Kirjat, jotka mielestäsi ansaitsevat klassikon aseman?
Mielestäsi klassikon aseman ansaitsevia kirjoja, jotka jostain syystä ovat jääneet varjoon, unohduksiin tai aliarvostetuiksi?
Kommentit (15)
Pakkoko näitä kirja keskusteluja on koko ajan tehdä???? Katsokaa elokuvia tai tvtä
Vierailija kirjoitti:
John Williamsin Stoner
Oli muuten aivan helvetin tylsä ja mitäänsanomaton kirja. Jenkit on taantunut liikaa, kun tuollaista hehkuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Williamsin Stoner
Oli muuten aivan helvetin tylsä ja mitäänsanomaton kirja. Jenkit on taantunut liikaa, kun tuollaista hehkuttavat.
Mun mielestä taas ihan ok. Suomennos omasta mielestä samaa tasoa vaikka Sieppari ruispellossa n kanssa.
Philip K. Dick "Hämärän Vartija".
Antinos kirjoitti:
Homeroksen Odysseia
Ei ihan osu ketjun aiheeseen?
Siis ansaitsevat vai ansaitsisivat?
Homeros.
Se onkin mielenkiintoinen hahmo.
Ei ole varmaa, onko häntä edes ollut.
Jokatapauksessa Odysseia on hyvä.
Siinähän Troijan sankari Odysseus onnistuu tuhoamaan kaikki 12 mustaa laivaansa ja jokaikisen miehistön jäsenen. Sekä kaiken ryöstösaaliinsa.
Palatessaan Antioikiaan.
Vierailija kirjoitti:
John Williamsin Stoner
Minä luulin ennen, että tuo kertoo pilvenpoltosta :D Oma ehdotukseni on Alfred Besterin Stars My Destination, mainio skifiromaani, joka on saanut todella vähän huomiota. En usko, että kirja on edes tuttu kenellekään palstalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Williamsin Stoner
Minä luulin ennen, että tuo kertoo pilvenpoltosta :D Oma ehdotukseni on Alfred Besterin Stars My Destination, mainio skifiromaani, joka on saanut todella vähän huomiota. En usko, että kirja on edes tuttu kenellekään palstalaiselle.
Toihan vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kiitti vinkistä!
https://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4%C3%A4r%C3%A4np%C3%A4%C3%A4n%C3%A4…
Jussi Talvi: Ystäviä ja vihollisia
Richard Bach - Illuusiot
Ja saman kirjoittajan - Lokki Joonatan
Donna Tartt - Jumalat juhlivat öisin
H.Laasanen: Naisen seksuaalinen valta
John Williamsin Stoner