Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ KULUTA ylimääräistä ennen kuin hallitus saa koronan talttumaan!

Vierailija
07.05.2020 |

Olen aloittanut yhden perheen kansalanliikkeen. Emme osta kuin välttämättömän eli ruoan, vessapaperia ja pesuaineet yms, ennen kuin hallitus saa koronan tartuntamäärät laskuun.

En aio mennä mukaan heidän koko Suomen koronabileisiinsä. En kuluta euroakaan ylimääräistä ennen kuin korona alkaa talttua.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonilmiö talttuu kun sen aika on. Ei siihen oikeasti hallituksen toimet vaikuta.

Itse ajattelin selibaattia kunnes korona talttuu.

Vierailija
2/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nuo ajatusten tonavat ottavat lastesi kustannuksella lisää velkaa ja lapioivat rahat suoraan hampurilaiskeisareiden taskuun. Et oikein voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Koronan aikana olen huomannut etten mitään tarvitsekaan, kaikki turha ostaminen on karsiutunut pois.

Vierailija
4/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonilmiö talttuu kun sen aika on. Ei siihen oikeasti hallituksen toimet vaikuta.

Vaikuttivathan rajoitukset. Jos niitä olisi jatkettu esim juhannukseen, tilanne olisi jo ihan eri vähitellen avata yhteiskuntaa.

Ravintolaan, parturiin, hierojalle, kivijalkaliikkeeseen en mene ennen kuin hallitus toimii niin, että tartunnat alkavat laskea. Tämä on minun protestini.

Vierailija
5/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haetaan ruokaa silloin tällöin. Halutaan että edes joku ravintola säilyy. Tässä kaupungissa on niitä kyllä niin paljon suhteessa asukasmäärään, että ei me kaikkia tarvita.

Vierailija
6/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuluttaa ihan normaaliin tapaan. Tai ehkä hieman ylimääräistäkin. Menen nimittäin ravintolaan heti kun ne taas aukeavat. Ravintolassa en usein käy.

Vierailija
7/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tai tilaan esimerkiksi Amazon.de. Vieköön Bezos viimeisetkin eurot.

Vierailija
8/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että koronarajoituksia puretaan pikaisesti sen jälkeen, kun SDP:n kannatus kääntyy laskuun.

Vierailija
9/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ostos on alv 24% + yrittäjän maksamat verot hallituksen kassaan. Sitten voivat taas maksaa miljoonia kavereidensa yrityksille.

En osta mitään ylimääräistä ennen kuin hallituksen toimet ovat sellaisia, että oikeasti halutaan saada koronatartunnat laskemaan. En ole mukana rahoittamassa tätä.hallitusta enemmän kuin on pakko.

Vierailija
10/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti kulutetaan ja vähän yli. Koti ja mökki pitää olla kunnossa.

Vierailija
11/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulutukseni ei vaikuta Koronaan millään tavalla. Varmasti käyn uimahallissa ja ravintoloissa jahka aukeavat. Eilen ostin kengät ja alusvaatteita :)

Vierailija
12/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan ihan normaalisti, vähän enemmänkin. Kesä tulee ja haluan nauttia kesästä. Pihaa pitää laittaa ja vähän kaikkea muutakin. Pientä remonttia ainakin. 

Vierailija
13/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita en tänä kesänä osta ja aion lopettaa ravintolapalveluiden käytön mahdollisesti loppuiäksi. Yhden porukan vinkumisen takia pitää kaikki avata, seuraavaksi raivoavat etätöitä tekeville, joiden olemassaolon ainoa funktio on ilmeisesti ostaa päivittäin lounasannos.

Vierailija
14/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että ravintolat avautuu. Pääsee syömään ulos. Siihen saakka kulutan normaalisti.

Vierailija
15/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan.

En ole nyt ostanut maaliskuun alun jälkeen muuta kuin ruokaa. En ole tilannut mitään netistäkään.

Ajattelin ostaa ja kuluttaa vasta sitten kun tämä kulkutauti on ohi. Että jos yrittäjät kaipaa mun rahoja, niin syyttäköön hallitusta.

Vierailija
16/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nuo ajatusten tonavat ottavat lastesi kustannuksella lisää velkaa ja lapioivat rahat suoraan hampurilaiskeisareiden taskuun. Et oikein voi voittaa.

Miten niin lasteni kustannuksella?

Lapseni maksavat sen velan aikanaan ottamalla lisää velkaa, jonka maksavat heidän lapsensa, jne.

Vierailija
17/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ostos on alv 24% + yrittäjän maksamat verot hallituksen kassaan. Sitten voivat taas maksaa miljoonia kavereidensa yrityksille.

En osta mitään ylimääräistä ennen kuin hallituksen toimet ovat sellaisia, että oikeasti halutaan saada koronatartunnat laskemaan. En ole mukana rahoittamassa tätä.hallitusta enemmän kuin on pakko.

Niin. Ei kenenkään kannata kuluttaa kuin sen mitä tarvitsee. Sensijaan se on lapsellista, että luulee sitä kostoksi.

Vierailija
18/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttivathan rajoitukset. Jos niitä olisi jatkettu esim juhannukseen, tilanne olisi jo ihan eri vähitellen avata yhteiskuntaa.

Ravintolaan, parturiin, hierojalle, kivijalkaliikkeeseen en mene ennen kuin hallitus toimii niin, että tartunnat alkavat laskea. Tämä on minun protestini.

Oletko ennustaja?

Nämä pelkoreaktiot perustuu pelkästään kuvitelmiin.

Vierailija
19/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin. Muuttamalla vaikka Uuteen-Seelantiin tai Norjaan, kun korona on ohi.

Vierailija
20/81 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn mukaan.

En ole nyt ostanut maaliskuun alun jälkeen muuta kuin ruokaa. En ole tilannut mitään netistäkään.

Ajattelin ostaa ja kuluttaa vasta sitten kun tämä kulkutauti on ohi. Että jos yrittäjät kaipaa mun rahoja, niin syyttäköön hallitusta.

Etkö näe kuinka lapsellinen olet.