Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin käyttämään käteistä uudelleen

Käteinen kunniaan
08.05.2020 |

Plussana tällä hetkellä että laumasuoja rakentuu paremmin ja nopeammin. Välillä käytän myös korttia mutta muuten olen hylännyt mobiilimaksamisen kokonaan sillä puhelimella maksaminen on hitaampaa enkä halua olla puhelin naamassa kiinni kuten monet muut.

Eilen nostin 80€ ja sillä pärjää jo muutaman viikon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortilla maksaminen on vielä kätevämpää.

Vierailija
2/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Arvostan käteisen käyttäjiä. He ovat vastuullisia, tietävät aina paljonko on käytettävänä eivätkä käytä yli varojen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit ja lapset käyttävät käteistä...

Vierailija
4/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikaan ei monessakaan paikassa voi maksaa käteisellä, joten mitä järkeä tuossakin on. Ja myyjien turvallisuus, miksi et huomio sitä?

Vierailija
5/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailija kirjoitti:

Kortilla maksaminen on vielä kätevämpää.

Osuuspankilla rahat katoavat tililtä vasta monen päivän kuluttua niiden käyttämisestä. En tykkää.

Vierailija
6/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi käteistä lompakossa ja haluaisin käyttää sen pois, mutta en kehtaa antaa seteleitä kassalla tartuntojen takia.

Vierailija
7/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt korona-aikaan ei monessakaan paikassa voi maksaa käteisellä, joten mitä järkeä tuossakin on. Ja myyjien turvallisuus, miksi et huomio sitä?

Tuskin siellä on kassalla mitään sairaita ihmisiä. Sairaidenkin joukossa kuolleisuus on 15% mikä tarkoittaa sitä että 85% riskiryhmiin kuuluvista ei kuole... mikä todennäköisyys on siihen että kassa kuolee? Melkoisen häviävä.

Nyt tarvitaan talvisodan henkeä eikä mitään kyyrykävelyä.

Vierailija
8/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannut kuinka korttien tulon myötä maksuhäiriöiden määrä on lisääntynyt huomattavasti samaten myös kulutusluoton ? Ulkomaille on tutkittu että korttia käyttävät ostavat enemmän sellaista mitä eivät tarvitse vs käteistä käyttävät.

Lompakossa jos on 50€ ja oli tarkoitus käyttää 10€ mutta tulikin käytettyä 20€ sen huomaa heti... kortilla ei sillä se vain lämäistään konetta vasten eikä asiaa enää mietitä minuutin päästä. Amerikassa kaikki kehuvat maksavansa luottokorttivelat pois kuukausittain mutta todellisuudessa 80% kortin omistajista ei maksa vaan maksaa korkoa kaiken muun lisäksi.

Vierailija
9/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt koko tän ajan molempia. Joissakin paikoissa käy vain käteinen. Sitä on myös tutkittu että ei se missään rajoissa majaile

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan