Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä älykäs mies löytää kivan naisen?

Vierailija
08.05.2020 |

Jos yliopistot, tinderit, baarit ja kaverit jätetään laskuista pois?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilupaikat, nuotiopaikat, kirjastot, taidenäyttelyt, kahvilat, harrastukset, yleisöluennot, museot. julkiset liikennevälineet jne.

Mistä oikein tulee se ajatus, ettei älykäs nainen käy baareissa? Älykkäät miehet käyvät, miksei siis naisetkin voisi käydä. 

Tuntemani älykkäät miehet eivät käy baareissa kuten ei tee myöskään älykkäät naiset. Baarissa käyminen on typerää ,joten siellä ei todellakaan ole älykkäitä.

Vierailija
42/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei kestä sitä, että nainen olisi häntä älykkäämpi. Siksi älykkäät naiset ovat aika usein sinkkuja. Jos mies etsii varta vasten älykästä naista, niin se viittaa enemmänkin ulkonäköön ja tarkoittaa lähinnä Sofia Belórfin näköistä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei kestä sitä, että nainen olisi häntä älykkäämpi. Siksi älykkäät naiset ovat aika usein sinkkuja. Jos mies etsii varta vasten älykästä naista, niin se viittaa enemmänkin ulkonäköön ja tarkoittaa lähinnä Sofia Belórfin näköistä naista.

Sinä et taida olla kovinkaan älykäs. 

Vierailija
44/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilupaikat, nuotiopaikat, kirjastot, taidenäyttelyt, kahvilat, harrastukset, yleisöluennot, museot. julkiset liikennevälineet jne.

Mistä oikein tulee se ajatus, ettei älykäs nainen käy baareissa? Älykkäät miehet käyvät, miksei siis naisetkin voisi käydä. 

Tuntemani älykkäät miehet eivät käy baareissa kuten ei tee myöskään älykkäät naiset. Baarissa käyminen on typerää ,joten siellä ei todellakaan ole älykkäitä.

Et taida paljoa älykkäitä miehiä tunteakaan.

Vierailija
45/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi oikeasti älykäs, hän osaisi ratkaista ongelman itse.

Vierailija
46/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset tapahtumat, keikat, konsertit, teatteri, kirkko jne. Tai ihan vaikka kirjakaupassa tai bussipysäkillä. Minulle on tultu juttelemaan esim liikennevaloissa, olin kyllä varattu silloin mutta mies vaikutti mukavalta. Baarit ja kavereiden pippalot on kuitenkin helpoin paikka kun silloin ihmiset ovat vapaalla ja vähemmän varautuneita, ja tuntemattomille juttelu on luontevampaa. Mutta jos pokkaa ja itsevarmuutta on niin missä vain.

Mä en kyllä ymmärrä tätä suositusta.

Keikoille ja tapahtumiin monet menee kaverin kanssa, samoin teatteriin. Ja kirkko? Ööö..Monissa tapahtumissa on sellainen tunnelma, että siellä vain hengaillaan kaverin tai tuttavien kanssa eikä edes odoteta, että joku muu tulisi juttelemaan.

Voi olla tietysti, että jonain hetkenä kirjakaupassa tai bussipysäkillä on hauska vähän sanailla, mutta pääsääntöisesti niin ei tapahdu myöskään. Matkustan jatkuvasti julkisilla ja on erittäin harvinaista, että tuntemattomat alkavat keskenään juttelemaan, se ei ole oletusarvo. Myös se, että alkaa jonkun kanssa höpötellä, ei kuitenkaan tarkoita tutustumista.

Vierailija
47/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi perusteella kuulostaa, että olet nörttimies, jolle ei kelpaa kuitenkaan nörttinainen vaan pitäisi olla silikonibimbo. ”Kiva nainen” = Silikonibimbo

Vierailija
48/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin korkea älykkyysosamäärä. Todennäköisesti korkeampi kuin sinulla. Sinä et ole kovin älykäs.

Vierailija
49/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupee tutkijaksi. Niissä piireissä pyörii oikeasti älykkäitä naisia.

Sukupuolentutkijanaisen voi jättää ehkä väliin kuitenkin :)

Vierailija
50/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin korkea älykkyysosamäärä. Todennäköisesti korkeampi kuin sinulla. Sinä et ole kovin älykäs.

Tietäsitte kuinka korkea äo mun isillä on.

Vierailija
51/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin virolaiset naiset tuntuvat arvostavan miehessä älykkyyttä ja hyvää elämänhallintaa

Ja odottavat saavansa täyden elätyksen luksustavaroineen. Nähty on. Käyvät toki itse pienipalkkaisissa töissä (myyjä, kynsihoitaja tms.) mutta käyttävät koko palkan itseensä ja mies kustantaa kaiken muun. 

Odottavat vakautta, älykkäitä keskusteluja, turvallista arkea ja sitä, että mies osaa elättää itsensä eikä ryyppää rahojaan. 

Vierailija
52/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäsitte kuinka korkea äo mun isillä on.

Et voi arvoida toisten älykkyyttä keskustelupalstalla. Vain ÄO-testi paljastaa.

Vierailija
53/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

T. Älykäs nainen

Vierailija
54/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset tapahtumat, keikat, konsertit, teatteri, kirkko jne. Tai ihan vaikka kirjakaupassa tai bussipysäkillä. Minulle on tultu juttelemaan esim liikennevaloissa, olin kyllä varattu silloin mutta mies vaikutti mukavalta. Baarit ja kavereiden pippalot on kuitenkin helpoin paikka kun silloin ihmiset ovat vapaalla ja vähemmän varautuneita, ja tuntemattomille juttelu on luontevampaa. Mutta jos pokkaa ja itsevarmuutta on niin missä vain.

Mä en kyllä ymmärrä tätä suositusta.

Keikoille ja tapahtumiin monet menee kaverin kanssa, samoin teatteriin. Ja kirkko? Ööö..Monissa tapahtumissa on sellainen tunnelma, että siellä vain hengaillaan kaverin tai tuttavien kanssa eikä edes odoteta, että joku muu tulisi juttelemaan.

Voi olla tietysti, että jonain hetkenä kirjakaupassa tai bussipysäkillä on hauska vähän sanailla, mutta pääsääntöisesti niin ei tapahdu myöskään. Matkustan jatkuvasti julkisilla ja on erittäin harvinaista, että tuntemattomat alkavat keskenään juttelemaan, se ei ole oletusarvo. Myös se, että alkaa jonkun kanssa höpötellä, ei kuitenkaan tarkoita tutustumista.

Ei tarkoitakaan. Siksi kirjoitinkin että vain jos on pokkaa ja hyvä itsetunto. On todennäköistä että useammat pakit tulee ennen kuin tärppää mutta entä sitten? Ei kannata edes yrittää? Seurakunnan ja kirkon tapahtumissa muuten tapahtuu oikeasti aika vilkasta parinmuodostumista ;) Tätä ei moni tiedä jos ei ole tapana käydä. Itse tunnen useankin sitä kautta tavanneen parin, eikä tarvitse olla edes mikään himouskovainen.

Eikä siellä teatterin narikassa tarvitsekaan tutustua. Riittää että vaihtaa pari sanaa vaikka esityksestä ja sanoo vaikka "Tää on on vähän tyhmää, mutta mun on pakko kysyä kun vaikutat niin mukavalta. Haluaisitko lähteä kahville joku päivä?" Sitten vaihdetaan numeroita ja varsinainen tutustuminen tapahtuu siellä treffeillä, jos hyvin käy. Tuohon sananvaihtoon riittää pari minuuttia.

Vierailija
55/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät naiset ovat aika usein sinkkuja, koska haluavat miehen, joka on Mikko Leppilammen näköinen fysiikan professori. Samalla nämä älykkäät naiset ovat itse usein aika vaatimattomia tapauksia noin muuten paitsi älyn puolesta.

Sitten on tietty nämä "bisnesnaiset", eli suuryrityksissä kiipivät pyrkyrinaiset, jotka ei ole älykkyyttä nähneetkään vaan ovat ihan taviksia siltä osin. Jos tällaisen markkinointijohtajanaisen (äo 110) tai HR business partner -muijan (äo 98) haluaa kumppanikseen, niin olisi parasta olla joku toimitusjohtaja tai rahoitusjohtaja, ja palkka vähintään puolitoistakertainen siihen mitä tuolla naisella.

M/40

Vierailija
56/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi älykäs mies ei voisi löytää älykästä naista baarista? Estääkö älykkyys jotenkin hauskanpidon?

Kyllä se oma puoliso tuli löydettyä ihan klassisesti baarista. Ja samoin löysivät melkein kaikki omat kaverinikin. Ja kaikki pariskunnat korkeakoulutettuja ja hyvissä ammateissa.

Vierailija
57/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa rajoittunut ajattelumaailma. Oma mieheni ja hänen ystävänsä käyvät kyllä baareissa. Ihan samanlaisia ihmisiä älykkäät ovat kuin "me normaalit".

Vierailija
58/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyden yksi osa-alue on myös tunneäly. Se, että ihminen osaa olla kiva, vaatii älyä. Kykyä arvioida, millaisista asioista keskustelukumppani haluaa jutella, vai haluaako jutella ollenkaan. Kykyä ratkaista parisuhteen ongelmia, kykyä tehdä myös kompromisseja, jos ne edesauttavat asiaa. 

Mielestäni siis mukavuus ja älykkyys eivät sulje toisiaan pois, vaan älykkyys voi edesauttaa sitä, että osaa olla myös mukava ihminen.

Joskus huippuälykäs voi olla ikävä ihminen. Samoin myös vähäisellä älykkyysosamäärällä varustettu voi olla tympeä ihminen. 

Vierailija
59/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen älykäs nainen ja en tunnu löytävän sopivaa miesseuraa mistään. Olen yksityisyrittäjä joka työskentelee freelancerina joten asiakastapaamiset ovat yksi paikka tavata jonkun verran älykkäitä miehiä. Harrastan luovia aloja sekä IT-teknologiaa. Olen osittainen nörtti :D Nätti, urheilullinen ja mukava. Mistään ei vaan tunnu lykästävän minulle sopivaa seuraa (siis henkilöä jonka kanssa kemiat synkkäisi.). Minua sykähdyttää erityisesti opittu älykkyys (esim politiikka, taloustiede jne) sekä tunneälykkyys (nämä eivät useinkaan kulje käsikädessä). Olen akateeminen (3-tutkintoa) ja toivon että miesseurani olevan myös akateemisesti koulutettu. Haen mahdollisesti opiskelemaan tohtorin tutkinnon, koska työni on nyt vaakalaudalla. En etsi mitään mallimiestä, vaan sellaista jolla terveelliset elintavat (bmi) ja hyvät käytöstavat (ottaa muut huomioon jne).

Vierailija
60/128 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja baarit, sekin on kiintoisa kysymys. Jaksaakseen baareja, olisi hyvä olla humalassa. Selvinpäin "näkee" baarimaailman liian tarkasti. Näkee sen, kuinka humalaiset muuttuvat tylsiksi liskoaivoiksi, jotka huutavat liikaa ja toistavat samoja asioita. Alkoholin liikakuluttaminen taas ei ole älykästä, koska alkoholi on hermomyrkky ja tuhoaa kallisarvoisia hermosoluja. Toki satunnaisesti voi baareissa käydä, ihan vain tarkkailemassa ja havainnoimassa sitä omituista muutosta, joka ihmisen valtaa alkoholin vaikutuksen alaisena. 

Jatkuvaa baareilua en ylläoleviin perusteluihin viitaten pidä henkilökohtaisesti kovinkaan fiksuna. Lisäperuste on tolkuton rahankulutus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan