Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Ulkonevat häpyhuulet ja labiaplastia

pelottaaa
07.05.2020 |

Hei! Onko täällä kellään tehty labiaplastiaa?

Minulle on varattuu puolen vuoden päähän leikkausaika, sillä sisemmät häpyhuuleni ovat häiritsevän suuret (noin 5cm pituudelta). Olen löytänyt netistä vastaavia keskusteluja, mutta minulla on vielä sellainen ongelma, että lääkärin mukaan leikkauksessa hankausongelmaa ei voida kokonaan poistaa, sillä rakenteellisesti ulommat häppärit ovat liian pienet suojaamaan sisempiä, koska sisemmät ovat niin ulkonevat. Tietenkin hankausta olisi silloin vähemmän, mutta minulla on ollut tähän vaivaani sellainen ”niksi”, että olen saanut sisemmät häppärit ns. aseteltua, taitettua/solmittua ulompien häppäreiden sisään piiloon, jolloin ne eivät hankaa. Tämä ”piilo” ei tosin pysy aina, sillä esim. kyykätessä se ns. purkautuu. Ompas outoa kirjoitella tänne tällaisia, mutta en ole vastaavasta kuullut. Mietityttää vain kumpi on pienempi paha: se, että joutuu aina asettelemaan paikkojaan vai että vähän hankaa.

Onko kellään labiaplastian jälkeen siis jäänyt hankaamaan häiritsevästi?

Lääkäri myös varoitteli siitä, että häppäreihin voi jäädä pitkäksi aikaa arkuutta. Pelottaa, jos niistä tulee sitten arat ja ne hankaavat, mutta toisaalta en jaksaisi millään olla näiden isojen lörppöjen kanssa. Tietenkin jos en niitä asettele, niin ovat housuissa todella epämukavat ja hankaavat aina.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16392599/apua!!-ulkonevat-hapyhuulet-ja…

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai outo mutta itse tykkään isoista häpyhuulistani :)

Vierailija
22/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla löytyy F-diagnoosia jo valmiiksi jokaikisellä jotka miettii tuota leikkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon Welhonhihat!

Vierailija
24/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä kommentteja vaikka iso osa tietenkin ilman sen suurempaa ajattelua heitetty. Tää aihe kun vaan on oikeasti monelle naiselle tosi kipeä.

Itse olen hyväksynyt itseni juuri sellaisena kuin olen. Miehet on olleet tyytyväisiä myös. Tietenkin jos haittaa elämää, niin on eri asia. Itsellä ei tällaista vaivaa ole.

Vierailija
25/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty vuonna 2003. Hain kahden lääkärin luvan ja pääsin kunnalliseen. Maksoi yhden sairaalapäivän. Ei ole ollut mitään ongelmia. Ei vähentynyt tuntoherkkyys. Enään ei tartte asetella niitä kaalinlehtiä. Oli kivuliasta pyöräillä ja häpesin sen ulkonäköä. Viikon verran oli vähän kipeä.

Vierailija
26/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista kaikille naisille joilla on korvasienipillu. Lukekaas netistä mitä mieltä miehet niistä on oikeasti. 

Kummalta tuon korvasienipillun opit? Joni Hesselgreniltä, joka koko sanan keksi, vai Deatalle nauravilta lautanyymeiltä? Et varmasti ole nähnyt pillua ikinä livenä, enkä usko että tiedät, mitä mieltä miehet erilaisista vaginoista todellisuudessa ovat

Vierailija
27/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty vuonna 2003. Hain kahden lääkärin luvan ja pääsin kunnalliseen. Maksoi yhden sairaalapäivän. Ei ole ollut mitään ongelmia. Ei vähentynyt tuntoherkkyys. Enään ei tartte asetella niitä kaalinlehtiä. Oli kivuliasta pyöräillä ja häpesin sen ulkonäköä. Viikon verran oli vähän kipeä.

Miksi sä pyöräilet vulvan päällä etkä istuinkyhmyillä, kuten kuuluu...

Kaalinlehdet. Itse kutsun kauniita häpyhuuliani perhosen siiviksi 😘

Vierailija
28/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos maistaa niitä häbäreitä? Laita yv.

Vierailija
29/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vulvan ulkonäkö kiinnostaa julkkis-homomiestä? Tietenkin hänellä on myös psyykkisiä ongelmia jotka ilmiintyvät näin, mutta silti ihmetyttää innie-pakotus asiasta jolla ei ole mitään vaikutusta gay-miehen seksuaaliterveyteen.

Vierailija
30/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos maistaa niitä häbäreitä? Laita yv.

Täällä toinen häpyhuulien imemisestä innostuva:

labiaminora12@gmail.com

Vierailija
31/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ne tulee ulos eli on leveyttä jos ne on 5cm pitkät?

Vierailija
32/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on aina riski itsessään ja komplikaatioita voi tulla sen jälkeenkin. Punnitse tarkkaan.

Vierailija
33/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä nyt ihmeessä mene niitä poistamaan, ne on ihan tarkoituksella siellä ja isot on kauniit.

M47

Vierailija
34/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

häpesin sen ulkonäköä

En tiedä saako miehet osallistua mielipiteineen tähän keskusteluun, eikä näin varmaan saa sanoa, mutta eniten kaipaan nuoruudestani sitä yhtä, jonka sisemmät häppärit oli tosi ulkonevat. En tiedä.. jos nainen on ihan nukennäköinen niin ei se ole ainakaan kovin mieleenpainuvaa.. no, sanotaan vaikka että mitä enemmän siellä alhaalla on nähtävää niin sen parempi. Hymyä huuleen!

Vierailija
35/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ne tulee ulos eli on leveyttä jos ne on 5cm pitkät?

Miten labian mitat on otettu?

a) Vapaasti sivulle levitettynä

b) äärimmilleen venytettynä

vaiko c) ulostyöntyvä osa.

AP voisi palata kommentoimaan ja hänen vastauksillaan olisi lisäarvoa.

Vierailija
36/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m turbointi kasvattaa niitä selkeästi.

Vierailija
37/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m turbointi kasvattaa niitä selkeästi.

Masturbointi eli runkkaus ei kasvata häpyhuulien kokoa eikä nussiminen / paneminen eli yhdyntä kasvata häpyhuulien kokoa.

Vierailija
38/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen viivapilluisen nymfon.

Hän on varmasti on nainut ja runkannut kymmeniätuhansia kertoja ilman labian ulkonäöllisiä muutoksia. Hankautumia on ollut kyllä lähinnä klitoriksen hupun alueella!

Vierailija
39/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo yksi kommentoikin ketjuun, että ei tullut tuntoaistiin muutoksia, niin tämä tuntoherkkyyden häviäminen on kuitenkin aika yleinen häpyhuulileikkauksen komplikaatio.

Vierailija
40/44 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa eka hoitaa tuo ruumiinkuvan häiriö kuntoon ja lopettaa kardashianien seuraaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi