Apua!! Ulkonevat häpyhuulet ja labiaplastia
Hei! Onko täällä kellään tehty labiaplastiaa?
Minulle on varattuu puolen vuoden päähän leikkausaika, sillä sisemmät häpyhuuleni ovat häiritsevän suuret (noin 5cm pituudelta). Olen löytänyt netistä vastaavia keskusteluja, mutta minulla on vielä sellainen ongelma, että lääkärin mukaan leikkauksessa hankausongelmaa ei voida kokonaan poistaa, sillä rakenteellisesti ulommat häppärit ovat liian pienet suojaamaan sisempiä, koska sisemmät ovat niin ulkonevat. Tietenkin hankausta olisi silloin vähemmän, mutta minulla on ollut tähän vaivaani sellainen ”niksi”, että olen saanut sisemmät häppärit ns. aseteltua, taitettua/solmittua ulompien häppäreiden sisään piiloon, jolloin ne eivät hankaa. Tämä ”piilo” ei tosin pysy aina, sillä esim. kyykätessä se ns. purkautuu. Ompas outoa kirjoitella tänne tällaisia, mutta en ole vastaavasta kuullut. Mietityttää vain kumpi on pienempi paha: se, että joutuu aina asettelemaan paikkojaan vai että vähän hankaa.
Onko kellään labiaplastian jälkeen siis jäänyt hankaamaan häiritsevästi?
Lääkäri myös varoitteli siitä, että häppäreihin voi jäädä pitkäksi aikaa arkuutta. Pelottaa, jos niistä tulee sitten arat ja ne hankaavat, mutta toisaalta en jaksaisi millään olla näiden isojen lörppöjen kanssa. Tietenkin jos en niitä asettele, niin ovat housuissa todella epämukavat ja hankaavat aina.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16392599/apua!!-ulkonevat-hapyhuulet-ja…
Kommentit (44)
Tykkään imeä runsaat sisemmät häpyhuulet syvälle suuhuni ja sen jälkeen levittää ne kuin kukan terälehdet.
Arvostan myös epäsymmetrisiä häpyhuulia.
Puolisollani ei ole koskaan ollut haittaa ja hänellä on samansuuruiset kuin sinulla, lisäksi niissä on kookkaat renkaat.
Mäkin harkitsin aiemmin leikkausta, mutten mennyt. Hankaus on pienempi paha kuin leikkauksen seuraukset, mm. tunnon menettäminen. Mä vaihdan aina kotiin tultua jotkut ihanan löysät verkkarit ja oon aina kotona ilman pikkareita. Sekin helpottaa. Kireät ja tekokuituvaatteet tietty silti huonoja.. Toinen iso juttu, mikä tärkeää, on alakerran ihon rasvaus. Hyvinvoivan ihon hankaus ei tunnu niin pahalta.
No mutta, ite en siis mennyt eikä ole tarvinnut katua.
Manteliöljy on hyvää hoitoa esille työntyville häpyhuulilleni. Tuntuu myös itsestä hyvälle ”hoidella” niitä.
Kannattaa muistaa, että sitä mikä on pois otettu ei koskaan saa takaisin! Jos tulet toimeen häppäreiden kanssa, en sinuna menisi leikkaukseen.
Terkuin erästä ei-häppäreihin-liittyvää operaatiota ikuisesti katuva
Itelläki on melkoset 'tallin ovet', mutta ei oo varaa mihkää leikkauksiin.
Minäkin joudun asettelemaan häppärit suojaan 🙂 kiva tietää etten ole yksin.
Tosin ei ole kokemusta leikkauksesta, en ole koskaan ajatellut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Huutista kaikille naisille joilla on korvasienipillu. Lukekaas netistä mitä mieltä miehet niistä on oikeasti.
Tosi kyntömies ei vakoa arvostele ulkonäön perusteella. Toki nykyisin on näitä "miehiä" jotka rutisevat joka aiheesta. "Ronkelit runkkaa" sanoi minulle setävainaani jo teininä ollessani ja sitä ohjenuoraa olen onnistuneesti seurannut.
M36
Vierailija kirjoitti:
Huutista kaikille naisille joilla on korvasienipillu. Lukekaas netistä mitä mieltä miehet niistä on oikeasti.
Huutista nyymille, jonka ainut kontakti minkäänlaisiin häppäreihin oli oman syntymänsä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Laudan innie-pakottaja osasi käyttää googelea, Poikahan oppii!
Eivöthän perhosen siivet kukkakaalia tai korvasientä muistuta. Nyt on innie-pakottaja kujalla.
Miesten värkeissä on niin paljon enemmän vikoja niin näössä kuin koossa, sekä pituus että leveyssuunnassa, että häppäri asia ei ole kosmeettinen haitta. Ajattele millainen kiero, vasemmalle kääntyvä, mehupillin ohut 12 cm on... ruma ja hyödytön.
Häpeän ja inhoan kaikkea itsessäni. Tämän vuoksi olen ottanut elämäntehtäväkseni trollata Vauva-palstalla naisvihapostauksia.
T. Kalle
Näköjään laitoin vahingossa myös linkin samasta aiheesta tekemääni suomi24 keskusteluun :D laitoin siis itselleni ylös muistiinpanoihin, jotta löytäisin keskustelun vielä