Apua!! Ulkonevat häpyhuulet ja labiaplastia
Hei! Onko täällä kellään tehty labiaplastiaa?
Minulle on varattuu puolen vuoden päähän leikkausaika, sillä sisemmät häpyhuuleni ovat häiritsevän suuret (noin 5cm pituudelta). Olen löytänyt netistä vastaavia keskusteluja, mutta minulla on vielä sellainen ongelma, että lääkärin mukaan leikkauksessa hankausongelmaa ei voida kokonaan poistaa, sillä rakenteellisesti ulommat häppärit ovat liian pienet suojaamaan sisempiä, koska sisemmät ovat niin ulkonevat. Tietenkin hankausta olisi silloin vähemmän, mutta minulla on ollut tähän vaivaani sellainen ”niksi”, että olen saanut sisemmät häppärit ns. aseteltua, taitettua/solmittua ulompien häppäreiden sisään piiloon, jolloin ne eivät hankaa. Tämä ”piilo” ei tosin pysy aina, sillä esim. kyykätessä se ns. purkautuu. Ompas outoa kirjoitella tänne tällaisia, mutta en ole vastaavasta kuullut. Mietityttää vain kumpi on pienempi paha: se, että joutuu aina asettelemaan paikkojaan vai että vähän hankaa.
Onko kellään labiaplastian jälkeen siis jäänyt hankaamaan häiritsevästi?
Lääkäri myös varoitteli siitä, että häppäreihin voi jäädä pitkäksi aikaa arkuutta. Pelottaa, jos niistä tulee sitten arat ja ne hankaavat, mutta toisaalta en jaksaisi millään olla näiden isojen lörppöjen kanssa. Tietenkin jos en niitä asettele, niin ovat housuissa todella epämukavat ja hankaavat aina.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16392599/apua!!-ulkonevat-hapyhuulet-ja…
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että miehiltä onnistuu pyöräileminen tai ylipäänsä mikään isojen kassien kanssa, jos naisille vähän ulostyöntyvät häpärit aiheuttavat ongelmia...
Eivät häpyhuulet pyöräillessä tietenkään työnny ulos vaan painuvat kehoa vasten.
Kassit on eri kohdassa kuin häpy. Ja kasseja voi nostella :D
Vierailija kirjoitti:
Kassit on eri kohdassa kuin häpy. Ja kasseja voi nostella :D
Mies ei pyöräile kivespussien päällä eikä nainen vulvan päällä vaan istuu istuinkyhmyillään jotka sijaitsevat lantion takaosassa. Ulkonevien häpyhuulien kohdalla on monta senttiä ruumiinonkaloa johon ne painuvat; sitä paitsi.
Kummallista, että miehiltä onnistuu pyöräileminen tai ylipäänsä mikään isojen kassien kanssa, jos naisille vähän ulostyöntyvät häpärit aiheuttavat ongelmia...