Mistä älykäs mies löytää kivan naisen?
Jos yliopistot, tinderit, baarit ja kaverit jätetään laskuista pois?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei kestä sitä, että nainen olisi häntä älykkäämpi. Siksi älykkäät naiset ovat aika usein sinkkuja. Jos mies etsii varta vasten älykästä naista, niin se viittaa enemmänkin ulkonäköön ja tarkoittaa lähinnä Sofia Belórfin näköistä naista.
Sinä et taida olla kovinkaan älykäs.
Minulla on erittäin korkea älykkyysosamäärä. Todennäköisesti korkeampi kuin sinulla. Sinä et ole kovin älykäs.
Olet väärässä. Olen niin älykäs, että mittarista loppui skaala kesken.
Olen niin älykäs, että et voi edes ylittää sitä.
Lapsellinen pilkka tuntuu älykkäältä vain silloin, kun ei ole älykäs.
Jos ylipäänsä takertuu trolleihin, niin ei ole kovin älykäs.
Jos sanoo, että joku ei ole älykäs, jos hän tekee jonkin tietyn asian, niin ei ole kovin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei kestä sitä, että nainen olisi häntä älykkäämpi. Siksi älykkäät naiset ovat aika usein sinkkuja. Jos mies etsii varta vasten älykästä naista, niin se viittaa enemmänkin ulkonäköön ja tarkoittaa lähinnä Sofia Belórfin näköistä naista.
Minulla on erittäin korkea älykkyysosamäärä. Todennäköisesti korkeampi kuin sinulla. Sinä et ole kovin älykäs.
Jos sanoo, että joku ei ole älykäs, jos hän tekee jonkin tietyn asian, niin ei ole kovin älykäs.
Palstajankkaaja ei ole kovin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka on oikeasti älykäs, ei kyselisi tällaista. Itse en haluaisi seuraani miestä, jonka ensimmäinen meriitti on "olen älykäs, kelpaako seura".
Hirvittävän epävarmoja ollaan kaikesta. Aidosti itseensä luottava ei pohdi liikaa älyään. Älykäs keskustelu ei takaa suhteen syntymistä. Varmaan on ne älyköistä syttyvät mutta itse kyllä katson miehen tunneosastoa ensin. Hemmetin paljon oleellisempaa miltä toisen seura tuntuu.
Jos älyllä tarkoitetaan jonkinlaista kriittisyyttä nykymenoa kohtaan, niin sitten älykäs. Mutta sekin voi olla ihan rooli. Kaikkea voi esittää johonkin rajaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valitset oikean maan niin sellainen nainen voi kadulla tulla vastaan ja aloittaa keskustelun. Eivät suomalaiset naiset kyllä näitä hommia osaa.
Ai, etsit siis katuprostituoitua. Venäjällähän noita riittää, ellei HIV häiritse.
Nainen joka tulee ja aloittaa keskustelun = prostituutti. Just. Kylläpä mammat elävät vääristyneessä harhamaailmassa.
Tilastojen valossa päädytään joko Venäjälle tai Thaimaahan.
*Thaimaaseen
Vähän niin kuin Uusimaaseen.
Netistä keskustelupalstoilta ja sosiaalisesta mediasta. Näissä keskustellessa huomaa onko toinen älykäs tai arvot sopivat eikä fyysisyys merkitse niin paljoa. Vie tosin viikkoja tai kuukausia keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, jos sanoo, että joku ei ole älykäs, jos hän tekee jonkin tietyn asian, niin ei ole kovin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Rupee tutkijaksi. Niissä piireissä pyörii oikeasti älykkäitä naisia.
Riippuu ihan tutkimuksen alasta, onko älykäs. Ahkeruus ja älykkyys ovat eri asioita. Loogisesti älykäs harvemmin valitsee humanistisia aineita alakseen, joten noiden alojen tutkijat eivät ole älykkäitä. Tutkijoissa on myös jonkin verran rikkaiden sukujen hyväosaisia lapsia, joiden ei tarvitse miettiä palkkaa.
Outoa, ettei älykäs mies laita naisen kriteeriksi älykkyyttä, koska sama älykkyystaso on lähtökohtaisesti merkittävä asia tasavertaisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteeton oletus, joka ei kumoa kiistatonta faktaa.
Tartu vain trolleihin. Osoitat vain, minkä kaikki jo tietävät.
Tietävät, kun kerroin.
Eikun tietävät, mitä minä kerroin.
Sinä arvailit, minä kerroin tosiasian.
Minä kerroin tosiasian.
Se ei ole edes teoriassa mahdollista. Näin ollen hävisit. Älysi ei riittänyt mittelössä.
Eikun sinun älysi ei riittänyt mittelössä.
Taas väärin. Älykkäälle ei edes tarvitsisi kertoa, että häviää mittelön jäätyään kiinni valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, jos sanoo, että joku ei ole älykäs, jos hän tekee jonkin tietyn asian, niin ei ole kovin älykäs.
Ja minä sanoin, että palstajankkaaja ei ole kovin älykäs. Voittoni on suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilupaikat, nuotiopaikat, kirjastot, taidenäyttelyt, kahvilat, harrastukset, yleisöluennot, museot. julkiset liikennevälineet jne.
Mistä oikein tulee se ajatus, ettei älykäs nainen käy baareissa? Älykkäät miehet käyvät, miksei siis naisetkin voisi käydä.
Tuntemani älykkäät miehet eivät käy baareissa kuten ei tee myöskään älykkäät naiset. Baarissa käyminen on typerää ,joten siellä ei todellakaan ole älykkäitä.
Et taida paljoa älykkäitä miehiä tunteakaan.
Opiskeluaikoina nimenomaan typerimmät rälläsi baareissa. Fiksummilla on muutakin elämää. Terv. DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei älykäs mies laita naisen kriteeriksi älykkyyttä, koska sama älykkyystaso on lähtökohtaisesti merkittävä asia tasavertaisessa parisuhteessa.
Kaikki eivät halua tasaveroista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilupaikat, nuotiopaikat, kirjastot, taidenäyttelyt, kahvilat, harrastukset, yleisöluennot, museot. julkiset liikennevälineet jne.
Mistä oikein tulee se ajatus, ettei älykäs nainen käy baareissa? Älykkäät miehet käyvät, miksei siis naisetkin voisi käydä.
Tuntemani älykkäät miehet eivät käy baareissa kuten ei tee myöskään älykkäät naiset. Baarissa käyminen on typerää ,joten siellä ei todellakaan ole älykkäitä.
Opiskeluaikoina nimenomaan typerimmät rälläsi baareissa. Fiksummilla on muutakin elämää. Terv. DI
Mistä erotti typerät ja fiksut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan tutkimuksen alasta, onko älykäs. Ahkeruus ja älykkyys ovat eri asioita. Loogisesti älykäs harvemmin valitsee humanistisia aineita alakseen, joten noiden alojen tutkijat eivät ole älykkäitä. Tutkijoissa on myös jonkin verran rikkaiden sukujen hyväosaisia lapsia, joiden ei tarvitse miettiä palkkaa.
Ehkäpä ap ei ole niin älykäs kuin väittää olevansa. Tällöin naisenkin pitää olla enemmän tyhmänpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valitset oikean maan niin sellainen nainen voi kadulla tulla vastaan ja aloittaa keskustelun. Eivät suomalaiset naiset kyllä näitä hommia osaa.
Ai, etsit siis katuprostituoitua. Venäjällähän noita riittää, ellei HIV häiritse.
Nainen joka tulee ja aloittaa keskustelun = prostituutti. Just. Kylläpä mammat elävät vääristyneessä harhamaailmassa.
Tilastojen valossa päädytään joko Venäjälle tai Thaimaahan.
*Thaimaaseen
Vähän niin kuin Uusimaaseen.
Maa, maasta, maahan, maalle. Mistä toi seen tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä erotti typerät ja fiksut?
Tossahan se sanottiin . Muu elämä opiskelun lisäksi. Harrastukset ja ihmissuhteet. Valmistuminen, työllistyminen. Mielekäs elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua tasaveroista suhdetta.
Silloin ei tulla itkemään maksuista ja siitä kuinka jätettiin talouden mennessä pakkasen puolelle. Tasavertaisessa suhteessa on aina puolensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sanoin, että palstajankkaaja ei ole kovin älykäs. Voittoni on suloinen.
Niin sanoit, ja kiva, että sinun Voittosi on suloinen, kun minun Voittoni on sellainen mököttävä jurottaja. :(
Jos mies on oikeasti älykäs ja vähänkään ulospäin suuntautunut ja sosiaalinen, ei ole ongelmia löytää naista. Vetää niitä puoleensa.
Yleensä älykkäät haluaa olla parempia kuin muut ja aiheuttaa muille ongelmia.
Se on yksi älykkyyden yleisin piirre.
Toki yleisesti he esittävät hyvää pataa ja ovat kohteliaita, mutta kaiken taustalla leijuu paha sankka ilkeys.
Yksikään siivooja tai kokki ei ole aloittanut maailmansotia tai kehittänyt atomipommeja.
Eikun sinun älysi ei riittänyt mittelössä.