Miksi miehesi pitäisi muistaa sinua äitienpäivänä - sinä tuskin olet hänen äitinsä...?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jopa firman toimitusjohtaja laittaa onnittelut "kaikille äideille" aina äitienpäivänä.
En ole tajunnut pahoittaa mieltäni.. 🤔Ilmoita liittoon! Lähettääkö onnittelut isänpäivänäkin?
Kyllä lähettää. Mutta lähettää myös naistenpäivänä kaikille naisoletetuille ruusun, virallista miestenpäiväähän ei ole joten kai tämä syrjinnän tunnusmerkit täyttää 😖
Eiku oikeesti on ihan paras johtaja ja paras firma ja ikävä että jää ens vuonna eläkkeelle 😭
Eihän sua kukaan pakota olemaan mukava ja huomaavainen. Voit olla näsäviisas kyrpäkin jos välttämättä haluat.
Ilman sitä että minä olen äiti ei mieheni olisi isä eli siksi. Kai minä siitä ansaitsen mieheltäni huomioimisen, rakkaudenosoituksen.
Hän ei olisi isä ilman lasta, jonka synnytin. Meillä juhlistetaan sekä isän- että äitienpäivä ilman ongelmia. Omille vanhemmille lähetämme kortit 300 km päähän.
Ilman muuta jokainen mamma on miesvauvansa äiti.
Nämä, jotka kyselevät mm. "Saako miehesi katsoa missikisoja?", "Saako miehesi ajatella muita naisia masturboidessaan?"
Tämä palsta on paikka, missä olen oppinut, että maailmassa on todella paljon kummallisesti ajattelevia ihmisiä. Ihan niinkuin ap!
Lapsuuden perheessäni isä muisti äitiä aina äitienpäivänä, vaikkei äiti siis hänen äitinsä ollutkaan. Saimme muutenkin hyvän kasvatuksen, kauniit käytötavat ja ihanat eväät elämään. Olen ollut monessa eri maassa töissä ja kaikissa niissä on juhlittu äitienpäivää. Missään muualla en ole törmännyt ap:n kaltaiseen ajatteluun. Esim. Istanbulissa töissä ollessani jopa lähikaupan pitäjä jakoi naisille äitienpäivänä ruusuja ja suklaata ja toivotti hyvää äitienpäivää. Ap olisi varmaan lyönyt pientä miesraukkaa korville.
Tämä palsta on hyvin silmiä avaava paikka. Jostakin syystä en kuitenkaan aio käydä täällä usein. Haluan nimittäin säilyttää positiivisen katsantokantani elämään.
Olen tuonut maailmaan hänen lapsensa. Eli tällä lapsella on äiti, minä. Itselleni on päivänselvää, että minua juhlistetaan äitienpäivänä ja miestäni taas isänpäivänä. Toki me juhlistamme samalla omia vanhempiamme.
Lapsettomat huutelevat minkä kerkeävät.
Minullekin mieheni huomauttaa joka vuosi., että en sitten osta mitään sinulle. Et sinä ole äitini. Tunnustan, että olisi mukavaa jos hän vähän muistaisi. Onneksi aikuiset lapseni onnittelevat.
Äitien päivänä juhlitaan kaikkia äitejä, ja isänpäivänä kaikkia isejä. Siksi.
Se on äitieNpäivä, monikossa. Isänpäivänä muistetaan vaan sitä omaa isää jos sellainen on jossain tai pysynyt elämässä. Äidit tekee merkittävämpää työtä kuin isät. Siksi se on suuri juhla. Me kaikki olemme syntyneet äideistä. Isä taas voi olla kuka vaan hyypiö ilman vaivaa ja vastuuta.