Se näkyy naamasta - 5 pientä piirrettä paljastavat, että juot liikaa
Siis tää pätee 100% muhun. Nyt riittää.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201710192200455083
Kommentit (15)
Lol oon juonnut liikaa 10 vuotta eikä todellakaan näy naamassa. Ehkä pötsissä vähän näkyy.
Mulla on noi kaikki ja käytän alkoholia vain 2-3 kertaa vuodessa. :D
Paljastakoon. Ei tässä keski-iässä muutenkaan kedon kauneimpia kukkasia enää olla. Pääasia että työelämässä on skarppina ja kassa kilisee. Pitkä ja kituisa elinikä ei ole tavoitteeni.
Voin kertoa, että keski-ikä saattaa yllättää "iloisesti" niin, että naamasi näyttää parkkiintuneen juopon naamalta, vaikka et olisi viimeiseen 10 vuoteen juonut pisaraakaa alkoholia.
Ja taas joku täyspäiväinen deeku ja tervakeuhko saattaa näyttää ihan ok:lta vielä nelikymppisenäkin.
Ei ole reilu maailma, ei. Kaikkea ei voi aina päätellä aukottomasti henkilön habituksesta ja ulkonäöstä.
Minulla on nuo kaikki enkä juo ollenkaan alkoholia. :D
"Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on? No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton. Kas viina menee ensin poskiin, sieltä aivoihin, ja sieltä käsin vaikuttaa se kaikkiin vaivoihin. Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka aamu sännätään. Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään. Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!"
Sekin näkyy naamasta että olen jo elänyt yli puolet elämästä. Pääasia että elää ja nauttii elämästä niin ettei tarvitse mustassa mullassa ajatella että jätin elämättä pelkän ulkonäön takia ettei se vaan rapistu.
Eikös nuo kaikki luetellut seuraa ihan myös siitä, jos mussuttaa paljon karkkia ja muuta sokerihöttöä...
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta J Vainio
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta J Vainio
Sekin
Vierailija kirjoitti:
Sekin näkyy naamasta että olen jo elänyt yli puolet elämästä. Pääasia että elää ja nauttii elämästä niin ettei tarvitse mustassa mullassa ajatella että jätin elämättä pelkän ulkonäön takia ettei se vaan rapistu.
Nauttii elämästä vai nauttii viinasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttii elämästä vai nauttii viinasta?
Kukin mieltymystensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että keski-ikä saattaa yllättää "iloisesti" niin, että naamasi näyttää parkkiintuneen juopon naamalta, vaikka et olisi viimeiseen 10 vuoteen juonut pisaraakaa alkoholia.
Ja taas joku täyspäiväinen deeku ja tervakeuhko saattaa näyttää ihan ok:lta vielä nelikymppisenäkin.
Ei ole reilu maailma, ei. Kaikkea ei voi aina päätellä aukottomasti henkilön habituksesta ja ulkonäöstä.
Näin on ja johtuu geeneistä sillä meidän suvussa kaikki koko ikänsä tupakoivat suur juopotkin eläkkeellä ovat kuolleet suht koht sileäihoisena sillä meille ei vain tule isoja ryppyjä vaikka olisi minkälaiset elämäntavat. Toisilla taas voi olla sellaiset geenit että ne näyttävät rappio alkoholistilta jo keski-iässä vaikkei mitään erityisen huonoja elämäntapoja olisi ollenkaan.
Olen saman todennut ettei voi kaikkea päätellä ulkonäöstä sillä tunnen sellaisia joilla ei ole huonoja elämäntapoja mutta ulkonäön puolesta voisi kyllä äkkiä päätellä. Päättelisin että syynä on geeniperimä.
Ei pidä paikkansa. Syitä on monia miksi kasvot näyttää sairaalta.
Mua on haukuttu selän takan juopoksi, kun lihoin ja kasvot valahtivat. Jälkimmäinen tuli eka, sitten vasta lihotin...
Ei johtunutviinasta ongelmani....
Googlasin tänään jo kasvonkohotusleikkauksia mutta ehkä mä ny vaa lopetan tän törpöttelyn.