Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli lapsuutesi lempilelu? Laita myös kuva jos pystyt :)

Vierailija
07.05.2020 |

Minulla oli vauvana sellainen vaaleanpunainen tipu, ja vähän vanhempana Baby born ja Barbie noissa A-versioissa (en jaksanut tehdä uutta kuvaa kun mo det koko ajan po is tavat)

https://aijaa.com/nyfm4i

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Barbie, joka ilmeisesti ei ollutkaan barbie vaan teini-ikäinen Skipper

https://i.pinimg.com/originals/01/65/ca/0165caf7d951008856be5c95823209a…

Sen hiuksia pystyi raidoittamaan tuolla maskaralla.

Vierailija
22/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli semmoinen barbie jolla meni silmät kiinni kun sen laittoi pakastimeen. Siitä tykkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en leikkinyt lapsena oikein millään leluilla, rakkaimmat esineet olivat kivikokoelma ja pikkusiskon vaippa, joka päällä leikin vauvaa :D 

Disturbing...

Toivottavasti ei ollut käytetty. Siinä tapauksessa very disturbing.

Vierailija
24/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli moniakin ihania leluja joihin olin kovin kiintynyt, mutta kaikkien aikojen rakkain on sellainen iso pehmokoira, edelleen mulla tallessa mutta on varastoituna yläkaappiin niin en jaksa kaivaa sitä esiin ottaakseni kuvaa :)

Vierailija
25/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli semmoinen barbie jolla meni silmät kiinni kun sen laittoi pakastimeen. Siitä tykkäsin.

Serkullani oli sellainen unibarbie, jolla silmät meni kiinni muistaakseni niin että kastoi niitä kostealla liinalla. Ja nukella oli muista barbeista poiketen pehmeä vartalo.

Vierailija
26/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla melko vaatimaton lapsi, sillä rakkain leluni oli aina kirpputorilta ostettu n. 10cm * 10cm pehmohiiri, jonkun itse ompelema kaiketi. Sen nimi oli Moussi ja tuolla se on yhä vitriinissä tallessa, melko nuhjuiseksi puristeltuna tosin :D

Ihanan kuuloinen! Ei olisi kuvaa heittää?

Valitettavasti ei. Puhelimessani ei ole kameraa ja digikamera hajosi viime jouluna :(

Vierailija
27/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla melko vaatimaton lapsi, sillä rakkain leluni oli aina kirpputorilta ostettu n. 10cm * 10cm pehmohiiri, jonkun itse ompelema kaiketi. Sen nimi oli Moussi ja tuolla se on yhä vitriinissä tallessa, melko nuhjuiseksi puristeltuna tosin :D

Valitettavasti ei. Puhelimessani ei ole kameraa ja digikamera hajosi viime jouluna :(

Oletko 100-vuotias? Kaikkien puhelimissa on nykyään kamera ja joku digikamera, voi jessus :DDDDD

Vierailija
28/28 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 100-vuotias? Kaikkien puhelimissa on nykyään kamera ja joku digikamera, voi jessus :DDDDD

Olen 34-vuotias. Minulla on näppäinpuhelin, jossa ei ole kameraa. En tajua mitä hauskaa tässä mielestäsi on, mutta naura ihmeessä jos haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan