Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehesi pitäisi muistaa sinua äitienpäivänä - sinä tuskin olet hänen äitinsä...?

Vierailija
07.05.2020 |

Perusteltuja vastauksia, kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kaikille äideille tarkoitettu päivä

Vierailija
2/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut, että hakisit vanhoja keskusteluja, joista monet ovat varmasti sinun aloittamiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt miehen muistavan muita kuin omaa äitiään äitienpäivänä. En minäkään muista miestäni isäinpäivänä.

Vierailija
4/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnioittaa ja rakastaa minua lastensa äitinä. En sitä häneltä mitenkään edellytä mutta niin hän tekee.

Vierailija
5/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se haluaa saada laatupimppaa jatkossakin

Vierailija
6/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen lastensa äiti! Muistan häntä aina myös Isänpäivänä, tietenkin!

Vierailija
7/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla vain oma äiti jota muistetaan? Itse aion muistaa parasta kaveriani joka viettää nyt ensimmäistä äitienpäiväänsä. 

Vierailija
8/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jopa firman toimitusjohtaja laittaa onnittelut "kaikille äideille" aina äitienpäivänä.

En ole tajunnut pahoittaa mieltäni.. 🤔

Vierailija
9/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitejä ja myöskin isiä on ihan hyvä muistaa ja pitää hyvänä, oli päivä sitten mikä hyvänsä. Siinä ei pitäisi olla mitään pahaa. Niin, ja lapsia myös.

Vierailija
10/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat tivata tätä vuodesta toiseen?

Vierailija
11/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi, mutta hän on aina äitienpäivänä tehnyt ihanan aamiaisen shamppanjan ja mansikoiden kera ja vienyt illalla ravintolaan syömään (tänä vuonna lapset tulevat meille ja grillataan pihalla). Lahjoja ei meillä ostella, mutta kukkia tulee aina merkkipäiviksi, niin myös äitienpäivänä,

Vierailija
12/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sopineet ettei tarvitse. Hän ei ole lapseni isä vaikka tärkeä lapselleni onkin. Miehelläni tuo päivä ei ollut erityinen heidän lapsuuden kodissaan.

Lapseni taas muistaa minua kyllä, olen hänelle kertonut, että pidän tätä päivää tärkeänä. Minulla on itselläni siitä mukavat muistot lapsuudestani. Kun olin nuori leskiäiti vein itseni ja lapseni aamiaiskahville äitienpäivänä :)

Tällaisten päivien viettoon ei ole yhtä oikeaa tapaa. Jokaisen pitää sopia perheensä kanssa miten se tuntuu perheelle oikeaksi viettä.

Vierailija
13/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mutta olenhan minäkin häntä ilahduttanut monin tavoin arjen keskellä eikä ole pahastunut.

Vierailija
14/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jopa firman toimitusjohtaja laittaa onnittelut "kaikille äideille" aina äitienpäivänä.

En ole tajunnut pahoittaa mieltäni.. 🤔

Ilmoita liittoon! Lähettääkö onnittelut isänpäivänäkin?

Vierailija
15/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ihan peruskohteliaisuuteen onnitella ja muistaa päivänsankaria. Samalla näyttää lapsillekin hyvää mallia siitä, että arvostaa heidän äitiään/isäänsä. Tavan opin jo omalta isältäni, jolle ei ollut mikään ongelma onnitella äitiäni. Ja sama toisinpäin. Ja myös minä muistan miestäni isänpäivänä. Vaikkei mies ole mun isäni. En ymmärrä, miksi sen oman rakkaan puolison muistaminen voi olla joillekin niin vaikeaa. Yhdessä ollaan, rakastetaan, lisäännytään. Mutta pieni muistaminen on ylivoimaista. En ymmärrä.

Vierailija
16/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt miehen muistavan muita kuin omaa äitiään äitienpäivänä. En minäkään muista miestäni isäinpäivänä.

Mitä se nyt olisikin, jos toinen tuntisi itsensä hyväksytyksi j rakastetuksi? Eihän elämästä mitään tulisi. Voitaisi olla jopa iloisia. Hirveä kohtalo kenelle tahansa.

Vierailija
17/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että olen hänen lastensa äiti.

Toivotamme toisillemme myös hyvää huomenta ja hyvää yötä, keitämme kahvia ja laitamme ruokaa yms. kaikenlaista merkillistä.

Ollaan tietysti vähän outoja, varsinkin kun ollaan viihdytty yhdessä yli kolmekymmentä vuotta. Toivon, ettet järkyty tästä paljastuksesta liikaa, ja saat tietenkin itse tehdä äitienpäivän suhteen kuten parhaaksi näet. Tapansa kullakin, sanoi koira kun muniansa nuoli.

Vierailija
18/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat tivata tätä vuodesta toiseen?

Sitä se dementia teettää, aina pitää kysellä samoja asioita uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
19/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä olen sen SUGAR MAMA! Mokomalla heittiöllä ei olisi mitään, ellen minä rahoittaisi häntä. Saisi edes kerran vuodessa kiittää jollain muullakin kuin hekuman huipuilla...

Vierailija
20/31 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta olenhan minäkin häntä ilahduttanut monin tavoin arjen keskellä eikä ole pahastunut.

Kyllä tuollaisesta pitäisi ymmärtää pahastua. Ehkä hän pahastuukin, mutta ei uskalla näyttää tunteitaan. Näytättekö suhteessanne muuten avoimesti tunteitanne? Ehkä teillä on patoumia. Taitaa ollaa parisuhdeterapian paikka. Kaikkien suhteet eivät vain kedtä näitä rankkoja äitien- ja isänpäivien tuomia tunnemyräkköjä. Virlä näinä vaikeina aikoina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi