Lue keskustelun säännöt.
2x perätila raskaus
04.07.2006 |
Onko muita joilla olisi ollut kaksi kertaa peräkkäin lapsi masussa perätilassa?
Eka syntyi suunntellulla sektiolla perätilan takia ja nyt toinen odotus menossa rv 29+6 ja on ainakin vielä poikkitarjonnassa, alkoi stressaamaan ja masentamaan ajatus taas leikkaukseen joutumisesta, voiko käydä ihmisellä näin huono tuuri vai onko mulla jotain rakenteelloista vikaa esm. kohdussa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikko huomattiin ihan sattumalta rv 32 kun olin kättärilä supistusten takia. Mulla oli ollut aavistus pt:stä aika aikasesta vaiheesta mutta kun kaikki oli sitä mieltä että vauva on rv:ssä niin mähän uskoin sen ensisynnyttäjänä. Sillälailla hän olikin koko raskauden loppuun asti ja syntyi sektiolla.
Kuopus oli myös ihan alusta asti perätilassa, olin yhdessä extra ultrassa rv 26 ja sielä se edelleen oli pt:ssa, tunsinhan minä sen myös liikkeistä että vauva on pt:ssä. Kakkosen sektiossa gynekologi sitten sanoi että mulla vaikuttaa olevan suippo kohtu jossa vauva mielummin istuu.
Nyt oon taas raskaana ja tää pt askarruttaa taas, ei iinä mitään muuta, muta meiän molemmilla pojilla oli lonkkaluksaatio johtuen pitkäaikaisesta pt:sta. Olis errankin kiva saada vauva ilman lastaa ihan alusta asti. Sektio ei mua sen kummemmin enää askarruta, oon sopeutunut että se on mun tapa synnyttää. Mulla on myös vain hyviä kokemuksia sektiosta, palauduin todella vikkelään ja vauvojen imetys käynnistyi mulla todella vikkelään.
-MM- ja baby rv10