Sinä, jonka mies käy yksin mökillä.
Voin kertoa ettei käy yksin, eikä aina edes siellä mökillä.
Kommentit (9)
Mökki on ainoa paikka jossa nykyään saan olla yksin.
En saa edes kotona olla yksin, olen yrittänyt ajaa vaimoni vanhempiensa luokse kylään edes muutamaksi päiväksi, mutta hän ei suostu menemään.
Eli kumpi on pahempi, mies yksin mökillä vai mies yksin kaupunkiasunnossa?
Hyvä kun käy. Minä käyn mökillä juhannuksena, mies ja lapset joka viikonloppu. Ja koko loman. Aika harvoin kuitenkin yksin. Ei haittaa yhtään, itse nautin omalla tavallani koko kesän.
Luulen kyllä, että veljeni ottaisi yhteyttä, jos mies olisi mökillä jonkun toisen naisen kanssa. Sattuu nimittäin asumaan naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että veljeni ottaisi yhteyttä, jos mies olisi mökillä jonkun toisen naisen kanssa. Sattuu nimittäin asumaan naapurissa.
Jospa veljesi on mukana kolmantena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa veljesi on mukana kolmantena.
Veli käy kyllä aina siellä saunomassa ja kaljoittelemassa, kun mies menee yksin. Että ehkä ne touhuaakin sitten kahdestaan...? Täytyy varmaan lähteä vakoilemaan joku kerta.
Niinpä! Viimeksi kun vietin viikonlopun mökillä ilman vaimoani seuranani oli kaksi pulloa jaloviinaa ja Sandels-kontti. t. mökkeilevä mies
Kyllä! ”Mökki” on koodikieltä, ja tarkoittaa prostituoituja, orgioita ja telakoitumista ”poikien” kanssa.
Kyllä käy ihan yksin, sitä en epäile hetkeäkään. Useimmiten olen mukana. Hän on sellainen "metsien mies". Ulkona säässä kuin säässä.
Ei, mutta minä käyn.
Voin kertoa, etten käykään ihan yksin, enkä aina edes mökillä.
Käyn koiran kanssa, ja välillä käyn äitini luona ja kaupassa.