ja keittiöön astianpesukoneen ja uudet kaappien ovet. Sekä kaikkiin huoneisiin uudet ikkunaverhot, kun huonekorkeus on kolmisen metriä ja vielä uudet valaisimet kattoon ja tyylikkäitä pöytä- ja lattiavalaisimia. Kylppäriin kauniin suihkuverhon, uuden isomman peilikaapin ja korkean kaapin meikeille ym. kauneudenhoitotarvikkeille. Uusi asunto ja tilaa riittää ostaa vaikka mitä, jos olisi rahaa myös sisustamiseen.
Täällä sama, juuri muutettu omakotitaloon ja tilaa ja sisustusideoita olisi. Mutta lämmönvaihtimen remontti ja ilmalämpöpumpun asennus syö tehokkaasti sisustusbudjettia. Hankkisin myös kodin täyteen skandinaavista designiä jos voisin, mutta ehkä se on ihan kiva myös keräillä hiljalleen ja tehdä kirppislöytöjä :)
Semmosen Sammon mikä pysäyttäis ilmastonmuutoksen, kääntäisi vain kampea ja tää kaikki perseily ois peruutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä OON ihan tavallinen IHMINEN!!Minoon syöny lanttuva, se on minun herkkuva.
Takaisin Karjalaan.
Ilmalämpöpumpun ja parvekelasit.
Haluaisin jääkaappi-pakastimen, jossa olisi jääpalakone. Nykyiseen keittiöön sitä ei kyllä saa, koska pitäisi olla kytkettävissä vesijohtoon.
Pähkinäpuisen Steinway & Sons flyygelin. Sitä ennen olisi raivaus-remppa paikallaan, Tosin ei minulla ole sänkyäkään, isän tekemien puulaatikoiden päällä nukun nytkin. Pehmeä sänky kyllä kiinnostaisi myös. Jääkaappi ei enää toimi, sekin pitäisi uusia. Mutta siinä ne tärkeimmät hankinnat olisivat.
Pontikankeittovehkeet.